Ik had Tarrels hoofd ook allang van zijn romp gescheidenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:10 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Ik had niet in dat huis moeten zitten want was er al lang uit gegaan wegens geweldpleging.
Valt wel mee, ik was hem aangevlogen ben ik bang.quote:
Je bedoelt Terrelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef NLBBkijker18 het volgende:
Weg met Michel, heeft volgende week al 5+ stemmen. Doeeei!
Wie noem je flikker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
LAAT, MENSEN, UITPRATEN, VIEZE, FLIKKER.
Het is gewoon een naar ventje, daar hoef je niet bij te halen dat hij homo is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:15 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
LAAT, MENSEN, UITPRATEN, VIEZE, FLIKKER.
Ik benoem flikker als scheldwoord, niet om hem aan te vallen op z'n geaardheid want dat interesseert me niet, al is het een cisgender queer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Het is gewoon een naar ventje, daar hoef je niet bij te halen dat hij homo is.
Zeg het dan niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik benoem flikker als scheldwoord, niet om hem aan te vallen op z'n geaardheid want dat interesseert me niet, al is het een cisgender queer.
quote:Geregistreerd op donderdag 11 februari 2021 @ 17:27
kijk je wel streamsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:16 schreef NLBBkijker18 het volgende:
[..]
Nee, halve huis heeft zich tegen Michel gekeerd, vieze man.
hij geniet hiervan.. fakequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Lonneke1983 het volgende:
Volgens mij was zijn hele intentie dat Michel hem zo slaan zodat hij het huis uit moest.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef just me het volgende:
Is Jerrell échte zo of lokt hij alles uit om chaos te veroorzaken?
Pffff dan ben ik benieuwd hoe hij met z'n partner omgaatquote:
Noem hem dan gewoon een eikel of een kneusquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:17 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ik benoem flikker als scheldwoord, niet om hem aan te vallen op z'n geaardheid want dat interesseert me niet, al is het een cisgender queer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |