SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: Ode aan MarkOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Markdeajaxfan topicOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JanuariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.~FEYENOORD~
*De donkerste nachten produceren de helderste sterren*![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Joh ik begrijp helemaal niets van dat bolken, hoe goed je kunt zijn hahaha weet ik veel.
Mark was Mark, ach hij kwam altijd binnen met zijn dienblad met drank en hapjes en altijd die smiley 3x..net als Manu godver dat mag niet zo jong.....Geweldig tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:58 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
In december destijds hele avonden smileys zitten posten met hem hier
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Als ik aan ze denk krijg ik een traantje in mijn oog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen jaar 3 40+-users overleden, ik vind dat best heel veel.
Actioni contrariam semper et æqualem esse reactionem
Gedicht voor SBE door Deisyy, DerRabbit: Badeendjes zijn iedereen zijn/haar type, anders is er serieus iets mis met je!
Lovely: Na veel gedoe,maar gelukt dankzij @Superbadeendje![]()
Maar dat bleef in mijn herinnering altijd wel een soort van netjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige gezeik wat er toen was dat sommige echt botjes gebruikte om kampioen te worden
Maar ik stond daar ook buiten dus kan zijn dat ik er naast zit
~FEYENOORD~
Dus dit bestaat ook al zo lang? RLS hield op en ik was zoekende kwam uit bij 40+, beetje rustig soms en ineens tadaaa daar was DTS en nu ook BB waar ik heel soms zit en nu heb ik dus weer keus. Maar zo fanatiek als ooit wordt het niet meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Toen voelde zo goed als iedereen zich thuis in DTS, was ook bijna nooit echt gedonder toen op een paar fake accounts na![]()
Kom jij ook niet meer in KSC?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:03 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het enige gezeik wat er toen was dat sommige echt botjes gebruikte om kampioen te wordenIk ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Godver nouquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Als ik aan ze denk krijg ik een traantje in mijn oog.
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
I. deed dat, maar dan wel zo opvallend dat hij wist dat hij gebanned ging wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar dat bleef in mijn herinnering altijd wel een soort van netjes.
Maar ik stond daar ook buiten dus kan zijn dat ik er naast zit
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
woensdag 21 juni 2017 @ 15:39:47quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus dit bestaat ook al zo lang? RLS hield op en ik was zoekende kwam uit bij 40+, beetje rustig soms en ineens tadaaa daar was DTS en nu ook BB waar ik heel soms zit en nu heb ik dus weer keus. Maar zo fanatiek als ooit wordt het niet meer.
Ik post hier vanaf zomer 2018 volgens mij~FEYENOORD~
@I (inmiddels zonder punt) mis ik ook wel, mien moat uut Drachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:07 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
I. deed dat, maar dan wel zo opvallend dat hij wist dat hij gebanned ging worden
~FEYENOORD~
Heel af en toe nog. Heb niet zoveel met de nieuwe lichting die er daar bij is gekomen.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
3, pfff wie dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:02 schreef Deisyy het volgende:
Afgelopen jaar 3 40+-users overleden, ik vind dat best heel veel.![]()
Het bleef wel netjes, maar haags en homijn waren soms wel irritant.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Maar dat bleef in mijn herinnering altijd wel een soort van netjes.
Maar ik stond daar ook buiten dus kan zijn dat ik er naast zitOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
DTS bestaat al een hele tijd iig. In het begin werden de punten handmatig geteld en waren er ook geen seizoenenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus dit bestaat ook al zo lang? RLS hield op en ik was zoekende kwam uit bij 40+, beetje rustig soms en ineens tadaaa daar was DTS en nu ook BB waar ik heel soms zit en nu heb ik dus weer keus. Maar zo fanatiek als ooit wordt het niet meer.![]()
En er zijn altijd periodes geweest dat mensen elkaar de koppen insloegen en dat de boel dicht gegooid werd. Tegenwoordig is het relatief gezien echt braaf. En dan wordt de boel nog wel eens op slot geflikkerd
@Nattekat ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Het bleef wel netjes, maar haags en homijn waren soms wel irritant.
~FEYENOORD~
@Nattekat is per definitie irritant.quote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Daar heeft inderdaad nogal een wisseling van de wacht plaats gevonden, veel users van toen zie ik er niet eens meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heel af en toe nog. Heb niet zoveel met de nieuwe lichting die er daar bij is gekomen.Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!![]()
Hier ben ik het niet helemaal mee eens, maar goed het is weekend, laten we hier maar niet aan beginnenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
DTS bestaat al een hele tijd iig. In het begin werden de punten handmatig geteld en waren er ook geen seizoenen![]()
En er zijn altijd periodes geweest dat mensen elkaar de koppen insloegen en dat de boel dicht gegooid werd. Tegenwoordig is het relatief gezien echt braaf. En dan wordt de boel nog wel eens op slot geflikkerd
~FEYENOORD~
Maar ik heb met niemand zo lekker lopen vechten als met hemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:nattekat is per definitie irritant.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus dit bestaat ook al zo lang? RLS hield op en ik was zoekende kwam uit bij 40+, beetje rustig soms en ineens tadaaa daar was DTS en nu ook BB waar ik heel soms zit en nu heb ik dus weer keus. Maar zo fanatiek als ooit wordt het niet meer.Toen ik net hier kwam Was bet een hele tijd dicht geweest omdat er altijd gedonder wasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:05 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Dus dit bestaat ook al zo lang? RLS hield op en ik was zoekende kwam uit bij 40+, beetje rustig soms en ineens tadaaa daar was DTS en nu ook BB waar ik heel soms zit en nu heb ik dus weer keus. Maar zo fanatiek als ooit wordt het niet meer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Like gezetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:09 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:nattekat is per definitie irritant.~FEYENOORD~
Zo dan, actie in Leeuwarden.
Bloedstollende achtervolging, spannend heur.![]()
https://www.dumpert.nl/la(...)zrwDC9t2ouEQQTf_RaIo
Forum Opties Forumhop: Hop naar: