Thomas speelde nog best behoorlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:29 schreef RipCity het volgende:
Teze niveautje pec zwolle
Baumgartl fc Twente niveau
Mvogo nergens voor nodig
Mauro en die Aussie spelen over 2/3 jaar gewoon bij een ofi Kreta of mainz oid.
Wat te denken van het aantal gemiste kansen. Dat is helemaal bizar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Staat onze verdediging al op marktplaats?
Schmidt kan er geen zak aan doen dat z’n aanvallers zoveel kansen missen. Of was die gemiste pingel ook Schmidt z’n schuld?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:32 schreef VEM2012 het volgende:
Van Bommel werd voor minder de laan uit gestuurd.
LOLquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef Solotovski het volgende:
Dan Europees maar wat proberen klaar te spelen
Hij is verantwoordelijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schmidt kan er geen zak aan doen dat z’n aanvallers zoveel kansen missen. Of was die gemiste pingel ook Schmidt z’n schuld?
Vergeet niet dat je verdediging vandaag bij beide aanvallen van ADO (eigenlijk hun enige) weer de verkeerde kant op rennen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Schmidt kan er geen zak aan doen dat z’n aanvallers zoveel kansen missen. Of was die gemiste pingel ook Schmidt z’n schuld?
Dat vind ik zo’n kul.quote:
Maar als al je voorhoede spelers niet scherp zijn, wiens schuld is dat dan?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kul.
Als z’n spitsen met scherp schieten, pomp je er vandaag 5-10 in. Dat kun je moeilijk op het bordje van Schmidt gooien.
Individuele faalacties.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vergeet niet dat je verdediging vandaag bij beide aanvallen van ADO (eigenlijk hun enige) weer de verkeerde kant op rennen.
Zijn 'wedstrijdplan' zorgt voor 35 schoten, 15 schoten op doel, 17 hoekschoppen. En op de een of andere manier willen mensen dit op Schmidt afschuivenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:38 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat vind ik zo’n kul.
Als z’n spitsen met scherp schieten, pomp je er vandaag 5-10 in. Dat kun je moeilijk op het bordje van Schmidt gooien.
Dat ligt aan die spelers zelf.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:39 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Maar als al je voorhoede spelers niet scherp zijn, wiens schuld is dat dan?
Trainer zijn is wel wat meer dan alleen een wedstrijd plan. Het is ook de opstelling maken en zorgen dat spelers scherp zijn.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:40 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Zijn 'wedstrijdplan' zorgt voor 35 schoten, 15 schoten op doel, 17 hoekschoppen. En op de een of andere manier willen mensen dit op Schmidt afschuivenPrima als je hem liever niet bij PSV ziet, maar deze pot ligt echt niet aan Schmidt.
Seizoenskaarten gaat big issue worden. Daarnaast moet PSV nog duizenden mensen geld terugbetalen over paar maanden. Wordt een hele trieste zomer dit. In september zitten stadions echt nog niet 100% vol ook.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
Maar goed, tweede plaats kun je ook wel vergeten denk ik. Weer een jaar Europa League. Of conference league. Zit toch niemand op te wachten?
Iedereen die bij de transfer van Baumgartl betrokken is geweest mogen ze eruit gooien. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om daar 10 miljoen voor neer te leggen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het opzichtig verdedigend falen waardoor je twee tegengoals slikt tegen een verder onzichtbaar ADO pijnlijker dan de gemiste kansen.
Als één speler niet scherp is, dan ligt het aan die speler. Als je hele elftal niet scherp is dan ligt het aan de trainer.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef tja77 het volgende:
[..]
Dat ligt aan die spelers zelf.
Of denk je dat Schmidt wil dat Max die pingel in de tweede ring rost? Malen 2 ballen op de lat wie z’n schuld is dat?
Wedstrijd na wedstrijd faalt er op zijn minst één van de vier verdedigers. Daar kun je gewoon niet op bouwen. Zoals zo vaak is de verdediging weer eens het ondergeschoven kindje in de selectie.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind het opzichtig verdedigend falen waardoor je twee tegengoals slikt tegen een verder onzichtbaar ADO pijnlijker dan de gemiste kansen.
Bruma .. Romero... al die andere prutsers..quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:44 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Iedereen die bij de transfer van Baumgartl betrokken is geweest mogen ze eruit gooien. Hoe haal je het in godsnaam in je hoofd om daar 10 miljoen voor neer te leggen.Dan ben je totaal ongeschikt imo.
Ik niet. Als je niet kunt scoren kun je ook niet winnen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Als spits zijnde mag je jezelf best in de spiegel kijken na het om zeep helpen van kansen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Trainer zijn is wel wat meer dan alleen een wedstrijd plan. Het is ook de opstelling maken en zorgen dat spelers scherp zijn.
Als je hele voorhoede kans naar kans mist en je tegenstander krijgt twee kansen die er in gaan doordat ook verdedigers niet scherp zijn, dan kun je niet meer spreken van individuele faalacties. Dan faalt gewoon iedere speler in je team en dan is er iets mis.
Dat hoeft niet de schuld van Schmidt te zijn, maar hij is er wel verantwoordelijk voor en heeft er invloed op.
Het is niet enkel de Jong die zijn goedkeuring geeft, wel degene die er uiteindelijk zijn veto oid over uitspreekt, lijkt mij. Meer dat iedereen die hem heeft bekeken en heeft gedacht; 'Ja, deze kerel moeten we hebben.' echt totaal ongeschikt is voor die positie. Scouts, technisch directeur, trainer (die is er dan al uitquote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:47 schreef RipCity het volgende:
[..]
Bruma .. Romero... al die andere prutsers..
maar J.de.J is opeens een god omdat Gotze naar ons kwam. Iets waar die bijzonder weinig zelf mee van doen had.
Malen is echt een goede speler maar dat hij 4 open kansen nodig heeft voordat hij eens scoort speelt al jaren. De Malen schiet op de keeper grap is niks nieuws.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:43 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Trainer zijn is wel wat meer dan alleen een wedstrijd plan. Het is ook de opstelling maken en zorgen dat spelers scherp zijn.
Als je hele voorhoede kans naar kans mist en je tegenstander krijgt twee kansen die er in gaan doordat ook verdedigers niet scherp zijn, dan kun je niet meer spreken van individuele faalacties. Dan faalt gewoon iedere speler in je team en dan is er iets mis.
Dat hoeft niet de schuld van Schmidt te zijn, maar hij is er wel verantwoordelijk voor en heeft er invloed op.
Hoe kun je weten dat hij er niets aan kan doen als je dat niet weet?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:47 schreef tja77 het volgende:
[..]
Als spits zijnde mag je jezelf best in de spiegel kijken na het om zeep helpen van kansen.
Een trainer hoeft niet te zorgen dat z’n spelers scherp staan. Dat moeten die spelers zelf doen. Hoe kun je dat een trainer aanrekenen als je niet eens weet HOE hij z’n spelers aanstuurt in de kleedkamer?
Dat is wel heel makkelijk natuurlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Als één speler niet scherp is, dan ligt het aan die speler. Als je hele elftal niet scherp is dan ligt het aan de trainer.
Dat idd. Scouting is al zo'n 10 jaar ronduit bagger. Bedenk dat voordat J.de Jong TD werd hij hoofd scouting was. Dus hij is al al die tijd verantwoordelijk voor deze elftallen. Dit moet toch veel beter...quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:49 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Het is niet enkel de Jong die zijn goedkeuring geeft, wel degene die er uiteindelijk zijn veto oid over uitspreekt, lijkt mij. Meer dat iedereen die hem heeft bekeken en heeft gedacht; 'Ja, deze kerel moeten we hebben.' echt totaal ongeschikt is voor die positie. Scouts, technisch directeur, trainer (die is er dan al uit) etc etc. Schandalig, hoe die vandaag ook weer stond te verdedigen bij die 1-0, allemachtig
Is er kritiek van de sprlers richting de trainer?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:52 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Hoe kun je weten dat hij er niets aan kan doen als je dat niet weet?
Ik weet alleen dat de trainer uiteindelijk verantwoordelijk is voor het eindresultaat en dat is belabberd.
En daarin neem ik ook zijn absurde wisselbeleid mee en zijn constante gekloot aan de basiself.
Dat staat los van spelers op scherp krijgen. En een aantal spelers faalt opzichtig ja en er zijn ook al diverse spelers die overduidelijk ontevreden zijn geweest over wissels. Dat is al vaker voorgekomen dan onder welke andere trainer dan ook in een half seizoen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 18:54 schreef tja77 het volgende:
[..]
Is er kritiek van de sprlers richting de trainer?
Verzaken ze opzichtig of doen ze nog hun best?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |