Ik had Tarrels hoofd ook allang van zijn romp gescheidenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik had niet in dat huis moeten zitten want was er al lang uit gegaan wegens geweldpleging.
Valt wel mee, ik was hem aangevlogen ben ik bang.quote:
Je bedoelt Terrelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef NLBBkijker18 het volgende:
Weg met Michel, heeft volgende week al 5+ stemmen. Doeeei!
Wie noem je flikker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
LAAT, MENSEN, UITPRATEN, VIEZE, FLIKKER.
Het is gewoon een naar ventje, daar hoef je niet bij te halen dat hij homo is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
LAAT, MENSEN, UITPRATEN, VIEZE, FLIKKER.
Ik benoem flikker als scheldwoord, niet om hem aan te vallen op z'n geaardheid want dat interesseert me niet, al is het een cisgender queer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is gewoon een naar ventje, daar hoef je niet bij te halen dat hij homo is.
Zeg het dan niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik benoem flikker als scheldwoord, niet om hem aan te vallen op z'n geaardheid want dat interesseert me niet, al is het een cisgender queer.
quote:Geregistreerd op donderdag 11 februari 2021 @ 17:27
kijk je wel streamsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Nee, halve huis heeft zich tegen Michel gekeerd, vieze man.
hij geniet hiervan.. fakequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij was zijn hele intentie dat Michel hem zo slaan zodat hij het huis uit moest.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef just me het volgende:
Is Jerrell échte zo of lokt hij alles uit om chaos te veroorzaken?
Pffff dan ben ik benieuwd hoe hij met z'n partner omgaatquote:
Noem hem dan gewoon een eikel of een kneusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik benoem flikker als scheldwoord, niet om hem aan te vallen op z'n geaardheid want dat interesseert me niet, al is het een cisgender queer.
Dat is n mening hè niet persé de waarheidquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Wel knap hoe jullie de uitzending uitbeelden, ik hoef niet eens te kijken om te snappen wat een engnek die Jerrel is
Ik trek dat soort types slecht, zichzelf jankend als een diva in de slachtofferrol gooien en verder anderen kleineren en treiterenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:33 schreef just me het volgende:
[..]
Dat is n mening hè niet persé de waarheid
Ik zeg maar niets over het trekken van dit soort typesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik trek dat soort types slecht, zichzelf jankend als een diva in de slachtofferrol gooien en verder anderen kleineren en treiteren
Inderdaadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:40 schreef just me het volgende:
[..]
Ik zeg maar niets over het trekken van dit soort types
Dan heb je vast ook wel meegekregen dat hij heel onzeker is, waarom denk je dat hij make-up nodig heeft net als onzekere vrouwen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef Koen66 het volgende:
Wel knap hoe jullie de uitzending uitbeelden, ik hoef niet eens te kijken om te snappen wat een engnek die Jerrel is
Onzekerheid. Alleen onzekere mensen hebben het nodig om anderen onderuit te trappen. Psychologie voor dummy'squote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik trek dat soort types slecht, zichzelf jankend als een diva in de slachtofferrol gooien en verder anderen kleineren en treiteren
Aandacht, alles om aandacht te krijgen, maakt niet uit negatief of positief. Die hele onzin met die verdwenen pallets had hij ook vast verzonnen voor z'n 15 minutes of fame...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef just me het volgende:
Is jerell échte zo of lokt hij alles uit om chaos te veroorzaken?
Dit, negeer hem totaal en hij klapt uit elkaar binnen een dagquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:12 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Aandacht, alles om aandacht te krijgen, maakt niet uit negatief of positief. Die hele onzin met die verdwenen pallets had hij ook vast verzonnen voor z'n 15 minutes of fame...
terugkijken de moeite waard? Ik las elders dat de regie Jerrel wel erg positief laat overkomenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:07 schreef TheVulture het volgende:
Dat gesprek tussen Michel en Jerrel, wat deed Michel dat knap en wat een verschrikkelijke galbak is die Jerrel
Ik zou m even terugkijken ja, want als er 5 mensen hem hier positief uit vinden komen zou ik het knap vindenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 01:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
terugkijken de moeite waard? Ik las elders dat de regie Jerrel wel erg positief laat overkomen
Ja had voor mij ook wel wat langer mogen duren. Huub is ook erg geschikt voor zoiets, gewoon lekker eerlijk over alles.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:33 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Heerlijke podcast. Vond het zelfs jammer dat ‘ie vrij kort is. Had er nog wel dieper op in mogen gaan. Al is het ook wel interessant om te horen wat Huub nu allemaal doet.
We hebben de ene fan van Jerrel gevondenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:36 schreef bodemeijer het volgende:
Heerlijk om nog eens even goed het gesprek te zien wat buiten tussen Michel en Jerrel plaatsvond en Jerrel wel degelijk de vraag stelde of de hele groep hem een stoorzender vindt, wat Michel vervolgens bevestigd met "juist".
En later in de slaapkamer met Julie, Michel die klaagt " de rest ontkent het alleen maar zodat ze een bondje kunnen vormen tegen ons". Ja, want Michel en de Belgen hebben het alleenrecht. Stakkerrrrrrrr.
Precies, ik snap niet dat de mensen dat niet willen inzien. Ook weer met de troep in huis. Hij spreekt wel even iedereen erop aan. Met proeven staat hij ook altijd gelijk vooraan in de rij. Mannetje wil zich op alle manieren profileren en bewijzen. Ik vind het super dat er iemand is die tegen hem in durft te gaan. Zal niet zeggen dat Jerrel het altijd even goed aanpakt, maar de rest is in dat opzicht inderdaad een stelletje huichelaars. Jill werd iedere keer door Michel gepasseerd in haar rol als huismeester. Gelukkig nu Zoey want die gaat hem op zijn nummer zetten als hij dat bij haar flikt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michel is ook aandachtsgeil hoor, maar hoe zou jij het vinden als hij namens jou zou spreken?
hij zei ''alle andere 11 bewoners'' hij heeft het recht om namens andere mensen te spreken, die hebben nog altijd recht op hun eigen mening
maar ja zo kan Michel tenminste het haantje spelen
en dat is dan marinier geweest, geen discipline om die kalmte te bewaren
vond Jerrel wel kalm daarintegen, en idd ben het met Jerrel eens, dan tegenover elkaar staan als Michel daarop uit is, arrogante narcistische wannabe marinier kwal
Nee het gedrag van Michel is prima. Achter zijn rug praten over het prinsesje in de keuken. Het lijkt wel of hier eenzijdig wordt gekeken. Ja Jerrel is misschien een relnicht, maar Michel is een rat, dat heeft hij goed gezien.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:41 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
We hebben de ene fan van Jerrel gevonden![]()
Zijn gedrag is toch niet normaal joh, totaal onaangepast, hoe hij ook door iedereen altijd heen aan het praten is, dat in het gezicht boeren, in het oor fluiten, het constant dreigen op te stappen.
Ik vind Michel ook een héle vervelende vent ja.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 11:04 schreef bodemeijer het volgende:
[..]
Nee het gedrag van Michel is prima. Achter zijn rug praten over het prinsesje in de keuken. Het lijkt wel of hier eenzijdig wordt gekeken. Ja Jerrel is misschien een relnicht, maar Michel is een rat, dat heeft hij goed gezien.
Zo'n type gehad waarmee ik te maken had en niet omheen kon. En ik ben een Michel. Vreselijk! Het is zo moeilijk dat los te laten. Ze gaan diep onder je nagels zitten, echt om dagenlang om gejankt, omdat ze zo'n oneerlijke strijd voerde, maar mondig zo gevat was! (veel sterker verbaal dan Jerryl). Iedereen zegt het in de omgeving. Ze voelt haarfijn de zwakke plekken aan en trapt je tijdens discussies zo de grond in. Juist omdat ze vol van zichzelf zin (maar ergens natuurlijk ook diep onzeker), emotie- en gevoelloos. Alles in het eigenbelang. Michel moet hem idd loslaten en alleen op de feiten ingaan. Jerryl weet precies hoe Michel gaat happen en hoe hij andere mensen achter zich krijgt. Gaat in hun kont zitten, legt de schuld neer bij zijn verleden en trapt ze even de grond in en kust daarna hen weer op de wang.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Oh my God.. Jij weet echt niet wat een narcist is. Maar dan ook echt niet. Lees je eens in wat de kenmerken van een narcist zijn. En dan niet een simpel artikel, maar een goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek! Dan zie je dat Michel echt geen narcist is. Het verre van. Hij is juist het slachtoffer van een narcist. En Jerryl weet heel goed daar misbruik van te maken. En zo ook het publiek in te pakken. De narcist waarmee ik te maken heb, die gooit allerlei onwaarheden rond en is een pathologische leugenaar. Iedereen om die persoon heen gaat er in mee, instanties zijn gelukkig wel dat er een manipulatief spel wordt ingezet, maar wat kunnen mensen blind zijn zeg! Puur omdat ze geloven wat iemand voor onzin uitkraamt.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 10:53 schreef TheVoice4ever het volgende:
Michel is ook aandachtsgeil hoor, maar hoe zou jij het vinden als hij namens jou zou spreken?
hij zei ''alle andere 11 bewoners'' hij heeft het recht om namens andere mensen te spreken, die hebben nog altijd recht op hun eigen mening
maar ja zo kan Michel tenminste het haantje spelen
en dat is dan marinier geweest, geen discipline om die kalmte te bewaren
vond Jerrel wel kalm daarintegen, en idd ben het met Jerrel eens, dan tegenover elkaar staan als Michel daarop uit is, arrogante narcistische wannabe marinier kwal
Gelukkig, ik dacht al dat ik een totaal ander tv-programma aan het kijken was als die mensen boven je, maar zij trappen ook gewoon in de trucjes van Jerrel. Best knap nog ergens.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Oh my God.. Jij weet echt niet wat een narcist is. Maar dan ook echt niet. Lees je eens in wat de kenmerken van een narcist zijn. En dan niet een simpel artikel, maar een goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek! Dan zie je dat Michel echt geen narcist is. Het verre van. Hij is juist het slachtoffer van een narcist. En Jerryl weet heel goed daar misbruik van te maken. En zo ook het publiek in te pakken. De narcist waarmee ik te maken heb, die gooit allerlei onwaarheden rond en is een pathologische leugenaar. Iedereen om die persoon heen gaat er in mee, instanties zijn gelukkig wel dat er een manipulatief spel wordt ingezet, maar wat kunnen mensen blind zijn zeg! Puur omdat ze geloven wat iemand voor onzin uitkraamt.
Dat zijn dezelfde mensen die niet zien dat een Trump hoogstwaarschijnlijk een narcistische persoonlijkheidsstoornis heeft. Ziende blind.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
Oh my God.. Jij weet echt niet wat een narcist is. Maar dan ook echt niet. Lees je eens in wat de kenmerken van een narcist zijn. En dan niet een simpel artikel, maar een goed wetenschappelijk onderbouwd onderzoek! Dan zie je dat Michel echt geen narcist is. Het verre van. Hij is juist het slachtoffer van een narcist. En Jerryl weet heel goed daar misbruik van te maken. En zo ook het publiek in te pakken. De narcist waarmee ik te maken heb, die gooit allerlei onwaarheden rond en is een pathologische leugenaar. Iedereen om die persoon heen gaat er in mee, instanties zijn gelukkig wel dat er een manipulatief spel wordt ingezet, maar wat kunnen mensen blind zijn zeg! Puur omdat ze geloven wat iemand voor onzin uitkraamt.
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 22:41 schreef Snapjewashelaasbezet het volgende:
[..]
ASPD comorbide met narcisme en pathologisch liegen volgens mij maar ik ben geen pyscholoog.quote:Op zondag 14 februari 2021 10:07 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gelukkig, ik dacht al dat ik een totaal ander tv-programma aan het kijken was als die mensen boven je, maar zij trappen ook gewoon in de trucjes van Jerrel. Best knap nog ergens.
hij maakt het zijn momentje, bahquote:Op maandag 15 februari 2021 21:37 schreef Gert het volgende:
Ah, Sjerrel ruikt weer een emotiemomentje. Hap.
Maar geen finalemomentje voor hem nu.quote:
eerlijk is eerlijk, hij deed het best goedquote:Op maandag 15 februari 2021 21:46 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar geen finalemomentje voor hem nu.
Maar. Niet. Goed. Genoeg.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:47 schreef just me het volgende:
[..]
eerlijk is eerlijk, hij deed het best goed
net niet goed genoegquote:
heb jij die nooit ?quote:Op maandag 15 februari 2021 21:49 schreef BasEnAad het volgende:
Vreselijk zulke kroegverhalen, heel vermoeiend
Het doet mij een beetje denken aan iemand in mijn omgeving die altijd een beter en mooier verhaal heeft. En daar moet je dan naar luisteren en dat kost veel energie.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:50 schreef just me het volgende:
[..]
net niet goed genoeg
[..]
heb jij die nooit ?
Leek mij ook een verhaal uit zijn dikke duim.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan iemand in mijn omgeving die altijd een beter en mooier verhaal heeft. En daar moet je dan naar luisteren en dat kost veel energie.
en de volgende keer is het verhaal weer mooierquote:Op maandag 15 februari 2021 21:51 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het doet mij een beetje denken aan iemand in mijn omgeving die altijd een beter en mooier verhaal heeft. En daar moet je dan naar luisteren en dat kost veel energie.
Ja ze moeten wel toch? Anders worden ze er zelf 1 voor 1 uitgestemd.quote:Op maandag 15 februari 2021 21:59 schreef BBguy het volgende:
Gatverdamme die Zoey met d'r Nick en Michel d'r uit. Thomas net zo.
dat is het spel toch ?quote:Op maandag 15 februari 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel toch? Anders worden ze er zelf 1 voor 1 uitgestemd.
Dat kan wel maar de overige redenen zoals ja dat trekt de sfeer ofzo weer gelijk. Gast dan moet je Jerrel stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ja ze moeten wel toch? Anders worden ze er zelf 1 voor 1 uitgestemd.
Michel heeft een aantal meiden achter zich en krijgt bijna met alles zijn zin.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:05 schreef BBguy het volgende:
[..]
Dat kan wel maar de overige redenen zoals ja dat trekt de sfeer ofzo weer gelijk. Gast dan moet je Jerrel stemmen
Ik had je net een complimentje willen gevenquote:
Gelukkig geen dansjes, polonaise of ochtendgymnastiek, dat vind ik al heel watquote:Op maandag 15 februari 2021 22:12 schreef tompsv18 het volgende:
Waar slaan die regels nou weer op dan
Oh my God !!!!quote:
#team Jerrellquote:
Dat krijg je als ze elke week moeten stemmenquote:Op maandag 15 februari 2021 22:35 schreef Pino112 het volgende:
Ze hebben echt niks anders te vertellen dan al dat nominatie geneuzel hè.
Was zaterdagavond na het feestje.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:35 schreef Joyce-43 het volgende:
dat gesprek van matt en nick is van vanavond
Ik had stiekem gehoopt op een twist rond de nominaties, hopelijk komt dat nog. Het was wel duidelijk in beeld dat het plan Michel en Nick als eerste van Zoey kwam.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:36 schreef Benny het volgende:
Het was wel echt een aflevering over alleen de nominaties
De aard van het beestje verander je niet.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:14 schreef Sjeen het volgende:
Ah het (on)oprechte moment van Jerrel, ben benieuwd of ze het natrapmoment ook ff uitzenden.
Ja, duh.. Dat is des poedels kern.quote:Op maandag 15 februari 2021 22:36 schreef Benny het volgende:
Het was wel echt een aflevering over alleen de nominaties
Wat moet je anders.quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:40 schreef just me het volgende:
Waarom lopen ze zo vaak in de ochtendjas?
Roddelen over nomineren!quote:
Daar zou een sanctie op moeten komenquote:
Ik vind jou een goeie mod 😂quote:Op dinsdag 16 februari 2021 21:59 schreef Gert het volgende:
Sjerrel geeft een compliment: ik ik ik ik ik.
Sarcastisch? Onder de douche!quote:
Als je geen pukkels wil dan moet je beginnen met niet elke dag je gezicht helemaal dicht te smeren met foundation en al die andere chemische rommel. Je huid moet ademen, pas dan zal het overgaan. Nu wordt het steeds erger want ze smeert elke keer weer alles dicht.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:05 schreef tiki het volgende:
Liese zal er niet populairder op worden met al dat gejank en gezeur over een paar kleine pukkeltjes in haar gezicht.
En de focus op mooi willen zijn ook niet.
Men o men, wat een 'first world problem' zeg!
Dat je er van baalt als je gezicht wat ontsierd wordt door pukkeltjes kan ik mij best voorstellen, maar om er nou zo'n drama van te maken
Ja, de huid krijgt helemaal geen lucht meer als je zo fanatiek plamuurt. Iemand zou haar dat eens kunnen vertellen, al lijkt ze mij ook wel iemand die daar niet naar wil luisteren.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:22 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Als je geen pukkels wil dan moet je beginnen met niet elke dag je gezicht helemaal dicht te smeren met foundation en al die andere chemische rommel. Je huid moet ademen, pas dan zal het overgaan. Nu wordt het steeds erger want ze smeert elke keer weer alles dicht.
Mijn lief heeft alles op biologische basis, dat sluit niet af, zitten geen chemicaliën in, sinds ze dat is begonnen doen (maar da's al heel wat jaren terug) is haar huid echt heel erg goed geworden. En heeft uiteraard ook te maken met wat je eet en drinkt, volgens mij let Liese (en volgens mij een groot deel van BB) daar totaal niet op.quote:Op woensdag 17 februari 2021 10:26 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, de huid krijgt helemaal geen lucht meer als je zo fanatiek plamuurt. Iemand zou haar dat eens kunnen vertellen, al lijkt ze mij ook wel iemand die daar niet naar wil luisteren.
Da's mooi!quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:29 schreef D. het volgende:
[..]
Kan niet anders, want bekendmaken nominaties
quote:Op woensdag 17 februari 2021 21:43 schreef superniger het volgende:
Ik voel seksuele spanning tussen Liese en Naomi.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:07 schreef BBguy het volgende:
Dit is het Live topic, geen spoiler topic.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er mag hier juist niet gespoilerd wordenquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:08 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dit is het Live topic, geen spoiler topic.
Waarom? Zoey was al immuun, Thomas kiezen zou niet logisch zijn en Michel heeft op de nominatiebank veel betere kans om te overleven dan Julie. Vind het dus wel logisch dat ze Julie koos.quote:
Sluit zich aan bij K5.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:24 schreef BasEnAad het volgende:
Jammer dat Mike niet Nick nomineert.
iedereen vind het heeerlijk om in zijn BEK geboerd te worden !!!!quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:27 schreef Gert het volgende:
Nou, hou die gezellige stoker er maar in.
Maar als er 2 uitgaan dan weet je het niet.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:29 schreef danusz1986 het volgende:
Hoef je iig donderdag niet meer te kijken. Uitslag weet iedereen al.
Michel, Nick en Jerrel zijn genomineerd stond op het laatst in beeld.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:30 schreef Gert het volgende:
Wordt het dus tóch Nick vs Jerrel?
'Staat genoteerd' betekent: akkoord?
Dat is wel apart ja maar het was een fijne cliffhangerquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef Kinga het volgende:
WTF!!! keuze veranderen ook nog... dat had niet gemogen..
Maar THANK GOD staat Jerrel op de bank.
Oké.. Michel dus toch op de bank. Apart.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:31 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Michel, Nick en Jerrel zijn genomineerd stond op het laatst in beeld.
Zomaar effe een vraagje voor ik wat post.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Er mag hier juist niet gespoilerd worden
Ik ben geen mod hier maaaaaaaar het lijkt me logisch dat je niet dingen verklapt die de tv-kijkers nog niet weten heequote:Op woensdag 17 februari 2021 22:42 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
[..]
Zomaar effe een vraagje voor ik wat post.
Dit is het topic over de TV uitzending, maar alles wat je over de TV uitzending zegt, is per definitie een spoiler.
Dus wat exact mag hier wel gezegd worden?
ik denk dat ik em snapquote:Op woensdag 17 februari 2021 22:47 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben geen mod hier maaaaaaaar het lijkt me logisch dat je niet dingen verklapt die de tv-kijkers nog niet weten hee
Zoey kiest voor zichzelf. Het zou uiteindelijk wel duidelijk worden dat zij Jerrel gered heeft ten koste van Jill en dat zouden beide kampen haar niet in dank afnemen. Dan kon ze volgende week direct vertrekken.quote:Op woensdag 17 februari 2021 22:32 schreef Predator40 het volgende:
lol zijn beste maatje in het huis geschermd hem niet eens, hoeveel zegt dat dan ?
# teamiklachmerotquote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben in de war! Zit Mike nu in en team of niet?
Neu! Die is gewoon een gezellige worstenbrood bikkel.quote:Op donderdag 18 februari 2021 21:46 schreef PinkLow het volgende:
Ik ben in de war! Zit Mike nu in en team of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |