Vanavond is de halve finale (test).quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jokers mag je toch niet in de finale test gebruiken?
In de finale niet nee, maar dit is nog aflevering 8. Volgende week is de finalequote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:12 schreef sjorsie1982 het volgende:
[..]
Jokers mag je toch niet in de finale test gebruiken?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik deed gisteren de stemwijzer en kwam o.a. op Splinter uit (een partij waarvan ik nog nooit gehoord had), is dat een aanwijzing ?
En heb je het advies opgevolgd en al je punten in de app op Splinter gezet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:31 schreef TLC het volgende:
Ik deed gisteren de stemwijzer en kwam o.a. op Splinter uit (een partij waarvan ik nog nooit gehoord had), is dat een aanwijzing ?
Linkse trutquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]Nice, ik twijfel ook om ipv PVDD deze keer op Splinter te stemmen
Terecht. Uiers.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:32 schreef Moira het volgende:
[..]Nice, ik twijfel ook om ipv PVDD deze keer op Splinter te stemmen
Als je zo zuur gaat zijn blijf dan maar lekker wegquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:33 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Boys
Lenny hier.
Ik kijk ook mee.
Hopend op racistische grapjes waar ik dan heel boos over ga doen op Twitter.
Oh. Geen warm bad hier.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:33 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
[..]
Als je zo zuur gaat zijn blijf dan maar lekker weg
Die zou dan wel opvallend verdacht gemaakt in de eerste paar afleveringen, dat doen ze nooitquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:36 schreef svann het volgende:
Ik nijg naar de vorige aflevering voor het eerst naar Charlotte.
Ik vind dat echt zo'n schraal wijf. Ik hoop al weken dat ze eruit vliegt. Alles aan haar vind ik walgelijk.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:36 schreef svann het volgende:
Ik nijg naar de vorige aflevering voor het eerst naar Charlotte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |