Misschien kun je hem dan negeren en niet reageren op zijn posts.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Gaat mij niet eens om de Hond, maar als je 3 of 4 berichten achter elkaar typt om de ene naar de ander af te zeiken met korte negatieve berichtjes zonder op enig moment iets inhoudelijks te zeggen is nogal irritant en onnodig.
Yep, dat ook nog iddquote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef chratnox het volgende:
[..]
Met daarbij als kanttekening dat het opdoen van zonnebrand niet ingaat tegen de basisbehoeften van mensen, maar mee eens idd.
Dat was wel wat onderdeel was van de discussie. Dat ieder ander gezien moest worden als een gevaar. Daar reageerde ik op, dat ik het daar niet mee eens ben.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aanpassen aan wat op dat moment de maatregelen zijn, uiteraard. En er wordt niet al een jaar gevraagd helemaal niemand te zien, geen contacten te hebben en binnen te blijven. Het kan best dat het zo voelt voor sommige mensen, maar feitelijk is dat niet wat de maatregelen al een jaar zijn. Ook niet op dit moment.
was dat aanvallend dan ?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:24 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Er mag hier heel veel gezegd worden, zolang het op een normale, niet aanvallende manier gebeurt
Al een jaar lang mensen heel beperkt zien en alleen op anderhalve meterquote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Aanpassen aan wat op dat moment de maatregelen zijn, uiteraard. En er wordt niet al een jaar gevraagd helemaal niemand te zien, geen contacten te hebben en binnen te blijven. Het kan best dat het zo voelt voor sommige mensen, maar feitelijk is dat niet wat de maatregelen al een jaar zijn. Ook niet op dit moment.
helaas is een pandemie is behoorlijk heftig, dat kloptquote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Al een jaar lang mensen heel beperkt zien en alleen op anderhalve meter
Dat is behoorlijk heftig vind ik
De aanpak is ook behoorlijk heftigquote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas is een pandemie is behoorlijk heftig, dat klopt
Dat zeg ik niet.quote:
Voorzichtiger zijn ben ik met je eens, maar dat vind ik wel wat anders dan iemand als een gevaar zien. Gezonde scepsis is niet verkeerd, maar diegene zien als een gevaar is naar mijn mening heel ongezond, ook tijdens een pandemie.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:23 schreef Tijn het volgende:
[..]
Het hangt er veel vanaf of je de ander kent en vertrouwt. Van je naasten kun je wellicht redelijk goed inschatten hoe los of strict ze met de maatregelen omspringen, maar van een wildvreemde is dat natuurlijk lastig. Dus je ontkomt er imho niet aan om daar wat voorzichtiger mee te zijn.
Klopt, dat kan heel heftig zijn. Maar de maatregelen zijn nog nooit geweest dat je verplicht binnen moet blijven en helemaal niemand mag zien.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:25 schreef Molo het volgende:
[..]
Al een jaar lang mensen heel beperkt zien en alleen op anderhalve meter
Dat is behoorlijk heftig vind ik
Je begint te stellen dat iets helemaal niet waar is om vervolgens te gaan zagen over griep maar dat niet inhoudelijk wil bepreken om wel te gaan gebruiken om te onderzoeken wat het doet als iedereen preventief wordt gevaccineerd.... om denk ik dan t.a.v. topic... te beargumenteren dat dit ook een goed idee zou zijn voor Covid19.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:26 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
"MSM nabazelen dat covid net zoiets is als de griep."
volgens mij haal jij iets door elkaar. de gevestigde media zegt juist dat covid iets vele malen erger is..
Die roepen juist het omgekeerde dat covid net zoiets is als de griep.
je mist ook mijn punt..
ik bracht als stelling als iedereen de grieppik neemt de griep dan minder heftig is dat seizoen als dat wanneer maar 10% hem neemt.
dit is de eerste stelling. het vraagstuk hoe gevaarlijk/ernstig de griep is en of het nodig is etc daar heb ik het nog niet eens over.. dat is dan de volgende discussie..
Wat eigenlijk ook de hele covid discussie is.. de een zegt ja covid is zo ontzettend gevaarlijk en belangrijk dat vaccinaties echt moeten, dat alle maatregelen te verantwoorden zijn want het doel is te belangrijk..
Dat kan een standpunt zijn, maar dat is open voor discussie.. en dat is een hele diepe discussie.
wat het voor mij weer interessant maakte in vergelijking met de grieppik.. het vraagstuk bij welke ernst zou je wel moeten zeggen we nemen als hele bevolking een vaccinatie, grieppik etc..
veel die feesten in kleine groepjes, kan je nagaan, wat visionair Jaap is.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:15 schreef Noek het volgende:
Al die Carnaval jankerds. Iets zegt me dat ze vorig jaar niet hard genoeg geraakt zijn.
Rare redenatie..quote:Op zondag 14 februari 2021 13:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Klopt, dat kan heel heftig zijn. Maar de maatregelen zijn nog nooit geweest dat je verplicht binnen moet blijven en helemaal niemand mag zien.
De rest van de samenleving staat niet stil hè. De zorg buiten Covid om moet doorgaan, de economie moet doorgaan, het leven moet doorgaan. Een pandemie gooit daar roet in het eten, maar je kan niet stil gaan staan tot het over is, dan heb je als land daarna nog veel grotere problemen.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:26 schreef Predator40 het volgende:
[..]
helaas is een pandemie is behoorlijk heftig, dat klopt
De conclusie is dat het feitelijk niet klopt dat we al een jaar binnen moeten blijven en niemand mogen zien.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:31 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Rare redenatie..
De maatregelen zijn niet zo heftig dat je verplicht binnen moet blijven.
Dus? wat is de conclusie dan? omdat het niet zo heftig is al dat , dan moeten we niet zeiken?
Vind ik een beetje zo'n dooddoener net als wanneer mensen zeggen.. "Ach mensen we hebben het hier goed dus wat we zeuren we nou, wees blij dat je niet in Noord Korea leeft" en dat soort dooddoeners.
Dit kwam uit een reactie op een post van mij, dus ik doe 't nog maar eensquote:Op zondag 14 februari 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De conclusie is dat het feitelijk niet klopt dat we al een jaar binnen moeten blijven en niemand mogen zien.
Ik zeg geen woord over hoe iemand dat kan ervaren, hoe heftig het is, of wat dan ook. Maar laten we het feitelijk houden.
Ik denk dat het heel goed is als meer mensen zouden realiseren dat anderen het slechter hebben dan zij.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:31 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Vind ik een beetje zo'n dooddoener net als wanneer mensen zeggen.. "Ach mensen we hebben het hier goed dus wat we zeuren we nou, wees blij dat je niet in Noord Korea leeft" en dat soort dooddoeners.
Sorry, maar dit is echt een dooddoener van het niveau: "In afrika hebben kindjes pas honger"quote:Op zondag 14 februari 2021 13:34 schreef Tijn het volgende:
[..]
Ik denk dat het heel goed is als meer mensen zouden realiseren dat anderen het slechter hebben dan zij.
Want die doen niet mee in de maatschappij?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beetje klaar ook met al dat gezeik over/door de jongeren elke dag maar weer.
gooi gewoon alles open, de enige regel is dat je wegblijft bij kwetsbaren, opa en oma etc
wel met 1,5M afstand houdenquote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die brult al een jaar lang van alles en nogwat en als er dan een keer iets tussenzit dat klopt dan zijn er hele volksstammen die schreeuwend klaarkomen want de mauricegod heeft het toch maar mooi gezien
Je mag alles vinden, maar het helpt mij in elk geval om te gaan met de situatie door het in perspectief te plaatsen. Nee, het is niet leuk. Maar anderen hebben het een stuk zwaarder. Dat maakt het beter te doen, toch? Voor mij wel in elk geval.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:36 schreef chratnox het volgende:
[..]
Sorry, maar dit is echt een dooddoener van het niveau: "In afrika hebben kindjes pas honger"
Omdat iemand anders het potentieel slechter heeft houdt niet in dat je het niet zwaar mag vinden.
iedereen weet de maatregelen toch? en wat die zijn geweest.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:33 schreef miss_sly het volgende:
[..]
De conclusie is dat het feitelijk niet klopt dat we al een jaar binnen moeten blijven en niemand mogen zien.
Ik zeg geen woord over hoe iemand dat kan ervaren, hoe heftig het is, of wat dan ook. Maar laten we het feitelijk houden.
die alcohol verkoop boeit niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:22 schreef ludovico het volgende:
Ik ben wel klaar met de propaganda. Als je zonder wetenschappelijk bewijs dingen gaat doorvoeren. Die super ingrijpend zijn.. Raak je mij kwijt. Zeker als je doomsday voorspellingen niet uitkomen.
En mochten ze wel uitkomen dan liever een echte lock down dan dit halve gezeik met die avondklok.
Geen alcohol verkoop na 20:00.
Allerlei winkels gesloten.
Tuurlijk realiseer ik me dat ook. Maar doordat het telkens in de discussies in dit topic gebruikt wordt als iemand aangeeft dat iets vervelend is wordt de discussie platgeslagen en wordt er eigenlijk tegen diegene gezegd dat hij/zij niet moet zeuren.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:37 schreef Tijn het volgende:
[..]
Je mag alles vinden, maar het helpt mij in elk geval om te gaan met de situatie door het in perspectief te plaatsen. Nee, het is niet leuk. Maar anderen hebben het een stuk zwaarder. Dat maakt het beter te doen, toch? Voor mij wel in elk geval.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |