De machine heeft geen stofafzuiging ? Of is dat weer een losse module die je er op kunt bouwen ?quote:Op vrijdag 3 december 2021 17:03 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Meer filmpjes bedoel je? Ja die komen er zeker! Heb er 6 opgestuurd. Weet niet hoeveel ze publiceren.
Nee dat heeft deze niet. Heeft de lichtere die ik heb wel.quote:Op zaterdag 4 december 2021 12:53 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
De machine heeft geen stofafzuiging ? Of is dat weer een losse module die je er op kunt bouwen ?
Mijn eigen ervaring is dat ze qua prestaties goed te vergelijken zijn met een vergelijkbaar 230V toestel en dat ze in dezelfde situaties veel meer bewegingsvrijheid bieden. Vaak genoeg hele leiding installaties op een betonnen plafond aangebracht. Boortje 6 mm erin en gaan met die banaan; hand vol zadels, pluggen en schroeven mee.quote:Op zaterdag 4 december 2021 15:37 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Gaaf! En een leuk filmpje.
Ben benieuwd hoe die accu dingen het doen tegenover een 230v apparaat
Nee een 4 ah kan niet t zelfde piekvermogen leveren als een 8.quote:Op zondag 5 december 2021 13:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Goed om te horen..
Een mooi ding voor op de verlanglijst 😄
Want ik heb geen enkele boorhamer, en op accu is alles handiger (mits genoeg kracht).
Maar als je zo'n procore accu van 4Ah erin duwt of 8ah, dan is de boor sterkte toch gewoon hetzelfde of niet? Alleen is de accu dan uiteraard sneller leeg.
Vaak hoef ik maar incidenteel ergens een gat te boren, en om daar nu een 8ah accu voor aan te schaffen vind ik dan ook zoiets
Ik wist niet dat het zo werkte..quote:Op zondag 5 december 2021 14:23 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Nee een 4 ah kan niet t zelfde piekvermogen leveren als een 8.
Dat is er juist 1 die ik zelf denk ik niet zo snel op accu zou kopen. Die dingen verbruiken een hoop stroom, dus je moet redelijk wat accu’s hebben denk ik om een badkamer uit te kunnen breken. En dat heb ik niet. Misschien dat ik er anders over denk als ik al een aantal geschikte accus heb liggen.quote:Op zondag 5 december 2021 13:42 schreef PerryVogelbekdier het volgende:
Goed om te horen..
Een mooi ding voor op de verlanglijst 😄
Want ik heb geen enkele boorhamer, en op accu is alles handiger (mits genoeg kracht).
Maar als je zo'n procore accu van 4Ah erin duwt of 8ah, dan is de boor sterkte toch gewoon hetzelfde of niet? Alleen is de accu dan uiteraard sneller leeg.
Vaak hoef ik maar incidenteel ergens een gat te boren, en om daar nu een 8ah accu voor aan te schaffen vind ik dan ook zoiets
De accu Hilti van onze aannemer hield ik daarentegen niet bij met mijn 230v Bosch Proquote:Op woensdag 8 december 2021 09:44 schreef daNpy het volgende:
Mijn Einheill boorhamer op 230V is inderdaad een stuk sterker dan de Makita op accu van mijn neef. Is ook gewoon logisch natuurlijk.
Waar hij steentje voor steentje af aan het breken was toen we samen een muur weg moesten halen, brak ik ze per 3 complete rijen af. En ik me maar afvragen wat die slome allemaal aan het doen was![]()
Jah, Boschquote:Op woensdag 8 december 2021 12:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De accu Hilti van onze aannemer hield ik daarentegen niet bij met mijn 230v Bosch Pro.
Precies... ik was hier inderdaad de zwaarste accu hilti aan het vergelijken met een gbh2-28quote:Op woensdag 8 december 2021 12:05 schreef daNpy het volgende:
[..]
Jah, Bosch![]()
Moet wel zeggen dat ik die Einheil, zei het een budget apparaat, wel heb gekozen vanwege de relatief hoge slagkracht
Ik had gedacht dat @SQ wel van krachtiger speelgoed hieldquote:Op woensdag 8 december 2021 12:07 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Precies... ik was hier inderdaad de zwaarste accu hilti aan het vergelijken met een gbh2-28.
SQ heeft dat niet nodig. Krachtiger mechanisch speelgoed.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:07 schreef daNpy het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat @:SQ wel van krachtiger speelgoed hield
Neen denk het niet alhoewel het wel een van het werk was en niet prive.quote:Op woensdag 8 december 2021 12:10 schreef bleiblei het volgende:
[..]
SQ heeft dat niet nodig. Krachtiger mechanisch speelgoed.
Maareh, r8al had vast niet deze in zijn klauwen![]()
quote:Op woensdag 8 december 2021 04:35 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dat is er juist 1 die ik zelf denk ik niet zo snel op accu zou kopen. Die dingen verbruiken een hoop stroom, dus je moet redelijk wat accu’s hebben denk ik om een badkamer uit te kunnen breken. En dat heb ik niet. Misschien dat ik er anders over denk als ik al een aantal geschikte accus heb liggen.
Al kan onze Boschinfluencer hier vast wat over zeggen.
Kijk dan maar naar een accu sloophamer van Milwaukee, de mxf dh2528h 601quote:Op woensdag 8 december 2021 12:04 schreef bleiblei het volgende:
[..]
De accu Hilti van onze aannemer hield ik daarentegen niet bij met mijn 230v Bosch Pro.
Handig! Is het wat? Ik wil er ook nog eens een.quote:Op donderdag 9 december 2021 07:27 schreef Vonkenboer het volgende:
Laatste klus aanschaf was een automatische luchthaspel van HBM met 12 meter slang.
De compressor in mijn schuur verhuist binnenkort naar zolder; dan kan ik die haspel mooi onder ergens tegen de muur maken en aansluiten![]()
[ afbeelding ]
Heb hem ook. Voor het geld een prima ding! Wel met een beetje beleid mee omgaanquote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Handig! Is het wat? Ik wil er ook nog eens een.
Hij hangt er nog niet; eerst het probleem eens oplossen dat mijn compressor niet "door" blijft lopen wanneer hij vol is.quote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Ja is zeker handigquote:Op donderdag 9 december 2021 21:42 schreef Makrolon het volgende:
[..]
Dan moet je wel heel zeker weten dat hij snachts niet aanslaatquote:Op donderdag 9 december 2021 07:27 schreef Vonkenboer het volgende:
...De compressor in mijn schuur verhuist binnenkort naar zolder;
...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |