SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.https://www.pdc.tv/news/2(...)llocations-confirmed
Stage 1A: 8-10 februari
Stage 1B: 11-13 februari
Final stage: 14-17 februariLekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
Wel zijn 2e ton + finishquote:
Darters zijn echt teringdom.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:04 schreef Vriezzer het volgende:
Wayne Warren zou een oproep gemist hebben om alsnog naar Q-School te komen, omdat hij zijn telefoon uit had gezet.
zijn er mensen die serieus nog hun telefoon uit zettenquote:Op zondag 14 februari 2021 15:04 schreef Vriezzer het volgende:
Wayne Warren zou een oproep gemist hebben om alsnog naar Q-School te komen, omdat hij zijn telefoon uit had gezet.
Maar hier heb je toch ook een manager voor lijkt me?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:10 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Darters zijn echt teringdom.
Ik betwijfel of veel van dat BDOvolk een manager heeftquote:Op zondag 14 februari 2021 15:19 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Maar hier heb je toch ook een manager voor lijkt me?
Ik vind dat soms ook wel lekker eigenlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 15:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
zijn er mensen die serieus nog hun telefoon uit zetten?
Deed zijn vader niet mee aan Idols?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:21 schreef de_boswachter het volgende:
Knap wat Lorenzo () Pronk aan het doen is
Dat is helemaal geen onaardige ontwikkeling.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:08 schreef wimderon het volgende:
Geert heeft de brommer vandaag meegenomen @:Mani89
Het lijkt me inderdaad niet dat ze zoveel verdienen dat ze iemand in kunnen huren.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik betwijfel of veel van dat BDOvolk een manager heeft
Al zit ik niet echt in het wereldje
Zeker!quote:
En zou hij de vraag kunnen beantwoorden waarom hij dit doet na een tijdje betrekkelijke anonimiteit?quote:Op zondag 14 februari 2021 15:28 schreef wimderon het volgende:
Ik verzoek Schindler te stoppen met 109 gemiddeld gooien.
Omdat dit geen tv wedstrijd is natuurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 15:29 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En zou hij de vraag kunnen beantwoorden waarom hij dit doet na een tijdje betrekkelijke anonimiteit?
Jan Dekker alleen met z’n hoofd.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:31 schreef wimderon het volgende:
Veenstra vliegt voorlopig nog niet te dicht bij de zon.
Maar hij heeft niet eens de TV-toernooien gehaald zowat, dus dit kan niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:31 schreef spleeh het volgende:
[..]
Omdat dit geen tv wedstrijd is natuurlijk
Sjoerd Plaisier mag de altijd nutteloze Alcinas er ook wel uitsmijten.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:33 schreef Mani89 het volgende:
Geert mag nu de altijd nutteloze Marianovic er ook wel uitsmijten.
Jij met je anti-jinxes altijdquote:Op zondag 14 februari 2021 15:34 schreef franklop het volgende:
Ik denk dat Schindler ermee vandoor gaat.
En Schindler gooit er 2 op rij achteraanquote:
Zijn twee borden tegen elkaar geplakt. Een duo gooit aan voorkant, andere duo aan achterkant. Duh.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:45 schreef spleeh het volgende:
Knap dat spelers op hetzelfde bord kunnen ingooien waar een wedstrijd bezig is (bord 4)
Inderdaad, afhankelijk van de loting kan daar winnen al knap zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is maar ik vind het onzinnig dat de eerste ronde wedstrijden niet meetellen voor de ranking.
In de eerste fase begreep ik dat nog wel maar nu...
Tweede ronde wedstrijden tellen nu ook niet mee toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is maar ik vind het onzinnig dat de eerste ronde wedstrijden niet meetellen voor de ranking.
Wel, verliezers van tweede ronde wedstrijden staan onder verliezers van eerste ronde wedstrijdenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tweede ronde wedstrijden tellen nu ook niet mee toch?
Maar geen punten volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:09 schreef spleeh het volgende:
[..]
Wel, verliezers van tweede ronde wedstrijden staan onder verliezers van eerste ronde wedstrijden
zal wel te maken hebben met mogelijke withdrawals... erg jammer.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ken ze alleen van t bier, met een cquote:Op zondag 14 februari 2021 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Lorenzo Pronk gehoord
Ik alleen Jan, André en Matthe.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Lorenzo Pronk gehoord
quote:Op zondag 14 februari 2021 16:32 schreef wimderon het volgende:
[..]
Eens. En het genotsgezicht van Wesley.
ons wondertjequote:Op zondag 14 februari 2021 17:05 schreef Mani89 het volgende:
Niet verwacht, toch gekregen. Hup Geert!
Barney gaat eruit met 101,3 en een ronde later is het hoogste gemiddelde 90.2quote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
Eerst Barney eruit knikkeren en er vervolgens kansloos uitvliegen. Altijd tegen Barney
Gevolg is wel dat ie Barney morgen nog een keer kan verslaan helaasquote:Op zondag 14 februari 2021 17:10 schreef AFCNiels het volgende:
Eerst Barney eruit knikkeren en er vervolgens kansloos uitvliegen. Altijd tegen Barney
Jammer was een van de weinige aansprekende namen nog daar.quote:
Die zal wel weer via de OOM een tourcard halenquote:Op zondag 14 februari 2021 17:29 schreef Frozen-assassin het volgende:
De immer vervelende Prakje Jiwa mag er ook wel uit
Samen met Kevin Burness, Jason Askew en Joe Murnanquote:Op zondag 14 februari 2021 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Die zal wel weer via de OOM een tourcard halen
God verhoedequote:Op zondag 14 februari 2021 17:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Samen met Kevin Burness, Jason Askew en Joe Murnan
Zo'n Blitzkrieg is toch ook gewoon walgelijk. Arme Raybar.quote:
#AnnounceJackiequote:Op zondag 14 februari 2021 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi voor De Vos, en een aanwinst lijkt me het.
Zolang ik het niet jinx.
Zoveel heeft Nentjes toch niet gedaan in zijn eerste twee jaar om ervan te moeten balen dat hij vandaag verliest, toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Vriezzer het volgende:
Jammer Nentjes. Wel goed gespeeld voor de ranking.
Ik vind het ook een leuke rubriek hoor, maar ik kan me niet heugen dat ik er een enorme obsessie mee heb.quote:
Oh, ik dacht dat je geen fan was van zijn recht-toe-rechtaan worrep.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke rubriek hoor, maar ik kan me niet heugen dat ik er een enorme obsessie mee heb.
Nee, maar niet echt uitgesproken anti voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je geen fan was van zijn recht-toe-rechtaan worrep.
Dan zal ik je niet meer mentionen, ouwe reus.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt uitgesproken anti voor zover ik me kan herinneren.
Ik doe een gokje op Lee Evans.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kirk zou ook weleens een tourcard kunnen pakken vandaag
Prijs de dag niet voor het avond isquote:Op zondag 14 februari 2021 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wel geruststellend dat de kans op een type-Beeney of Blades drastisch is verminderd.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:25 schreef Mani89 het volgende:
✞ Richard Nort
✞ Robert Owen
... Simon Stevenson
ik zag Jan dekker ook aardig glibberenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is
Het eerste.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:07 schreef franklop het volgende:
Hoe is de dagloting voor q school eigenlijk? Is dat volledig at random , of hebben er nog bepaalde mensen een seeding?
randomquote:Op zondag 14 februari 2021 19:07 schreef franklop het volgende:
Hoe is de dagloting voor q school eigenlijk? Is dat volledig at random , of hebben er nog bepaalde mensen een seeding?
Wie?quote:Op zondag 14 februari 2021 18:58 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik zie er eentje enorm lopen glibberen.
https://www.dartsrankings.com/qschool-eu-finalquote:Op zondag 14 februari 2021 19:15 schreef Pino112 het volgende:
Waar kan ik de OOM vinden? En hoeveel van de EU krijgen er een card?
In de OP staat geen aantal.
Sherrock, Painter, Norris, Thornton, Baggish, Gildingquote:Op zondag 14 februari 2021 19:06 schreef Vriezzer het volgende:
Ik ken er haast geen van wat er nog bij de UK Q-School rondloopt.
Vergeet Matt Clark niet, die gaat al 3 decennia meequote:Op zondag 14 februari 2021 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sherrock, Painter, Norris, Thornton, Baggish, Gilding
En nog wat die bekend zijn van de bdo
Jim Williams, John Oshea, Smith-Neale, Scott Mitchell, Whitehead
En dan nog wat obscure figuren die ooit als een kaart hebben gehad (denk ik)
Stevenson, Quantock, North, Worsley, Scott Baker, Murnan, Barnard, Huckvale
Figuren van vroeger
Shepherd, Burness, McDine (ondanks niet oud), Monk (idem), Jenkins, Burnett, Bates, Jamie Lewis (haha)
En die niet in een categorie past
Puha
Denk dat je de meesten zo we hebt.
Ik had het over de slotfase van vandaag, Hans.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Figuren van vroeger
Shepherd, Burness, McDine (ondanks niet oud), Monk (idem), Jenkins, Burnett, Bates, Jamie Lewis (haha)
Puha
Mark Dudbridge toch ooit WK finale gehaaldquote:Op zondag 14 februari 2021 19:23 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Figuren van vroeger
Puha
Kwam vorig jaar op q school niet voorbij de laatste 256. Plus nooit verder gekomen dan een kwartfinale op de challenge tourquote:Op zondag 14 februari 2021 19:34 schreef maxi-mus het volgende:
Martin Lukeman maakt ook een sterke indruk.
Was wel veel werkquote:Op zondag 14 februari 2021 19:33 schreef Vriezzer het volgende:
[..]
Ik had het over de slotfase van vandaag, Hans.
En weer twee jaar nutteloos doen zoals hij al 13 jaar doet. Het leven is een tranendal.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:44 schreef wimderon het volgende:
Kurk gaat met een daggemiddelde van rond de 86 ofzo een kaart ophalen.
Je mag nu juichen voor Leukemans. Geen idee wie dat is.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En weer twee jaar nutteloos doen zoals hij al 13 jaar doet. Het leven is een tranendal.
92, 90, 90, 88, 89 en alleen in eerste ronde 80.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:44 schreef wimderon het volgende:
Kurk gaat met een daggemiddelde van rond de 86 ofzo een kaart ophalen.
Voor wat dan? Voor dit liedje misschien?quote:Op zondag 14 februari 2021 20:26 schreef Scorpion_17 het volgende:
T is zondagavond half 9 en we zitten opscheept met Kirk Shepherd tegen Jack Main. Je zou voor minder van de Brienoord springen
Fan zijn van Puhaquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Voor wat dan? Voor dit liedje misschien?[ twitter ]
quote:Op zondag 14 februari 2021 20:08 schreef Szura het volgende:
Erg mooi dat de altijd sympathieke K Shepherd in de finale staat. Ik hoop dat hij volgend jaar een major wint.
Hij had gewoon een lastige lotingquote:Op zondag 14 februari 2021 20:36 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Het past gewoon mooi in het liedje.
Wat geMain van je om dat te zeggen.quote:Op zondag 14 februari 2021 20:40 schreef Vriezzer het volgende:
Goede gemiddeldes ook in deze pot. Sjonge jonge.
Respect voor het feit dat hij blijft knokken. Feit is dat hij eigenlijk nog op 0 punten had moeten staan.quote:
Busta Rhymesquote:Op zondag 14 februari 2021 20:34 schreef DutchSuomiFan1992 het volgende:
[..]
Voor wat dan? Voor dit liedje misschien?[ twitter ]
Ik vrees dat deze tweet je punt versterkt.quote:Op zondag 14 februari 2021 19:45 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
En weer twee jaar nutteloos doen zoals hij al 13 jaar doet. Het leven is een tranendal.
Alhoewel als je nu kijkt wie er laatste staat op de uk ranking denk ik dat ze vooral op deze manier door moeten gaanquote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Nou, rappen wil ik het niet noemenquote:Op zondag 14 februari 2021 22:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Busta Rhymes
Lekker gerapt maat!!!!
17 vs 12quote:Op maandag 15 februari 2021 10:25 schreef de_boswachter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Snap alleen niet waarom bij de Europese na 8 deelnemers een knip wordt gemaakt en bij de UK na 13.
Europa kreeg toch 12 tourkaarten en UK 13 ?
Alles is lastig voor Toonquote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef spleeh het volgende:
Toon ook een lastige loting met Willem Mandigers
Lood om oud ijzer.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef spleeh het volgende:
Elke loting is lastig voor mankepootquote:Op maandag 15 februari 2021 11:31 schreef spleeh het volgende:
Alle namen die je noemt zitten dus dik in de shit vandaag.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
John Michael - Kist toch wel leuk potje.
Barney op hetzelfde bord als Jerry Hendriks en Luc Peters (spelen direct tegen elkaar).
Raya mag beginnen tegen Daniel Meyer die er gisteren in eerste ronde al uit lag (6-2 tegen de Vreede).
Jan Dekker tegen Gawlas, ook direct pittig voor onze kale flikker. En zitten op zelfde bord als Kurz en Rusty-Jake
Daniel Meyer zou ie ook kunnen pakkenquote:Op maandag 15 februari 2021 11:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Van Boyer zou ie wel winnen.
Dag 1 van de 4 is geweest. Niets van te zeggen. Heeft laatste 16 gehaald gisteren. Dagwinnaars en 8 beste qua punten krijgen een kaart.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
Even niet helemaal gevolgd. Staat Barney er een beetje goed voor om een tour-ticket te pakken? Of nog niets van te zeggen
Gewoon heel redelijk. Als ie zo door gaat qua punten zou ie het net wel, net niet halen. Maar het is vooral zijn goede spel die goede hoop geeft op een mooie run. Hij haalt veruit de hoogste gemiddeldes, dus het zal wel goed moeten komen.quote:Op maandag 15 februari 2021 11:45 schreef GwaiLow het volgende:
Even niet helemaal gevolgd. Staat Barney er een beetje goed voor om een tour-ticket te pakken? Of nog niets van te zeggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |