Denk het 2e...... lijkt er ook best koud.....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:34 schreef Moira het volgende:
Heeft Rik nou gewoon een losse rits op z'n trui? Of een coltrui onder een vest aan?
Net als je dit vraagt krijg je antwood.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:39 schreef Moira het volgende:
Hebben ze nou voor de zekerheid een parachute op hun rug?
iets met halve info doorgeven wat natuurlijk mis gaat als je loopings zit te maken in de luchtquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:39 schreef Yaku het volgende:
Snap zoals gewoonlijk geen drol van de opdracht.
Gaat gegarandeerd foutquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:40 schreef Moira het volgende:
[..]
iets met halve info doorgeven wat natuurlijk mis gaat als je loopings zit te maken in de lucht
Bij de eerste inderdaad niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:43 schreef Guus_Geluk2.0 het volgende:
We krijgen niet te zien wat Renee wisselt
Ja.quote:
Ja, duidelijk de mol. Of ze is gewoon echt mokerdomquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:44 schreef Moira het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen zeggen dat ze niet snappen hoe Renée de mol kan zijnHet is toch het hele seizoen door al dit gekloot met shit verkeerd horen/uitvoeren?
Ja, ik had het idee dat ze de juiste aan het zoeken was.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:45 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens mij deed ze E1 niet, maar leek ze dat in eerste instantie wel te doen
Het is toch geen rocket science?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:45 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, ik had het idee dat ze de juiste aan het zoeken was.
Je ziet daarna dat ze wel wat teruglegt bij E4, maar wat ze tussendoor doet?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:45 schreef Legoblokje het volgende:
Volgens mij deed ze E1 niet, maar leek ze dat in eerste instantie wel te doen
Denk dat mensen het gewoon niet leuk vinden als Renee de mol is.....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:44 schreef Moira het volgende:
Ik snap eigenlijk niet zo goed waarom mensen zeggen dat ze niet snappen hoe Renée de mol kan zijnHet is toch het hele seizoen door al dit gekloot met shit verkeerd horen/uitvoeren?
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:46 schreef Redefine het volgende:
Charlotte gaat natuurlijk de hele tijd schreeuwen en praten....
Zal dan wel een korte laatste aflevering worden met (verborgen) molactiesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:44 schreef Moira het volgende:
Kan zijn dat Renee het knopje niet indrukt. Of Charlotte luistert niet.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:47 schreef Moira het volgende:
Hoezo kan Charlotte niet net zo duidelijk horen als Rocky?
Omdat zwakzinnigquote:Op zaterdag 20 februari 2021 20:47 schreef Moira het volgende:
Hoezo kan Charlotte niet net zo duidelijk horen als Rocky?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |