Zijn twee borden tegen elkaar geplakt. Een duo gooit aan voorkant, andere duo aan achterkant. Duh.quote:Op zondag 14 februari 2021 15:45 schreef spleeh het volgende:
Knap dat spelers op hetzelfde bord kunnen ingooien waar een wedstrijd bezig is (bord 4)
Inderdaad, afhankelijk van de loting kan daar winnen al knap zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is maar ik vind het onzinnig dat de eerste ronde wedstrijden niet meetellen voor de ranking.
In de eerste fase begreep ik dat nog wel maar nu...
Tweede ronde wedstrijden tellen nu ook niet mee toch?quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ik weet niet of dit al eens gezegd is maar ik vind het onzinnig dat de eerste ronde wedstrijden niet meetellen voor de ranking.
Wel, verliezers van tweede ronde wedstrijden staan onder verliezers van eerste ronde wedstrijdenquote:Op zondag 14 februari 2021 16:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Tweede ronde wedstrijden tellen nu ook niet mee toch?
Maar geen punten volgens mij.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:09 schreef spleeh het volgende:
[..]
Wel, verliezers van tweede ronde wedstrijden staan onder verliezers van eerste ronde wedstrijden
zal wel te maken hebben met mogelijke withdrawals... erg jammer.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:06 schreef spleeh het volgende:
Ken ze alleen van t bier, met een cquote:Op zondag 14 februari 2021 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Lorenzo Pronk gehoord
Ik alleen Jan, André en Matthe.quote:Op zondag 14 februari 2021 16:14 schreef Szura het volgende:
Ik heb echt nog nooit van Lorenzo Pronk gehoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |