Scheelt natuurlijk dat er geen lader en accu's bij zitten.quote:Op vrijdag 16 juli 2021 14:17 schreef zoz het volgende:
[..]
Wat een grote kist voor zo'n klein apparaat
Inderdaad. Nu heb ik nog meer ruimte om troep te verzamelenquote:Op vrijdag 16 juli 2021 21:37 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Scheelt natuurlijk dat er geen lader en accu's bij zitten.
Das een hoop opbergruimte; hoe zit het met de kwaliteit van zoiets ? Is dat voor een werkbank niet te ondiep ?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:18 schreef Makrolon het volgende:
Deze voor in de nieuwe garagee
[ afbeelding ]
Word hopelijk maandag geleverd.
Nice, Ben wel benieuwd naar kwaliteit en montage tijd. ooit moet ik ook zie iets.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:18 schreef Makrolon het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Das een hoop opbergruimte; hoe zit het met de kwaliteit van zoiets ? Is dat voor een werkbank niet te ondiep ?
Kwaliteit zou goed moeten zijn. Als t echt troep is gaat alles mooi retour. En die diepte lijkt me wel toch? Ook minder diepte om zooi op te zetten :p we gaan het meemaken.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 15:04 schreef bartos het volgende:
[..]
Nice, Ben wel benieuwd naar kwaliteit en montage tijd. ooit moet ik ook zie iets.
Hoe diep is dat? Ik heb het idee dat het tegenvalt?quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:18 schreef Makrolon het volgende:
[ afbeelding ]
De laden hebben in ieder geval wel dubbele ladegeleiders met kogellagers, en het is natuurlijk een hele hoop opbergruimte.quote:Op zondag 18 juli 2021 13:52 schreef Makrolon het volgende:
[..]
[..]
Kwaliteit zou goed moeten zijn. Als t echt troep is gaat alles mooi retour. En die diepte lijkt me wel toch? Ook minder diepte om zooi op te zetten :p we gaan het meemaken.
harry the ferryman is er lovend over al heeft hij net iets anders uit dezelfde lijn geloof ik.quote:Op zaterdag 17 juli 2021 08:35 schreef Vonkenboer het volgende:
[..]
Das een hoop opbergruimte; hoe zit het met de kwaliteit van zoiets ? Is dat voor een werkbank niet te ondiep ?
Inderdaad. Ik heb ook nog naar die gekeken maar die is sowieso nog 700 duurder oid. En hij heeft meer smalle lades, ik heb al een gereedschapskar met ondiepe lades dus denk dat die andere mij beter van pas komt.quote:Op zondag 18 juli 2021 18:22 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
harry the ferryman is er lovend over al heeft hij net iets anders uit dezelfde lijn geloof ik.
lekker veel opberg ruimte idd.....maar geen overhang in je werkblad lijkt het, wel lastig als je iets er op wilt klemmen met lijmklemmen oid....maar goed wellicht gebruik je hem niet voor dat soort doeleinden......quote:Op zaterdag 17 juli 2021 07:18 schreef Makrolon het volgende:
[ afbeelding ]
Neuh ik heb er nog nooit wat op geklemt...quote:Op dinsdag 20 juli 2021 11:01 schreef mappo het volgende:
[..]
lekker veel opberg ruimte idd.....maar geen overhang in je werkblad lijkt het, wel lastig als je iets er op wilt klemmen met lijmklemmen oid....maar goed wellicht gebruik je hem niet voor dat soort doeleinden......
al binnen? Hoe is de kwaliteit?
Parkside is prima hoor. Ik heb een vaste klant waar ik vaak kleine klusjes doe. Ze wonen in een groot kasteel met slotgracht. En na de klus gaan we meestal flink aan de drank. Ik neem dan een pak mee. Na de klus gooi ik de werkbroek en voor de klus aangeschaft parkside gereedschap in de slotgracht en trek ik het pak aan. Voor eenmalig gebruik is parkside echt wel prima.quote:Op zondag 18 april 2021 08:26 schreef Atmoz het volgende:
Hehe![]()
Nee, als ik iets van Parkside zou tegenkomen wat ik graag zou willen hebben, dan zoek ik direct hetzelfde apparaat in een beter merk op en dan koop ik dat vervolgens
quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:56 schreef Witte_Slip_Met_Remspoor het volgende:
[..]
Parkside is prima hoor. Ik heb een vaste klant waar ik vaak kleine klusjes doe. Ze wonen in een groot kasteel met slotgracht. En na de klus gaan we meestal flink aan de drank. Ik neem dan een pak mee. Na de klus gooi ik de werkbroek en voor de klus aangeschaft parkside gereedschap in de slotgracht en trek ik het pak aan. Voor eenmalig gebruik is parkside echt wel prima.
Hoop lawaai, zooi, flink stuk zwaarder en werkt veel minder snel dan een tegelsnijder. Is dit makkelijker. Onze tegelzetter kwam ook met 2 van die dingen aanzetten ipv. een elektrische en stond te kijken hoe snel dat gingquote:Op maandag 23 augustus 2021 23:35 schreef BEFEM het volgende:
Waarom geen elektrische met water? Of is dat een compleet andere toepassing?
Wat bleiblei zegt. De tegelsnijder zet ik boven bij of in de badkamer neer, in 20 sec heb ik een tegel op maat. Een zaag moet buiten, gaat veel minder snel en is lomp om te vervoeren..quote:Op maandag 23 augustus 2021 23:35 schreef BEFEM het volgende:
Waarom geen elektrische met water? Of is dat een compleet andere toepassing?
Kan je verstek mee zagen, tot de helft VD tegel inzagen, natuursteen mee zagen of hele dikke tegelsquote:Op dinsdag 24 augustus 2021 08:30 schreef BEFEM het volgende:
Waarom bestaan er dan elektrische tegelsnijders?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |