quote:Het liedje is niet meer dan een harde beat en eendat ongeveer 560 keer herhaald wordt
tuurlijk!quote:Op maandag 8 maart 2021 08:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu even niet...
[..]
Poing - Rotterdam Termination Source?
quote:Op maandag 8 maart 2021 16:04 schreef pipster het volgende:
Boing Boom Tjak,
Music Non Stop - Technopop
quote:
Is dat de bij Technotronics 'featuring' zangeres Felly?quote:Op dinsdag 9 maart 2021 11:29 schreef iggyinthehouse het volgende:
herkenbaar
Wie is Manuela Barbara Kamosi Moaso Djogi dan?
tandquote:
quote:"La Raza" is a song by American rapperand featured on the album Hispanic Causing Panic.
quote:
120-minuten bandje kopen en klaarzitten. Ik denk dat ik die van 1986 nog aardig kan meedoen als ik hem nu zou opzetten. Ik had ook heel veel minimixen op cassette, twee platen over 9quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:15 schreef iggyinthehouse het volgende:
brengt me terug naar de Grandmix van Liebrand
jaaaa dit deed ik dus ook...brings back good memoriesquote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:38 schreef pipster het volgende:
[..]
120-minuten bandje kopen en klaarzitten. Ik denk dat ik die van 1986 nog aardig kan meedoen als ik hem nu zou opzetten. Ik had ook heel veel minimixen op cassette, twee platen over 9
Als ik ze afspeel, dan weet ik precies wat de volgende track is die er in gemixt wordt.quote:Op dinsdag 9 maart 2021 14:38 schreef pipster het volgende:
[..]
120-minuten bandje kopen en klaarzitten. Ik denk dat ik die van 1986 nog aardig kan meedoen als ik hem nu zou opzetten. Ik had ook heel veel minimixen op cassette, twee platen over 9
Die opent, na het vocoder intro, met het Gregoriaanse koor van Sadeness - Enigma, waarna de Grand Mix knal te horen is en de mix muzikaal begint...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 15:00 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
jaaaa dit deed ik dus ook...brings back good memories
speaking off:
Wat (en van wie) was het openingsnummer van de Grandmix 1990?
Helemaal prima omschreven! Ook een fan dusquote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:01 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Als ik ze afspeel, dan weet ik precies wat de volgende track is die er in gemixt wordt.
Ik heb ze allemaal nog op cassettebandje, op CD en als MP3 (zonder reclames of jngles van 538, die ze later opnieuw uitgezonden heeft).
[..]
Die opent, na het vocoder intro, met het Gregoriaanse koor van Sadeness - Enigma, waarna de Grand Mix knal te horen is en de mix muzikaal begint...
Absoluut!quote:Op dinsdag 9 maart 2021 16:05 schreef iggyinthehouse het volgende:
[..]
Helemaal prima omschreven! Ook een fan dus
Dat was wel mijn eerste (2e hands) digitale sampler, maar de eerste sampler was niet van Akai...quote:
Yep, ook met stukjes tape en dus niet digitaal...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 17:47 schreef methodmich het volgende:
Is dat wellicht niet gewoon een mellotron?
Theremin...quote:Op dinsdag 9 maart 2021 19:00 schreef methodmich het volgende:
Lekker hoor!
Welk instrument zien we hier dan bespeeld worden?
[ afbeelding ]
Zeker!quote:
Wat van wie?quote:I want some, some energy
The ultimate discovery
Electric blue for me
Never more to be free
Correct, laten we dat lekker in het midden (heb ik zelf ook, net als met Humanoid en Stakker Humanoid)quote:Op woensdag 10 maart 2021 11:32 schreef MadMaster het volgende:
Kernkraft 400 - Zombie Nation (waarbij ik altijd de mist in ga m.b.t. wat nou de titel van de song en de naam van de uitvoerende is...)
Ik had er zo te zien makkelijk meer kunnen vragen.quote:Op woensdag 10 maart 2021 12:21 schreef iggyinthehouse het volgende:
The Age of Love - The Age of Love
Adiemus - Adiemus
Buena Vista Social Club - Buena Vista Social CLub
the 1975 - the 1975
Belle and Sebastian - Belle and Sebastian
Talk Talk - Talk Talk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |