SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
commerciequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
En het is bijna Valentijnsdag [ afbeelding ]
Film kijken in bad. Op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen en verrekken, even de liefde betuigen en bezingen
Anonieme dm’squote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Budaddy morgen wel wat kaartjes krijgt ja
Je bent in je eentje de hele cast van New Kids zeker. Zelfde accent ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo'n kutcoronakapsel en matje momenteel dat ik op die Zweedse acteur lijk
Maaskantje is hier 3 kilometer vandaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent in je eentje de hele cast van New Kids zeker. Zelfde accent ook.
Ja met meer vrienden naar de kroeg en niet steeds met 3 man bij elkaar zitten.quote:
U bent al vaak in overtreding geweest dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik mis gvd de kroeg en eens met meer dan 3 vrienden te zijn.
3 vrienden mocht toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent al vaak in overtreding geweest dus.
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of uit eten, kleiduifschieten, karten, bioscoop, circuitdagje, apres ski.
Gaan we een keer doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doen
Dat is ook tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doen
Is niet dat het stoer is of zo hč, dat is de everzwijnenjacht met slechts een mes wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook tof!
Wel paar keer gedaan en ben daar schijnbaar heel goed in.
Wij hebben in Hongarije een luchtdrukgeweer. Daar kan ik ook wel aardig mee overweg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook tof!
Wel paar keer gedaan en ben daar schijnbaar heel goed in.
Die hangt in een hoekje aan de lader, af en toe zo'n ledlampje dat opflikkert.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Ballie is vanavond wel gesignaleerd. Dacht al dat ze gebanknapt was door een boze klant.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hangt in een hoekje aan de lader, af en toe zo'n ledlampje dat opflikkert.
Eigenlijk is met hagel schieten vrij makkelijk als je weet hoe de hagel zich verspreid met de beweging van je geweer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben in Hongarije een luchtdrukgeweer. Daar kan ik ook wel aardig mee overweg.
Ik had vroeger een kruisboog met zuignappijltjes. Maar het was veel toffer om dartpijltjes af te vurenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel een keertje willen boogschieten, maar ik heb de spierkracht van een kleuter.
En dan ineens is de koningin van Foqueville weer daarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie dat nu echt voor me. Benieuwd wanneer ze weer drie streepjes heeft [ afbeelding ]
En als je een seconde langer wachtte die kleiduif in je gezicht?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is met hagel schieten vrij makkelijk als je weet hoe de hagel zich verspreid met de beweging van je geweer.
De “duiven” worden van verschillende richtingen geschoten. Het mooiste is op je af.
Dan schoot ik pas als die 5 meter van je af was en kreeg je zo’n regen van scherven over je heen.
Collega van mij is verwoed jager maar die gast is slechts 1.68 en die heeft de uitstraling van een irritante verwassen teddybeer, die noemen we ook Elmer Fuddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is met hagel schieten vrij makkelijk als je weet hoe de hagel zich verspreid met de beweging van je geweer.
De “duiven” worden van verschillende richtingen geschoten. Het mooiste is op je af.
Dan schoot ik pas als die 5 meter van je af was en kreeg je zo’n regen van scherven over je heen.
Vliegen net over ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je een seconde langer wachtte die kleiduif in je gezicht?
O nee, die vloog wat hoger zeker?
Oooooooh i gonna get that rabitttquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij is verwoed jager maar die gast is slechts 1.68 en die heeft de uitstraling van een irritante verwassen teddybeer, die noemen we ook Elmer Fudd
Zonder jachtgeweer denk ik dat een gemiddeld konijn hem nog wel op zijn rug legt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooooooh i gonna get that rabittt
Loop ook nog in een zomerjas, maar das best te doen want trek een vest eronder aan (en muts van Merinowol)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Burp thuis.
Was wel nog koud effe 20 minuten lopen in niet echt een winterjas![]()
Slechte reisvoorbereiding
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan ineens is de koningin van Foqueville weer daar [ afbeelding ]
Wabbit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooooooh i gonna get that rabittt
Ik loop gewoon nog in T-shirtje, af en toe echt wel tering koud maar ik geef geen fuckquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loop ook nog in een zomerjas, maar das best te doen want trek een vest eronder aan (en muts van Merinowol)
Als dat beest je bijt krijg je 'em nooit meer omhoog.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:10 schreef bitterbal het volgende:
kijk nou
https://fb.watch/3CCzFW6fdN/
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als dat beest je bijt krijg je 'em nooit meer omhoog.
Kijk dat bekkie danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Waarom zou die je nou bijten dan?
Kun je mooie pantoffels van maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is ook een merino.
Dat geldt voor alle wolquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:11 schreef Lospedrosa het volgende:
Ben trouwens helemaal fan van merino wol.
Onderhand dus muts, handschoenen, sokken, jas, vest, truien van.
Wisten jullie dat dat spul bacterie dodend en min of meer waterdicht maar toch ademend is.
En je hoeft bijna niet te wassen. Gewoon ff uithangen.
Álle levensvreugde trekken ze uit onze koningin.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Seats & Sofas neemt ons de koningin van Foqueville af
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Álle levensvreugde trekken ze uit onze koningin.
Zullen we lappen dat ze thuis gewoon kan Fokken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:22 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Álle levensvreugde trekken ze uit onze koningin.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zullen we lappen dat ze thuis gewoon kan Fokken?
Haar kutgevoel is onze ondergang jongens
Kan nooit veel zijn gedeeld door..25?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
ik kan niet jullie leven zin geven en werken in bankzaken neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja ditquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:26 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik kan niet jullie leven zin geven en werken in bankzaken nee
nee schoenen :pquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kleinste maat, dan is het nog wat misschien.
Beter. Ook niet mijn smaak, maar beterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
deze heb ik ook vinden jullie ook te druk?
[ afbeelding ]
Zwarte leukerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Dit is echt van die kleding die je aan inboorlingen gaf zodat ze geen giftige pijl in je flikker schoten, look nice jacket, we come in peace soelahwiebamoooh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt van die kleding die je aan inboorlingen gaf zodat ze geen giftige pijl in je flikker schoten, look nice jacket, we come in peace soelahwiebamoooh.
Zou ik ook doen en jij ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:43 schreef Lospedrosa het volgende:
Dan ben je best boos.[ afbeelding ]
Jij hebt niet de smaak van de westerse steden. Net als ik, daar is die gedurft en hip denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dit is echt van die kleding die je aan inboorlingen gaf zodat ze geen giftige pijl in je flikker schoten, look nice jacket, we come in peace soelahwiebamoooh.
Nee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:40 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
Nah ik ben een oude punker met centjes en paradijsvogeltrekjes, dat is al een enigma, laat staan in m'n kledingkeuzequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt niet de smaak van de westerse steden. Net als ik, daar is die gedurft en hip denk ik.
Hier moet een jas ¤400+ zijn om mooi te zijn.
Ik zie ze daar toch over het algemeen in lellike leggings met wijde pijpen lopen of in van die vage jaren 80/90 vintage shit in rare combinaties en patronenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:44 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Jij hebt niet de smaak van de westerse steden. Net als ik, daar is die gedurft en hip denk ik.
Hier moet een jas ¤400+ zijn om mooi te zijn.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah ik ben een oude punker met centjes en paradijsvogeltrekjes, dat is al een enigma, laat staan in m'n kledingkeuze
ruitjesbroekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nah ik ben een oude punker met centjes en paradijsvogeltrekjes, dat is al een enigma, laat staan in m'n kledingkeuze
Waar?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:46 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik zie ze daar toch over het algemeen in lellike leggings met wijde pijpen lopen of in van die vage jaren 80/90 vintage shit in rare combinaties en patronen
oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Westerse steden'
Mijn aanname was dat hij daarmee 'de randstad' bedoelde
Jaaaa ik weet niet.... heb er nog steeds moeite meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:48 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Maar wel uiterst hip, niet bekakt hč
Bedoel ik ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
'Westerse steden'
Mijn aanname was dat hij daarmee 'de randstad' bedoelde
Past perfect bij mequote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jaaaa ik weet niet.... heb er nog steeds moeite mee
Peacockingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan dit:
[ afbeelding ]
ik hou niet van zo mannen in strakke spijkerbroekenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik hoef er alleen maar naar te kijken he
Oeh nee???quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ik hou niet van zo mannen in strakke spijkerbroeken
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh nee???
Ohhhh... goeie baard, goed haar en een skinny?....Wel bij een beetje een stoere man dan he.....
Wat is er stoer aan een skinny jeans?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:03 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh nee???
Ohhhh... goeie baard, goed haar en een skinny?....Wel bij een beetje een stoere man dan he.....
Zo zie ik het ook voor me. Dit was zeg maar hip toen we jong waren bij punkers. Nu echt echt echt niet meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik denk dan altijd aan dit:
[ afbeelding ]
Jij woont gewoon echt op de verkeerde plek in Nederlandquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:04 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Wat is er stoer aan een skinny jeans?
ja zelfs dan :p Vind het echt helemaal niks.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:06 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij woont gewoon echt op de verkeerde plek in Nederland![]()
Ik bedoel ze zonder nikes en tasjes
Google afbeeldingen :pquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:08 schreef Ygritte het volgende:
Hoe kom je aan dit soort lelijke exemplaren
ja weet niet wat die probeert maar het is niet om aan te zienquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:11 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dat ziet eruit als een man die zich in een vrouwenbroek heeft proberen te hijsen
Die is lelijk. Zowel man als broek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
BIj deze zit die zo strak dat die arme jongen niet eens meer rechtop kan staan
[ afbeelding ]
Kon dit niet in een spoiler?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:07 schreef bitterbal het volgende:
BIj deze zit die zo strak dat die arme jongen niet eens meer rechtop kan staan
[ afbeelding ]
jouw kuiten zijn groter dan je bovenbenen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:18 schreef LTVDK het volgende:
Die skinny meuk wordt ook alleen maar gedragen door mannen zonder kuiten.
Ja die bovenste drie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef Ygritte het volgende:
Ik bedoelde meer ditsig:
[ afbeelding ]
En niet zozeer dit:
[ afbeelding ]
Dit is overigens ook al dat ik denk mehhhhh doe maar niet:
[ afbeelding ]
nee hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Stop de klok, na 15 uur is de pc uit.
Dat nou ook weer niet, maar een modelletje 'wortelbroek' vinden mijn kuiten niet leuk neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:21 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
jouw kuiten zijn groter dan je bovenbenen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ben in mijn goede kleding zeker 2 pnt knapper dan die middelmatigen.
Dit statement is waardeloos zonder aanvullend beeldbewijsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Vooral benieuwd naar de kleding.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit statement is waardeloos zonder aanvullend beeldbewijs
Pics.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:23 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik loop er de laatste tijd ook om te huilen bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:27 schreef Citizen.Erased het volgende:
Tegenwoordig draag ik geen pakken meer voor mijn werk. Was wel altijd leuk.
Ik heb ook wat goede lounge-wear in huis. Alleen meestal val ik nu terug op de wat minder goede, maakt toch allemaal niet zoveel uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik loop er de laatste tijd ook om te huilen bij.Kom nergens meer he...
Ik heb geen loungewear....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ook wat goede lounge-wear in huis. Alleen meestal val ik nu terug op de wat minder goede, maakt toch allemaal niet zoveel uit.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef mschol het volgende:
ik hoef geen pak te dragen, gewoon spijkerbroek met shirt/trui. toch geen klanten
Heb op dagen dat ik bij klanten moet presenteren vaak een donkere chino of lichte jeans aan met goede schoenen en een goede wit overhemd. Met mijn donkere haren, helblauwe ogen en stoppelbaard knik ik mezelf even aan voor de spiegel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:24 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Dit statement is waardeloos zonder aanvullend beeldbewijs
oke uitstralingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb op dagen dat ik bij klanten moet presenteren vaak een donkere chino aan met goede schoenen en een goede wit overhemd. Met mijn donkere haren, helblauwe ogen en stoppelbaard knik ik mezelf even aan voor de spiegel.
Maar stomme is daar heb ik zo goed als geen foto’s van.
Oeh doe eens een voorbeeld van wat in jouw beleving 'goede schoenen' zijn?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Heb op dagen dat ik bij klanten moet presenteren vaak een donkere chino of lichte jeans aan met goede schoenen en een goede wit overhemd. Met mijn donkere haren, helblauwe ogen en stoppelbaard knik ik mezelf even aan voor de spiegel.
Maar stomme is daar heb ik zo goed als geen foto’s van.
Ik heb ergens een merino hoodie en smurfbroek. Dat ding is echt perfect.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
loungewear is gewoon een moeilijk woord voor smurfkleding
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik heb ergens een merino hoodie en smurfbroek. Dat ding is echt perfect.
Ik kan dus niet voor smurf spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:32 schreef bitterbal het volgende:
loungewear is gewoon een moeilijk woord voor smurfkleding
Deel je ze ook mee dat je even weg moet voor een gerrie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ze vroegen vandaag wat ga je morgen doen. Wilde bijna zeggen smurfen
pas maar op, komen ze volgende week met pot blauwe verfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:35 schreef bitterbal het volgende:
ze vroegen vandaag wat ga je morgen doen. Wilde bijna zeggen smurfen
nee maar dat doe ik niet op werkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Deel je ze ook mee dat je even weg moet voor een gerrie?
Oxfordsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh doe eens een voorbeeld van wat in jouw beleving 'goede schoenen' zijn?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar dat doe ik niet op werk
Ligt aan de situatie, deze heb ik als nette onder anderequote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oeh doe eens een voorbeeld van wat in jouw beleving 'goede schoenen' zijn?
Wel ooit gepast. Monk strap is niet iets wat ik snel zo dragen.quote:
Ah floris.... veilig deze wel....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie, deze heb ik als nette onder andere [ afbeelding ]
Maar vaak genoeg sneakers of gewoon Nikes eronder omdat het kan.
Ja heb liever dat vrouwen in mijn ogen kijken dan naar mijn Schoenen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ah floris.... veilig deze wel....
Modaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ligt aan de situatie, deze heb ik als nette onder andere [ afbeelding ]
Maar vaak genoeg sneakers of gewoon Nikes eronder omdat het kan.
Loopt op blote voeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:49 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Jij hebt zeker alleen maar Santoni of anders Italiaans handgemaakt
Nee kampbewakers zijn er niet meer zoveel tegenwoordig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Heb deze ook nog, maar die draag ik bijna nooit.
Mijn laatst gekochte zijn deze:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Oh mooi, deze heeft mijn dochter ook gekocht voor haarzelf, soortgelijk dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn laatst gekochte zijn deze:
Met jawel... doodskopjes aan de achterkant
[ afbeelding ]
Goeie smaak heeft ze danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oh mooi, deze heeft mijn dochter ook gekocht voor haarzelf, soortgelijk dan.
moest even terug scrollen om te checken of dit een ijsdraakje post was of nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[ afbeelding ]
Doodskop is te eng voor mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn laatst gekochte zijn deze:
Met jawel... doodskopjes aan de achterkant
[ afbeelding ]
Ja mooi wel, heeft ze niet van ons. Hoogblond, metal shirtje, leren jasje en die schoenenquote:
Engelse drop!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:56 schreef Citizen.Erased het volgende:
Beelden van US en Los op het werk.
Hoe oud is ze?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:58 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja mooi wel, heeft ze niet van ons. Hoogblond, metal shirtje, leren jasje en die schoenen
LoLquote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:58 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Doodskop is te eng voor mij.
Leuk! Helemaal als ze ineens een eigen stijl krijgen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 22:59 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
9.
Ze wil tegenwoordig zelf uitkiezen.
Vind ik ook wel leuk als mensen dat doen. Maar ik kom er niet mee weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL
Ik vind het altijd leuk als ergens iets in zit wat niet direct opvalt. Zo heb ik ook een blouse met aliens en een t-shirt met een doodskopBij voorkeur trek ik dat ook gewoon aan naar een zakelijke bespreking
Leuke UIquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die roze en blauwe met die bolletjes.
Die smaken naar dat babyspulquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:04 schreef shiitake het volgende:
[..]
Die roze en blauwe met die bolletjes.
Heel erg eens. Je komt overigens met veel weg als je goed passende en goed flatterende kleding draagt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Vind ik ook wel leuk als mensen dat doen. Maar ik kom er niet mee weg.
Heb liever dat mensen een eigen stijl hebben dan middelmaat en slecht passende kleding.
Ik trek ook gewoon een t-shirt met "Kill 'em All" naar een zakelijke bespreking aan en dan voelt iedereen zich bescheten, muf en ingeslapen hoor, kom daar op een halve pink mee weg, zo kruimelt het koekje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:00 schreef Ygritte het volgende:
[..]
LoL
Ik vind het altijd leuk als ergens iets in zit wat niet direct opvalt. Zo heb ik ook een blouse met aliens en een t-shirt met een doodskopBij voorkeur trek ik dat ook gewoon aan naar een zakelijke bespreking
Lol hoe weet je dat ze zich dan bescheten muf en ingeslapen voelen, dat lijkt me niet iets wat ze zullen uiten. Net als ze niet zullen uiten dat ze denken van oooh heb je hem weer hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik trek ook gewoon een t-shirt met "Kill 'em All" naar een zakelijke bespreking aan en dan voelt iedereen zich bescheten, muf en ingeslapen hoor, kom daar op een halve pink mee weg, zo kruimelt het koekje.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:09 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vind die ronde roze en gele vies
Ik lust eigenlijk werkelijk alles maar anijs vind ik echt mja, cheap en chemisch of zo.quote:
Je moet ook geen Zwitsal eten.quote:
I know maar toch werkt het makkelijk johquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoe weet je dat ze zich dan bescheten muf en ingeslapen voelen, dat lijkt me niet iets wat ze zullen uiten. Net als ze niet zullen uiten dat ze denken van oooh heb je hem weer hoor.
Van die anijsblokjes in warme melkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Ik lust eigenlijk werkelijk alles maar anijs vind ik echt mja, cheap en chemisch of zo.
Niemand durft het kennelijk te zeggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:11 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol hoe weet je dat ze zich dan bescheten muf en ingeslapen voelen, dat lijkt me niet iets wat ze zullen uiten. Net als ze niet zullen uiten dat ze denken van oooh heb je hem weer hoor.
Alsof je moedermelk uit een zieke borst slurptquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Van die anijsblokjes in warme melk![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ervaring mee?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je moedermelk uit een zieke borst slurpt
Je hebt wel wat weg van Tyrion Lannister in je doen en latenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Alsof je moedermelk uit een zieke borst slurpt
Is een beetje iets wat je jezelf wijs kan maken denk ik, dat anderen zich minderwaardig voelen door jouw kledingkeuze. Dan is het makkelijker er mee weg te komen. En dan heb ik het niet over de subtiele details van Yg, dat is wel leuk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:12 schreef UitStraling het volgende:
[..]
I know maar toch werkt het makkelijk joh![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand durft het kennelijk te zeggen
"We laten 'm wel in die waan"?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Niemand durft het kennelijk te zeggen
Doen wij hier ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"We laten 'm wel in die waan"?
Jij bent meer dit hoorquote:
Straks trekt ie zijn rode ruitjesbroek ook nog aan naar kantoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:24 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
"We laten 'm wel in die waan"?
Zo vaakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Straks trekt ie zijn rode ruitjesbroek ook nog aan naar kantoor
picsquote:
Dan krijgen we over een maand voor een half uurtje een zoompje te zien.quote:
Denk niet dat ik ga kijkenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijgen we over een maand voor een half uurtje een zoompje te zien.
Zoom als in randje van de broek. Gezien Zoom snap ik de verwarring.quote:
hahaha ja kanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hahaaaa, kerel is aan het vissen of Mario Kart local coop kan.
Dat kan toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef IJsdraakje het volgende:
Hahaaaa, kerel is aan het vissen of Mario Kart local coop kan.
in dat kader heb ik ook nog wel een foto van de nieuwe autoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zoom als in randje van de broek. Gezien Zoom snap ik de verwarring.
Zit je nu naar dickpics te vissen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan krijgen we over een maand voor een half uurtje een zoompje te zien.
Ik las iets over een presale? Wil eerst Odyssey uitspelen, of naja uitgespeeld heb ik hem al want aftiteling maar daarna zijn er nog zoooooveel manen te vinden. Ik ga voor de 500 dus nog even doorploeteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan toch?
Ik ga die nieuwe mario game ook kopenzin in
Zoompje US, niet Toompjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:33 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu naar dickpics te vissen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:35 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik las iets over een presale? Wil eerst Odyssey uitspelen, of naja uitgespeeld heb ik hem al want aftiteling maar daarna zijn er nog zoooooveel manen te vinden. Ik ga voor de 500 dus nog even doorploeteren.
Nee joh.quote:
Misschien stoppen met elke week allerhande foto's te sturen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:39 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoe weet jij van mijn toompje?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik hoor hier echt jou in terug. En hij is rijk en heeft mooie vrouwen
Daar kan je volgens mij best wel een avond mee bomen over het levenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee joh.
Ik hoor hier echt jou in terug. En hij is rijk en heeft mooie vrouwen
Mijn lievelingsnichtje gaf me wel ooit een shirtje "I am Tyrion and I drink and I know things"quote:
Op een goede avond kun je beter bij mij gaan zitten bij het haardvuur.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kan je volgens mij best wel een avond mee bomen over het leven
Mensen die me niet boeien ken ik nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:48 schreef Lospedrosa het volgende:
Ga niet beweren dat ik goed gezelschap ben. Ligt er echt wel aan met wie.
Wat doe je op fok dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mensen die me niet boeien ken ik niet
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:32 schreef engine het volgende:
[..]
Dat kan toch?
Ik ga die nieuwe mario game ook kopenzin in
Grouphugquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik hou van de mensen hier hoor
Ik voorzie heftige discussie en oneens zijn met elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Op een goede avond kun je beter bij mij gaan zitten bij het haardvuur.
Ik voorzie 'is goed joh' en drank.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voorzie heftige discussie en oneens zijn met elkaar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:54 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja.
Hij is meestal niet zo Nintendo-ig, dus alles wat samen te spelen valt, moedig ik aan.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:56 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik voorzie 'is goed joh' en drank.
En daarna elkaars kleren uitrekken met onze tanden?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:55 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik voorzie heftige discussie en oneens zijn met elkaar
Mario vs. Rabbids en Turf Masters oid vielen iig goed.quote:
Nehhhh... doe dan maar de whatever en drankquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:58 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En daarna elkaars kleren uitrekken met onze tanden?
Haha blauwtje.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Nehhhh... doe dan maar de whatever en drank
quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat van muziek vinden jullie nou leuk in de lockdown?
Ik weet niet wat turf masters oid isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Mario vs. Rabbids en Turf Masters oid vielen iig goed.
Vrij simpel, toen het begon dacht ik nooit meer dit te kunnen zien maar ik vergiste me deerlijk.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:04 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat van muziek vinden jullie nou leuk in de lockdown?
Ja toch? En met US ook welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:44 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Daar kan je volgens mij best wel een avond mee bomen over het leven
Ouwe shit. Golfspel van NeoGeo.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:05 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat turf masters oid is![]()
Heb ook paper mario ...die vind ik wel waardeloos. Ik zit ergens halverwege vast...blijf iedere keer op hetzelfde punt terug komen. En die puzzels zijn ook niet echt leuk.
Niet meer Nimoy zijn liedje?quote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:09 schreef UitStraling het volgende:
Of gewoon deze uiteraard, past bij me![]()
Fuquote:Op zaterdag 13 februari 2021 00:37 schreef CherryLips het volgende:
Twee uur op de bank liggen maffen
Mezelf naar bed gesleept en nu klaarwakker
Plafond liggen witten ?quote:
Dat heb ik aan het begin van de week al gedaanquote:
Schaatskoorts ?quote:
Ah dus nu moest je het weer schoonschrobbenquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat heb ik aan het begin van de week al gedaan
Daar heb ik personeel voorquote:Op zaterdag 13 februari 2021 07:31 schreef crv het volgende:
[..]
Ah dus nu moest je het weer schoonschrobben
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |