Heurlijkquote:Op zondag 14 februari 2021 09:25 schreef ijs_beer het volgende:
Volgende week zondag 14 graden. We knallen meteen vól de lente in.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
Brievenbus van de muur geknald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:20 schreef TheFreshPrince het volgende:
De hele SC hebben je een kaartje gestuurd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar gaan al je liefdesbrieven....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 13 mei 2019 16:16 schreef Guanabana het volgende:
Vind het een rustgevend iets dat je er altijd van op aan kan dat Aoibhin hier is. :P
Geel? Of direct rood?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De Sahara is zonder meer erg droog.
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:21 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
[..]
De hele SC hebben je een kaartje gestuurd.
quote:Op zondag 14 februari 2021 09:25 schreef ijs_beer het volgende:
Volgende week zondag 14 graden. We knallen meteen vól de lente in.
quote:Op zondag 14 februari 2021 10:45 schreef Strani het volgende:
Oh bij mij vroeger thuis zat de brievenbus elke valentijnsdag helemaal vol met kaarten
Voor m'n moeder, want die is op 14 februari jarig
Liefquote:Op zondag 14 februari 2021 10:47 schreef TheFreshPrince het volgende:
Omdat ik dierendag vergeten ben en fretten en valentijnskaarten niet waarderen, zijn we de ochtend begonnen met 2 geklutste eierdooiers die met grote tevredenheid achter de huigjes werden weggewerkt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is de eerste V-day dat ik niet melodramatisch kan zeggen dat ik "dan maar de hond een knuffel geef".
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:15 schreef Cyan9 het volgende:
Dit is de eerste V-day dat ik niet melodramatisch kan zeggen dat ik "dan maar de hond een knuffel geef".
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 februari 2021 11:39 schreef Strani het volgende:
Hé @:Em31, psssttttIs het warm in Ibiza?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moet je wel meteen een PCR regelen, vrees ik!quote:Op zondag 14 februari 2021 11:58 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Ga gelijk een "Flight to Ibiza" boeken
Fuck coronaquote:Op zondag 14 februari 2021 12:00 schreef Strani het volgende:
[..]
Moet je wel meteen een PCR regelen, vrees ik!
Hier ook, wildpaté voor Luucjequote:Op zondag 14 februari 2021 11:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
LiefHier krijgen de katten vandaag ook speciaal luxe patébakjes
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |