quote:In a list of "The Top 10 Dance Tunes of the '90s" for Attitude in 2016,was ranked at number 3. Pop Rescue called it a "great" song, noting "the handclaps, the beats, drum fills, whirling synths and that bassline, and of course that catchy 'ner ner ner ner-ner ner her' section." They added it as "a fine specimen" of "90s dance". Dave Fawbert from ShortList described it as a "absolute, total banger", adding it as "a song that the Beatles would have been proud to have written.
helemaal goed!quote:Op dinsdag 16 februari 2021 12:03 schreef bartrid het volgende:
Ner Ner freed from desire van Gala (en Gaia vervolgvraag lijkt me)
quote:It is regarded by some critics as the foundation of doom metal, stoner rock, and sludge metal. It peaked at number five on the UK Albums Chart and number eight on the US Billboard 200.
kan me niet voorstellen dat dit niet correct isquote:
Niets ten nadele van dat album, maar met uitzondering van het titelnummer is dat nauwelijks metal te noemen. Dan zou ik eerder Paranoid een kansje geven.quote:
Dat hangt van je definitie vam metal af, denk ik. Voor mij is dat toch echt wel een opmaat naar Doom- en andere Metalquote:Op dinsdag 16 februari 2021 17:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Niets ten nadele van dat album, maar met uitzondering van het titelnummer is dat nauwelijks metal te noemen. Dan zou ik eerder Paranoid een kansje geven.
quote:The band has been cited as "one of the few American links between psychedelia and what soon became heavy metal.also is known to have influenced other major bands such as The Nice, Deep Purple, Yes, Styx, Led Zeppelin, and Uriah Heep.
Peter Pan Speedrock?quote:Op woensdag 17 februari 2021 12:35 schreef Burnett het volgende:
Welke band vernoemde zich in dat zelfde circuit naar 'LSD gemengd met amfetamine'?
Oh, ik ook niet. Sorry, blinde gok en een beetje druk.quote:
Beetje een wannabe band, volgens mij.quote:
Stand 1426quote:
Geen probleem. Heb je het boekje van Tim Knols Wandelclub al ontvangen trouwens?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 14:45 schreef belsen het volgende:
[..]
Oh, ik ook niet. Sorry, blinde gok en een beetje druk.
Ja.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 15:42 schreef methodmich het volgende:
[..]
Geen probleem. Heb je het boekje van Tim Knols Wandelclub al ontvangen trouwens?
Ian Dury...quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:41 schreef belsen het volgende:
Hij bleef er zijn hele leven mank door...
Welke Britser rocker (1942-2000) liep dan zijn hele leven mank ten gevolge van polio?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |