SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
commerciequote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:36 schreef UitStraling het volgende:
En het is bijna Valentijnsdag [ afbeelding ]
Film kijken in bad. Op tijd naar bed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kan mij dat schelen en verrekken, even de liefde betuigen en bezingen
Anonieme dm’squote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:02 schreef UitStraling het volgende:
Denk dat Budaddy morgen wel wat kaartjes krijgt ja
Je bent in je eentje de hele cast van New Kids zeker. Zelfde accent ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:16 schreef UitStraling het volgende:
Ik heb zo'n kutcoronakapsel en matje momenteel dat ik op die Zweedse acteur lijk
Maaskantje is hier 3 kilometer vandaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je bent in je eentje de hele cast van New Kids zeker. Zelfde accent ook.
Ja met meer vrienden naar de kroeg en niet steeds met 3 man bij elkaar zitten.quote:
U bent al vaak in overtreding geweest dus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:40 schreef Lospedrosa het volgende:
Ik mis gvd de kroeg en eens met meer dan 3 vrienden te zijn.
3 vrienden mocht toch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
U bent al vaak in overtreding geweest dus.
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:45 schreef Lospedrosa het volgende:
Of uit eten, kleiduifschieten, karten, bioscoop, circuitdagje, apres ski.
Gaan we een keer doen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doen
Dat is ook tof!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Kleiduifschieten lijkt me tof om te doen
Is niet dat het stoer is of zo hè, dat is de everzwijnenjacht met slechts een mes wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook tof!
Wel paar keer gedaan en ben daar schijnbaar heel goed in.
Wij hebben in Hongarije een luchtdrukgeweer. Daar kan ik ook wel aardig mee overweg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat is ook tof!
Wel paar keer gedaan en ben daar schijnbaar heel goed in.
Die hangt in een hoekje aan de lader, af en toe zo'n ledlampje dat opflikkert.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:54 schreef Budapestenaar het volgende:
O, Ballie is vanavond wel gesignaleerd. Dacht al dat ze gebanknapt was door een boze klant.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Die hangt in een hoekje aan de lader, af en toe zo'n ledlampje dat opflikkert.
Eigenlijk is met hagel schieten vrij makkelijk als je weet hoe de hagel zich verspreid met de beweging van je geweer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wij hebben in Hongarije een luchtdrukgeweer. Daar kan ik ook wel aardig mee overweg.
Ik had vroeger een kruisboog met zuignappijltjes. Maar het was veel toffer om dartpijltjes af te vurenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:57 schreef CherryLips het volgende:
Ik zou wel een keertje willen boogschieten, maar ik heb de spierkracht van een kleuter.
En dan ineens is de koningin van Foqueville weer daarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
Zie dat nu echt voor me. Benieuwd wanneer ze weer drie streepjes heeft [ afbeelding ]
En als je een seconde langer wachtte die kleiduif in je gezicht?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is met hagel schieten vrij makkelijk als je weet hoe de hagel zich verspreid met de beweging van je geweer.
De “duiven” worden van verschillende richtingen geschoten. Het mooiste is op je af.
Dan schoot ik pas als die 5 meter van je af was en kreeg je zo’n regen van scherven over je heen.
Collega van mij is verwoed jager maar die gast is slechts 1.68 en die heeft de uitstraling van een irritante verwassen teddybeer, die noemen we ook Elmer Fuddquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Eigenlijk is met hagel schieten vrij makkelijk als je weet hoe de hagel zich verspreid met de beweging van je geweer.
De “duiven” worden van verschillende richtingen geschoten. Het mooiste is op je af.
Dan schoot ik pas als die 5 meter van je af was en kreeg je zo’n regen van scherven over je heen.
Vliegen net over ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En als je een seconde langer wachtte die kleiduif in je gezicht?
O nee, die vloog wat hoger zeker?
Oooooooh i gonna get that rabitttquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Collega van mij is verwoed jager maar die gast is slechts 1.68 en die heeft de uitstraling van een irritante verwassen teddybeer, die noemen we ook Elmer Fudd
Zonder jachtgeweer denk ik dat een gemiddeld konijn hem nog wel op zijn rug legt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooooooh i gonna get that rabittt
Loop ook nog in een zomerjas, maar das best te doen want trek een vest eronder aan (en muts van Merinowol)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
Burp thuis.
Was wel nog koud effe 20 minuten lopen in niet echt een winterjas![]()
Slechte reisvoorbereiding
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:00 schreef UitStraling het volgende:
[..]
En dan ineens is de koningin van Foqueville weer daar [ afbeelding ]
Wabbit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Oooooooh i gonna get that rabittt
Ik loop gewoon nog in T-shirtje, af en toe echt wel tering koud maar ik geef geen fuckquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:05 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Loop ook nog in een zomerjas, maar das best te doen want trek een vest eronder aan (en muts van Merinowol)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |