SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
commerciequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
En het is bijna Valentijnsdag [ afbeelding ]
Film kijken in bad. Op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen en verrekken, even de liefde betuigen en bezingen
Anonieme dm’squote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Budaddy morgen wel wat kaartjes krijgt ja
Je bent in je eentje de hele cast van New Kids zeker. Zelfde accent ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo'n kutcoronakapsel en matje momenteel dat ik op die Zweedse acteur lijk
Maaskantje is hier 3 kilometer vandaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent in je eentje de hele cast van New Kids zeker. Zelfde accent ook.
Ja met meer vrienden naar de kroeg en niet steeds met 3 man bij elkaar zitten.quote:
U bent al vaak in overtreding geweest dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik mis gvd de kroeg en eens met meer dan 3 vrienden te zijn.
3 vrienden mocht toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent al vaak in overtreding geweest dus.
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of uit eten, kleiduifschieten, karten, bioscoop, circuitdagje, apres ski.
Gaan we een keer doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |