#AnnounceJackiequote:Op zondag 14 februari 2021 17:46 schreef El-Stinho het volgende:
Mooi voor De Vos, en een aanwinst lijkt me het.
Zolang ik het niet jinx.
Zoveel heeft Nentjes toch niet gedaan in zijn eerste twee jaar om ervan te moeten balen dat hij vandaag verliest, toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 17:52 schreef Vriezzer het volgende:
Jammer Nentjes. Wel goed gespeeld voor de ranking.
Ik vind het ook een leuke rubriek hoor, maar ik kan me niet heugen dat ik er een enorme obsessie mee heb.quote:
Oh, ik dacht dat je geen fan was van zijn recht-toe-rechtaan worrep.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vind het ook een leuke rubriek hoor, maar ik kan me niet heugen dat ik er een enorme obsessie mee heb.
Nee, maar niet echt uitgesproken anti voor zover ik me kan herinneren.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat je geen fan was van zijn recht-toe-rechtaan worrep.
Dan zal ik je niet meer mentionen, ouwe reus.quote:Op zondag 14 februari 2021 18:00 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nee, maar niet echt uitgesproken anti voor zover ik me kan herinneren.
Ik doe een gokje op Lee Evans.quote:Op zondag 14 februari 2021 17:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
Kirk zou ook weleens een tourcard kunnen pakken vandaag
Prijs de dag niet voor het avond isquote:Op zondag 14 februari 2021 18:05 schreef El-Stinho het volgende:
Wel geruststellend dat de kans op een type-Beeney of Blades drastisch is verminderd.
quote:Op zondag 14 februari 2021 17:25 schreef Mani89 het volgende:
✞ Richard Nort
✞ Robert Owen
... Simon Stevenson
ik zag Jan dekker ook aardig glibberenquote:Op zondag 14 februari 2021 18:10 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Prijs de dag niet voor het avond is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |