ok ik had dus makkelijk ook meer kunen vragenquote:Op woensdag 10 maart 2021 14:44 schreef pipster het volgende:
Roger I wanne be your man
Kraftwerk - Trans Europe Express
Daft Punk - One More Time
Royksopp - Poor Leno
Bastian - You've Got my love (nu op de radio)
Mantronix - Needle to the groove

Vraag te laat gezien, maar ik heb een radioshow van 3 uur gevuld met alleen maar songs waarbij prominent gebruik gemaakt wordt van vocoders,quote:Op woensdag 10 maart 2021 14:27 schreef iggyinthehouse het volgende:
compleet - compleet
Toch weer heel even terug naar Ben Liebrand; Zijn intro's zijn bekend geworden door het gebruik van de Vocoder.
Maar deze vocoder wordt ook gebruikt in de muziek.
Noem een 6 liedjes, met uitvoerende. Graag compleet lijstje. En ik bedoel dus geen nummers met Autotune!

Oh echt? cool! waar is ie te luisteren?quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Vraag te laat gezien, maar ik heb een radioshow van 3 uur gevuld met alleen maar songs waarbij prominent gebruik gemaakt wordt van vocoders,

Ik zal even kijken of ik 'm bewaard heb of niet (het is al een jaar of 4 geleden, gok ik), maar waarschijnlijk kan ik de tracklist nog wel terugvinden...quote:Op woensdag 10 maart 2021 15:12 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Oh echt? cool! waar is ie te luisteren?

Standquote:Op woensdag 10 maart 2021 15:15 schreef MadMaster het volgende:
Electrix Six
Sham 69
666
Vanity 6
Apollonia 6
Andre Hazes

Nee, het zit 'm in een song...quote:Op woensdag 10 maart 2021 18:57 schreef belsen het volgende:
Mogelijk was de blazerssectie van The Clash dezelfde als die van Bad Manners.

quote:

Dat moeten de Toy Dolls zijn...quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:19 schreef belsen het volgende:
Welke New Yorkse jaren 70 band vernoemde zich naar een speelgoedreparatiewerkplaats, die tegenover de oefenruimte zat?

New Yorkse jaren 70 band, geen Sunderlandse jaren 80 band.quote:

Schijnbaar oefenden ze tegenover The New York Doll Hospital.quote:Op woensdag 10 maart 2021 21:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat moeten de Toy Dolls zijn...
Oh wacht, New York...![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |