Dat was wel wat Elan/Tijn noemden. Dat we nu nog in deze situatie zitten omdat mensen zich niet aanpassen. Dat mensen gedurende de hele pandemie hun gedrag aan moeten passen.quote:Op zondag 14 februari 2021 12:22 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het wordt toch ook niet gevraagd om al sinds vorig jaar februari geen contacten te hebben?
ik ben realist.....sorryquote:Op zondag 14 februari 2021 13:14 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ben jij altijd hier zo vervelend?
alles maar afkraken.. elk bericht dat je typt is iets negatiefs
en nooit iets inhoudelijks. stop er eens mee
Hij heeft gewoon gelijk aangaande meneer de Hond.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:14 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
ben jij altijd hier zo vervelend?
alles maar afkraken.. elk bericht dat je typt is iets negatiefs
en nooit iets inhoudelijks. stop er eens mee
mag waarschijnlijk niet gezegd worden hierquote:Op zondag 14 februari 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon gelijk aangaande meneer de Hond.
Gaat mij niet eens om de Hond, maar als je 3 of 4 berichten achter elkaar typt om de ene naar de ander af te zeiken met korte negatieve berichtjes zonder op enig moment iets inhoudelijks te zeggen is nogal irritant en onnodig.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die modellen klopten voor geen kut.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:11 schreef mir1986 het volgende:
[ twitter ]
Zie hier iets van Maurice, hoe het Rivm de mensen angst heeft aangejaagd.
dat zie je helemaal verkeerd, maargoed ik vergeef het jequote:Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Gaat mij niet eens om de Hond, maar als je 3 of 4 berichten achter elkaar typt om de ene naar de ander af te zeiken met korte negatieve berichtjes zonder op enig moment iets inhoudelijks te zeggen is nogal irritant en onnodig.
Non existent.quote:
Dit lijkt me een heel gezonde instelling ipv een ander als een gevaar zienquote:Op zondag 14 februari 2021 12:48 schreef Tijn het volgende:
[..]
Als die ander ook een beetje voorzichtig is ingesteld en er niet teveel contacten op nahoudt, kun je best veilig met z'n tweeën een weekendje weg, lijkt me.
Dat is dan ook een maatregel die je voor een korte termijn in kunt lassen in een crisissituatie maar niet zo lang kunt volhouden als samenleving.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was wel wat Elan/Tijn noemden. Dat we nu nog in deze situatie zitten omdat mensen zich niet aanpassen. Dat mensen gedurende de hele pandemie hun gedrag aan moeten passen.
Klopt inderdaad. Die brult al een jaar lang van alles en nogwat en als er dan een keer iets tussenzit dat klopt dan zijn er hele volksstammen die schreeuwend klaarkomen want de mauricegod heeft het toch maar mooi gezienquote:Op zondag 14 februari 2021 13:17 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Met daarbij als kanttekening dat het opdoen van zonnebrand niet ingaat tegen de basisbehoeften van mensen, maar mee eens idd.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat is dan ook een maatregel die je voor een korte termijn in kunt lassen in een crisissituatie maar niet zo lang kunt volhouden als samenleving.
Waarbij de opbouw van het woord samenleving natuurlijk alles zegt hierin.
Als ik een weekje op vakantie vijf keer per dag zonnebrandcrème op moet doen gaat dat nog wel. Met moeite, maar belangrijk want huidkanker en pijn etc.
Moet ik dit een jaar lang doen, mwahhh.
En dat is aanzienlijk minder ingrijpend dan dit hele verhaal qua maatregelen
Net als Ab en het C19 Red Team bedoel je?quote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die brult al een jaar lang van alles en nogwat en als er dan een keer iets tussenzit dat klopt dan zijn er hele volksstammen die schreeuwend klaarkomen want de mauricegod heeft het toch maar mooi gezien
Ik heb nu een MI van een naakte orgasmerende Maurice, dankquote:Op zondag 14 februari 2021 13:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Klopt inderdaad. Die brult al een jaar lang van alles en nogwat en als er dan een keer iets tussenzit dat klopt dan zijn er hele volksstammen die schreeuwend klaarkomen want de mauricegod heeft het toch maar mooi gezien
Aanpassen aan wat op dat moment de maatregelen zijn, uiteraard. En er wordt niet al een jaar gevraagd helemaal niemand te zien, geen contacten te hebben en binnen te blijven. Het kan best dat het zo voelt voor sommige mensen, maar feitelijk is dat niet wat de maatregelen al een jaar zijn. Ook niet op dit moment.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:15 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat was wel wat Elan/Tijn noemden. Dat we nu nog in deze situatie zitten omdat mensen zich niet aanpassen. Dat mensen gedurende de hele pandemie hun gedrag aan moeten passen.
quote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef ludovico het volgende:
Niks mis met Maurice, stelde praktische dingen voor die levensreddend zouden kunnen zijn.
quote:
Het hangt er ook vanaf of je de ander kent en vertrouwt. Van je naasten kun je wellicht redelijk goed inschatten hoe los of strict ze met de maatregelen omspringen, maar van een wildvreemde is dat natuurlijk lastig. Dus je ontkomt er imho niet aan om daar wat voorzichtiger mee te zijn.quote:Op zondag 14 februari 2021 13:20 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dit lijkt me een heel gezonde instelling ipv een ander als een gevaar zien
Er mag hier heel veel gezegd worden, zolang het op een normale, niet aanvallende manier gebeurtquote:Op zondag 14 februari 2021 13:18 schreef Predator40 het volgende:
[..]
mag waarschijnlijk niet gezegd worden hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |