Teamsprint?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:09 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik weet nog steeds niet wat eger is, deze onzin of die zogenaamde ploegenachtervolgingtijdrit.
Ja, dat weet ik, maar de teamsprint is ook een vrij onzinnig onderdeel.quote:
Eensch, slaat ook nergens op.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik, maar de teamsprint is ook een vrij onzinnig onderdeel.
Zou onterecht zijn, deed volgens mij weinig fout.quote:
Denk deze keer protest van Lolo voor een schop van achter van schouten.quote:
Goud met een gouden randje is wel nieuw.quote:
We hebben gemerkt wat ervoor in de plaats komt bij het wielrennenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:28 schreef VoMy het volgende:
Zoals elk jaar laat Herbert geen dag voorbij gaan waarop je niet hoopt dat het zijn laatste dag als commentator is.
Of bij het schaatsenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:29 schreef noodgang het volgende:
[..]
We hebben gemerkt wat ervoor in de plaats komt bij het wielrennen
Ik denk eerlijk gezegd dat Koen niet zo veel meer gaat laten zien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
Koen wil volgend jaar ook.
[ twitter ]
Doet-ie altijd... ook bij marathons.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:22 schreef Felagund het volgende:
Hondenfluitje om Bergsma te commanderen?
Koen en Jorrit wordt een leuk duo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Maar niemand wil Koen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Enric Mas start inderdaad in de Tour de Provence.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Ik sluit niet uit dat hij zich op de 1500 meter alsnog net kwalificeert.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:30 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik denk eerlijk gezegd dat Koen niet zo veel meer gaat laten zien.
En genetische verwantschap met Olga Fatkulinaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Groenewoud komt uit de kop van Noord Holland, aan haar accent te horen.
Hallum, Fryslan.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:34 schreef -XOR- het volgende:
Groenewoud komt uit de kop van Noord Holland, aan haar accent te horen.
Ik heb ook een boerenhoofd, en 's ochtends, na het opstaan, kijk ik in de spiegel en kan ik soms echt wel een half uur van mezelf genieten.quote:
Gelukkig. Ophoeren met die immer matige marathonschaatseraids van Anusma.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:30 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Zo de knetter, die is zuur.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:34 schreef superniger het volgende:
Schouten
Schulting had gelijk. Je gaat toch niet knechten voor die kut Schouten.
Negatieve pHquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo de knetter, die is zuur.
Het wordt nooit meer als met Hekman en Bergsma.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:38 schreef Remco het volgende:
Het is echt een kermisonderdeel, maar staat vaak wel garant voor wat schaats relletjes.
Ik vind het nog wel meevallen. Ik zou nu wel een interview met Anema willen horen met Bert.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:37 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zo de knetter, die is zuur.
Zij wilde dat Groenewoud op 700 meter zou aangaan, en Jillert pas op 500 meter van de streep (of andersom).quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:40 schreef AgnesGru het volgende:
Wat zat Schouten nou te bazelen dat zij dit wou, en de bondscoach wat anders enz?
Een moment was niet het moment.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:40 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik vind het nog wel meevallen. Ik zou nu wel een interview met Anema willen horen met Bert.
Net als Bergsmaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Arjan Stroetinga heeft een negatief IQ.
Dat maakt hij goed met zijn sex appeal.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:43 schreef Mani89 het volgende:
Arjan Stroetinga heeft een negatief IQ.
Ja! Dezelfde enge ogen.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:45 schreef Mani89 het volgende:
Hij lijkt wel een beetje op Ian White. Echte sportliefhebbers weten.
Jorrit heeft Heather.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 17:46 schreef AgnesGru het volgende:
Bij die twee vraag je je toch al of ze instaat zijn om hun eigen reet af te vegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |