Alles heeft zijn prijs.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef Stoorzendert het volgende:
Choufje #7 morgen koppijn denk ik.
Zomer, met + 25 gradenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef R-woud93 het volgende:
Lente is het mooiste seizoen in het jaar
Om te sporten in de buitenlucht is dat wel zwaar kut.quote:
Oke, ik heb administratief gewerkt in het grondverzet, NBM Den Haagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:07 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ben hovenier, ben dus vaak afhankelijk van hun
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disneyquote:
Handig om guppies mee te scheppen wel.quote:
wij kunnen sowieso 5 weken in het jaar onze planning niet halen door de hittequote:
Europakr Germany is wel super geil spietsequote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disney
Hahahahahahaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef DerRabbit het volgende:
Ah mooi, dan kan ik wat puntjes bij elkaar sprokkelen![]()
Ik ben wel helemaal los gegaan op alle achtbanen daar jaquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Europakr Germany is wel super geil spietse![]()
Da's wel mooiquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Vorig jaar naar Europapark in Duitsland gegaan, daar staat gewoon op elke hoek een kraam waar je halve liters kan kopen, en dan zie je ook al die Duitsers, ook de vrouwen daar mee door het park struinen. Toch heel anders dan in die parken van Disney
Dat is wat te ver voor mij om te herkennenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Oke, ik heb administratief gewerkt in het grondverzet, NBM Den Haag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |