SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Wel een beetje een bot nummer om Valentijnsdag mee te beginnen.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:01 schreef livelink het volgende:
Waarom fluister ik je naam nog - Benny Nijman
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel een beetje een bot nummer om Valentijnsdag mee te beginnen.
"Ach, had ik jou maar nooit gekend"
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:02 schreef just me het volgende:
Tja.. met die avondklok zal ik ook wel geen kaarten in de brievenbus krijgen
Zolang hij haar naam nog maar fluistert.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:04 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wel een beetje een bot nummer om Valentijnsdag mee te beginnen.
"Ach, had ik jou maar nooit gekend"
Ik ook niet echt. Maar haar dood heeft wel indruk op me gemaakt en de clip bij dit nummer ook.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:06 schreef DJ11 het volgende:
Ik trek deze man, z'n muziek en stem gewoon niet best, sorry.
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:08 schreef MadMaster het volgende:
Lips Like Sugar - Echo & The Bunnymen
het is koud buiten hoorquote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een whisky met 62,4% alcohol.
Als ik er mee naar buiten loop, smelt alle sneeuw spontaan weg...
Dan ligt het aan de gevoels temperatuurquote:Op zondag 14 februari 2021 00:10 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, dat valt best mee, ik ben tijdens Bennie even er uit geweest...
Er stond eerder vanavond een stevige wind, toen was het kouder...quote:Op zondag 14 februari 2021 00:11 schreef just me het volgende:
[..]
Dan ligt het aan de gevoels temperatuur
Het zal wel gewoon tochten in mijn huisquote:Op zondag 14 februari 2021 00:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Er stond eerder vanavond een stevige wind, toen was het kouder...
Ik dacht dat de invallende dooi door een veranderde windrichting kwam, maar jij bent dus de oorzaak...quote:Op zondag 14 februari 2021 00:09 schreef MadMaster het volgende:
Ik heb een whisky met 62,4% alcohol.
Als ik er mee naar buiten loop, smelt alle sneeuw spontaan weg...
Met de hoeveelheid in mijn glas is dat iets te veel eer...quote:Op zondag 14 februari 2021 00:14 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik dacht dat de invallende dooi door een veranderde windrichting kwam, maar jij bent dus de oorzaak...
quote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand die just me tevreden wil stellen na puntverlies...
Puntverlies?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:16 schreef MadMaster het volgende:
Nog iemand die just me tevreden wil stellen na puntverlies...
tegen jullie club afgelopen week, vanavond gelijk spelquote:
Dat weet ik nogquote:Op zondag 14 februari 2021 00:17 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb dit woensdag ook voor je gedraaid...
Misschien moet je gewoon een goede club gaan supporteren?quote:Op zondag 14 februari 2021 00:17 schreef just me het volgende:
[..]
tegen jullie club afgelopen week, vanavond gelijk spel
Definieer goede clubquote:Op zondag 14 februari 2021 00:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Misschien moet je gewoon een goede club gaan supporteren?
Gezien, vanavond. M'n vader (groot Ajax-fan) gaf geen cent meer voor de kansen van ADO, maar ik had de hele tijd zoiets van: als ze in de eerste helft kunnen scoren, kunnen ze dat in de tweede helft ook.quote:
Elk voordeel...quote:
Ik heb net half iets gezien, maar om eerlijk te zijn interesseert het me niet heel veel...quote:Op zondag 14 februari 2021 00:20 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Gezien, vanavond. M'n vader (groot Ajax-fan) gaf geen cent meer voor de kansen van ADO, maar ik had de hele tijd zoiets van: als ze in de eerste helft kunnen scoren, kunnen ze dat in de tweede helft ook.
Ik zie normaal ook weinig Eredivisie-voetbal, maar nu ik daar op bezoek was, keek ik mee.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb net half iets gezien, maar om eerlijk te zijn interesseert het me niet heel veel...
Zoals ik afgelopen woensdag al zei, ik kijk zelden nog voetbal, terwijl ik honderden wedstrijden over de hele wereld heb gezien. Het boeit me niet meer, ik heb nog maar weinig binding met mijn cluppie.quote:Op zondag 14 februari 2021 00:23 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik zie normaal ook weinig Eredivisie-voetbal, maar nu ik daar op bezoek was, keek ik mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |