Die dacht de Jaap of Huub te worden, faalhaas is het. Maar wel leuk die mensen die denken dat ze wat voorstellenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:57 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel is verdacht stil en kalm
nee geloof ik ook niet in z'n intro vertelde hij dat hij dagen tijd zit achter zijn pc te gamen enzoquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik geloof hem sowieso niet
Ik hoor de meest debiele verhalen uit zijn mond komen
Ik geloof niet eens dat hij vrouwen heeft gehad
Voor dat soort mensen ben ik zwaar allergisch , zulke mensen zal ik nooit tegenkomenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike is echt een salesman, vlotte babbel, goed opletten met dit soort, maar wel leuk in het huis
Die van Naomi is ook niet te missenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
alle tokkie en viswijven verbleken bij de schelle stem van julie
Is dat een goed teken?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:04 schreef DKUp het volgende:
Nauwelijks iets van die landloper Maaik gezien.
Komt over als een mislukte blaaskaak.
Ik geloof @:puzziepie wel
Onze definitie van "leuk" is nog al verschillend kennelijkquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:03 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Mike is echt een salesman, vlotte babbel, goed opletten met dit soort, maar wel leuk in het huis
Als ze er vanavond drank in gooien wordt het een grote orgie.. ze hebben het de hele dag constant over sexquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef Oranos het volgende:
Gooi er inderdaad gewoon eens wat drank in, drank spelletje erbij.
Leuke televisie met hopelijk wat drama
Ben bang dat je Jeroen los zult moeten laten.. het is over .. verleden tijd.. Jeroen komt nietquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:06 schreef DKUp het volgende:
Van die onrealistische kijk mij eens goed en fantastisch zijn kan ik zo slecht tegen.
Ik zei toch kies voor Jeroen en niet die lul
Prima tochquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ze er vanavond drank in gooien wordt het een grote orgie.. ze hebben het de hele dag constant over sex
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:08 schreef DKUp het volgende:
Nu worden de verhalen nog onrealistischer, genieten hoor
”Vroeger was alles anders en alles beter en alles nieuw....”quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ben bang dat je Jeroen los zult moeten laten.. het is over .. verleden tijd.. Jeroen komt niet
Ergens in een van de cossen is hij wel genoemd.. weet echt niet meer welkequote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oj muziek straks ..
ff de buma tippeh
iemand al een plee liste gescoord
Jill vind het prima volgens mijquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:08 schreef DKUp het volgende:
Als ik Jill was had ik die Matt al een paar keer een flinke duw gegeven en zeggen dat hij uit mijn buurt moet blijven. Te veel op de huid
Mieke Telkamp, Frans Bauer, Jannes, Willy Alberti, Johnny Jordaan, Manke Nelis, Zangeres zonder naam staan op de lijstquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oj muziek straks ..
ff de buma tippeh
iemand al een plee liste gescoord
Eens maar we moeten het er mee doen DK.. we zitten met deze losers opgescheeptquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef DKUp het volgende:
[..]
”Vroeger was alles anders en alles beter en alles nieuw....”
Dit is ook niks
Ik heb hetzelfdequote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:09 schreef pid1961 het volgende:
Ik kan mijzelf bijna niet geloven maar ik denk dat ik Mike nog irritanter vind dan Teckel. Hoe si het mogelijk
Het lult zichzelf klem en verzint dan een nieuw verhaal om zich er weer uit te lullen. En hij kan z'n kop niet houdenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:00 schreef LagerthaQueenOfKatte het volgende:
[..]
Zullen wel sterke verhalen zijn.
Nietussssquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mieke Telkamp, Frans Bauer, Jannes, Willy Alberti, Johnny Jordaan, Manke Nelis, Zangeres zonder naam staan op de lijst
Gelukkig zetten ze hem ook regelmatig op zijn plekquote:
Ik zie een irritatie factorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef FOKoffieleut het volgende:
juul nieuwsgierig
binnenkort met mies op avontuur
als gelegenheidskoppel
Die vent blijft maar lullen en er komt alleen maar poep uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb hetzelfde
Mike mag heel snel weg
Dat mogen ze dan wat vaker doen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 19:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig zetten ze hem ook regelmatig op zijn plek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |