wie had dit nou verwacht, gaat in NL ook gebeurenquote:Op zondag 14 februari 2021 10:34 schreef capricia het volgende:
In DL maken ze zich op voor een sober Pasen:
[..]
https://www.spiegel.de/wi(...)3e-b3ef-406506523c4c
Polderen is vooral heel erg inefficiënt en peperduur wanneer je zo veel mensen en instanties hebt, die allemaal van mening zijn dat ze hun plasje over het te nemen besluit moeten doen. Voor een dwegstaatje als Nederland loont het zich ook gewoon niet.quote:Op zondag 14 februari 2021 09:40 schreef theunderdog het volgende:
[..]
In een vredige, normale situatie is polderen een prachtig model. Maar in tijden van crisis niet echt.
Wat heeft dit nu met die illegale feesten te maken dan?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
https://www.trouw.nl/poli(...)r-jongeren~b41a6c03/
ik sta nu wel op het punt van: gooi alles open voor jongeren voor zover mogelijk, laat ze lekker feesten.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Ik verwacht niet dat het storm gaat lopen in de bibliotheek of in het buurthuis dus van een versoepeling kan je niet echt spreken. Het is niet zo dat ik denk van yes vandaag even naar het buurthuis en bibliotheek op 1.5 meter afstand en met mondkapje. Dan organiseer ik ook liever een feest.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Nieuw zeeland maakt zich een beetje belachelijk.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef Anton91 het volgende:
Nieuw-Zeeland (Aukland) weer in een korte lockdown van 3 dagen.
Wat ben je toch ook een idioot.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:40 schreef hooibaal het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wij ons belachelijk maken met 9 maanden "lockdowns" in een jaar tijd.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Nieuw zeeland maakt zich een beetje belachelijk.
Ja, kunnen we meteen kijken of de maatregelen zinvol waren of nietquote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik sta nu wel op het punt van: gooi alles open voor jongeren voor zover mogelijk, laat ze lekker feesten.
zolang ze maar bij de kwetsbare groepen weg blijven, ook geen bezoekjes aan familie dan.
Wij ook inderdaad..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wij ons belachelijk maken met 9 maanden "lockdowns" in een jaar tijd.
De zomer loopt weer ten einde daar, dat gaat het 0 covid debacle ook pijnlijk blootleggen. Die moeten ook weer een halfjaar op slot straks. Ze hebben geen enige immuniteit en weerstand opgebouwd tegen covid.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:44 schreef Anton91 het volgende:
Nieuw-Zeeland (Aukland) weer in een korte lockdown van 3 dagen.
beetje klaar ook met al dat gezeik over/door de jongeren elke dag maar weer.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef Wantie het volgende:
[..]
Ja, kunnen we meteen kijken of de maatregelen zinvol waren of niet
Hoe gaat t vaccineren daar eigenlijk?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:46 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik denk eerder dat wij ons belachelijk maken met 9 maanden "lockdowns" in een jaar tijd.
Ja wat is het lange termijn plan daar? jaren lang lockdowns om covid buiten de deur te houden?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
De zomer loopt weer ten einde daar, dat gaat het 0 covid debacle ook pijnlijk blootleggen. Die moeten ook weer een halfjaar op slot straks. Ze hebben geen enige immuniteit en weerstand opgebouwd tegen covid.
wat is het lange termijn plan hier ?quote:Op zondag 14 februari 2021 10:49 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ja wat is het lange termijn plan daar? jaren lang lockdowns om covid buiten de deur te houden?
ze beginnen 20 febquote:Op zondag 14 februari 2021 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe gaat t vaccineren daar eigenlijk?
Dat werkt toch niet. Dan moet je ouders, verzorgers, iedereen weghouden.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:48 schreef Predator40 het volgende:
[..]
beetje klaar ook met al dat gezeik over/door de jongeren elke dag maar weer.
gooi gewoon alles open, de enige regel is dat je wegblijft bij kwetsbaren, opa en oma etc
mee eens maar op een gegeven moment moet je er toch echt aan geloven hoor.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet. Dan moet je ouders, verzorgers, iedereen weghouden.
Dat is net zo'n fabeltje als "wanneer de risicogroepen zichzelf isoleren kunnen wij weer fijn alles doen"
Het beleid wat ze daar letterlijk voeren is inderdaad een volledige regio opsluiten bij 1 positieve PCR-test. Vinden ze meer dan kan je zo weer maanden opgesloten zitten zoals we in Melbourne AS hebben gezien. Leuk vooruitzicht voor die mensen.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:49 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Ja wat is het lange termijn plan daar? jaren lang lockdowns om covid buiten de deur te houden?
Nog niet begonnen daar dacht ik en volgens mij had het niet de hoogste prioriteit van wat laatst las.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:49 schreef Noek het volgende:
[..]
Hoe gaat t vaccineren daar eigenlijk?
ik heb liever een kans om opgesloten te zitten en alles te kunnen doen dan maanden standaard opgesloten te zitten zoals hierquote:Op zondag 14 februari 2021 10:53 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Het beleid wat ze daar letterlijk voeren is inderdaad een volledige regio opsluiten bij 1 positieve PCR-test. Vinden ze meer dan kan je zo weer maanden opgesloten zitten zoals we in Melbourne AS hebben gezien. Leuk vooruitzicht voor die mensen.
Gewoon bij ouderen en zwakkeren extra oppassen en afstand houden waar het kan..quote:Op zondag 14 februari 2021 10:51 schreef Cesare-Borgia het volgende:
[..]
Dat werkt toch niet. Dan moet je ouders, verzorgers, iedereen weghouden.
Dat is net zo'n fabeltje als "wanneer de risicogroepen zichzelf isoleren kunnen wij weer fijn alles doen"
afstand houden is niet heilig hequote:Op zondag 14 februari 2021 10:55 schreef Abyss33 het volgende:
[..]
Gewoon bij ouderen en zwakkeren extra oppassen en afstand houden waar het kan..
Beetje gezond verstand is dat. zoals je dat ook met de griep doet.. Als je ziek bent dan ga je denk ik niet naar je oma toe..
Dat hele idee van elk risico uitsluiten bestaat gewoon niet en werkt niet. Oppassen waar het kan, gezond nadenken en risico's vermijden.. Dat is hoe je normaal ook in het leven met alles omgaat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |