Snap ik, da's ook meer het verschil tussen zelfverzekerd zijn, en laten merken dat het bentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de scheidslijn tussen zelfverzekerd en arrogant heel dun.
Precies. Ik denk dat alleen Thomas niet erg beinvloedbaar is. De rest wordt door Zoey naar haar hand gezet. Daarom probeert ze óók K3 te beinvloeden, als extra back-up.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ZOey, Tarrel, Mike Matt Thomas en Jill allemaal hetzelfde stemmen hebben de stemmen van k5 geen waarde meer
Da's best veelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:44 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik 100%Dit is hun enige kans zei Mike om ze één voor één eruit te gooien.
ik denk dat Thomas best beseft dat als hij een keer meegaat met Zoey dat hij daarna nog prima zijn eigen spel kan spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat alleen Thomas niet erg beinvloedbaar is. De rest wordt door Zoey naar haar hand gezet. Daarom probeert ze óók K3 te beinvloeden, als extra back-up.
Als er iemand zeker niet in de middle is dan is het wel strontvlieg Mattquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel wil weer game praten : Mike en Matt zijn heel erg in de middel .. that's dangerous
Ik weet niet of die heel groot is. Vaak idd wel bij reality showsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Dit is absoluut niet lullig of vervelend bedoeld, maar: Hoe groot is de "LHGBT"-schare onder BB-kijkers? Die zullen denk ik toch voornamelijk voor Jerrel (en tegen Michel) stemmen?
moet ze motrgen doorgeven in de dbkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
welke regels heeft Zoe bedacht
mbt Huismeesterin ?
Mike zei dit tegen Jill, want Jill is bang dat ze in de toekomst samen met Thomas erop komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best veel
Zei Mike dat? Tegen wie? En reageerden ze er positief op?
En hadden ze idd Nick en Michel als doel?
Nog niks toch? Die weet net pas een half uur dat ze t gaat wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
welke regels heeft Zoe bedacht
mbt Huismeesterin ?
echt welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:49 schreef mario390 het volgende:
zoey gaat toch niet tegen haar 4 landgenoten stemmen
Zoey heeft hier de beslissende stem.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat alleen Thomas niet erg beinvloedbaar is. De rest wordt door Zoey naar haar hand gezet. Daarom probeert ze óók K3 te beinvloeden, als extra back-up.
Julie? Die gaat echt niet op Michel stemmen, die twee zijn maatjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey heeft hier de beslissende stem.
De schoolklas heeft zoiezo Michel.
Wat ik begrijp ook 1 van K3.
Ik vermoed Julie.
Dan zijn er 3 met 5 stemmen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat viel me net met de snow-deo ook al op.
maar niet tegen haar 3 bedzusjesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt wel
heeft ze afgelopen week toch ook gedaan tegen Nick
Serieus? Kolere wat een amateurs.quote:
Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
De grote vraag is natuurlijk....
Wie gaat er koken als Nick naar huis is?
asl ik het dak zo zie verbaast het me dat ze nog geen lekkage hebben gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Whuzz het volgende:
EINDELIJK weer eens een fatoenlijk shot van het dak! Man wat heb ik dat gemist!
Zoey. Elke dag zuurkool.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Ik wil Jerrel HEUL snel dat huis uit hebben en ik zit in de LBGTQ community.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of die heel groot is. Vaak idd wel bij reality shows
Maar ik weet ook niet of Jerrel zomaar alle stemmen daarvan zou krijgen.
Een Jowi wel, dan had heel LGBTQ op hem gestemd. Jerrel ben ik niet zo zeker van hoor.
Ik weet zelf ook niet of ik dan wel op Jerrel zou stemmen bijvoorbeeld.
Niet voor mij op eieren lopen heNiks lulligs aan.
Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
ik denk Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Zoey had gister nog lekkagequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
asl ik het dak zo zie verbaast het me dat ze nog geen lekkage hebben gehad
zijn er best wat die ook willen koken hoor...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Dat. In zowat elke post.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
inderdaad.. hoe racistische en neerbuigend kan iemand zijn
Mike, die kan toch allesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Het water loopt niet goed wegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Whuzz het volgende:
Dat is wel jammer dan, vind het altijd wel leuk dat koken met hemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Jill snapt er helemaal niets van. Maar als er meerdere mensen die ze nu vertrouwt zeggen dat dat de enige optie is om te voorkomen dat ze samen met Thomas op de bank zit, zal ze daar best in meegaan verwacht ik. En ze vind Michel en Nick sowieso al te bazig. Ze hoeft alleen haar stem op Julie te veranderen in Nick.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef D. het volgende:
[..]
En Jill vond het een goed idee?
Ze is wel nogal beïnvloedbaar
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Jerrel HEUL snel dat huis uit hebben en ik zit in de LBGTQ community.
Ow. Mijn menstruatiekalender loopt achterquote:
Zou wel een nachtmerrie scenario zijn. De enige 2 normale mannen in de 30.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef TheRacingElf het volgende:
Het groepje van de dikke, de domme, de Zwarte(met hoofdletter) en de homo heeft de meerderheid en zal gewoon Michel en Nick nomineren. De freakshow continues maar ik haak af.
Het andere kamp!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie? Die gaat echt niet op Michel stemmen, die twee zijn maatjes.
misschien kan @Benny een dbk instellen voor COS bewoners die dreigen te vertrekken.. en hier dan een hartig woordje mee pratenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. In zowat elke post.
Maar ook t feit dat ik zo moe word van "Als dit.... dan kijk ik niet meer hoor!", terwijl nooit iemand woord bij daad voegt. Volgende week posten ze gewoon weer mee. Beetje hetzelfde loze "dreigement" als sommige bewoners die zeggen "dan ga ik er uit hoor!".
Ok. Ga dan.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Whuzz het volgende:
Dus dat!!! Who cares of iemand kijkt of niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat. In zowat elke post.
Maar ook t feit dat ik zo moe word van "Als dit.... dan kijk ik niet meer hoor!", terwijl nooit iemand woord bij daad voegt. Volgende week posten ze gewoon weer mee. Beetje hetzelfde loze "dreigement" als sommige bewoners die zeggen "dan ga ik er uit hoor!".
Ok. Ga dan.
Willen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
zijn er best wat die ook willen koken hoor...
Waar ze op gaan stemmen als ik het goed heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Julie? Die gaat echt niet op Michel stemmen, die twee zijn maatjes.
Ik wel, omdat die deze week tegen Michel staat gaat Nick er dus uit. Nick heeft er geen idee van dat de twee nieuwe Matt en Mike zich hebben aangesloten bij Jill en Thomas en ook niet dat Zoey een snitch is. En Jerrel komt er natuurlijk ook bij want Zoey is zijn enige vriendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef Benny het volgende:
Overigens denk en verwacht ik dat Nick het tot de laatste 4 haalt
Ik kan me eigenlijk geen scenario bedenken waarbij hij eerder zou moeten vertrekken
Of dat ie gewoon net als BB ff zegt: Oke... NU is het moment. Je blijft kijken, of je gaat. Je koffer staat klaar. Je hebt 5 minuten!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan @:benny een dbk instellen voor COS bewoners die dreigen te vertrekken.. en hier dan een hartig woordje mee praten
dus naast die van je vriendin houd je ook nog die van de bewoners bijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ow. Mijn menstruatiekalender loopt achter
Nee, Naomi staat er vaak bij om haar eigen potje te koken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:55 schreef D. het volgende:
[..]
Willen?
Heb behalve Michel nooit iemand enige aanstalten zien nemen
Mijn DM staat 24/7 voor jullie open. Of ik ook meteen reageer is een anderquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
misschien kan @:benny een dbk instellen voor COS bewoners die dreigen te vertrekken.. en hier dan een hartig woordje mee praten
Ik wil graag een gesprek aanvragen over het oneerlijke kapen van topics.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Of dat ie gewoon net als BB ff zegt: Oke... NU is het moment. Je blijft kijken, of je gaat. Je koffer staat klaar. Je hebt 5 minuten!
Yup. Jerrol wordt begin volgende week ongesteld. Dat je 't vast weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus naast die van je vriendin houd je ook nog die van de bewoners bij
Ben je geswitched van tampon naar cupje vanweg Naomi? Dan is je cyclus misschien ff in de warquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ow. Mijn menstruatiekalender loopt achter
Guiltyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]![]()
Ik moest wel echt enorm aan jou denken ja, toen ik deze opmerking maakte.
En toen ik dacht "Welke LGBTQ die ik ken, zou dit nou volgen?"
Die zal ook wel zo principieel zijn dat ze ook geen vlees voor de anderen klaar zou willen makenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:56 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Naomi staat er vaak bij om haar eigen potje te koken.
Klopt, maar de planten gaan er geweldig op!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je geswitched van tampon naar cupje vanweg Naomi? Dan is je cyclus misschien ff in de war
heeft al zoveel zaken gezworenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
zoey gaat niet op haar 3 bedzusjes stemmen
nooit dat haden ze geschworen
Zoey heeft toen straks tegen Thomas gezegd dat ze hoopt dat hij gaat winnen... Dus..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
Ze heeft ze voorlopig ook nog wel nodigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
Zoey is niet te vertrouwen Mario. Gaat over die "zusjes" heen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef mario390 het volgende:
plantjes van @Whuzz hadden extra voeding nodigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ben je geswitched van tampon naar cupje vanweg Naomi? Dan is je cyclus misschien ff in de war
Precies, mijn beste vriend ook en die wil hem het liefste gisteren dan vandaag naar huis hebben. Een schande voor de community zegt ie zelfs.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik wil Jerrel HEUL snel dat huis uit hebben en ik zit in de LBGTQ community.
Wel hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:56 schreef Jockari het volgende:
Dus als ik diagonaal lees is Zoey HM ? (nog niet gelezen op verslag streams)
Mijn thee vloog tegen de monitor aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:57 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Klopt, maar de planten gaan er geweldig op!
Yup. Maakt veel steken onder water naar Mike.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Ik heb het idee dat Michel zich regelmatig ergert aan Mike. Let maar eens op als hij er niet bij is en hoe hij reageert wanneer Mike wel in beeld is
Waarom zou Nick van Michel verliezen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:55 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik wel, omdat die deze week tegen Michel staat gaat Nick er dus uit. Nick heeft er geen idee van dat de twee nieuwe Matt en Mike zich hebben aangesloten bij Jill en Thomas en ook niet dat Zoey een snitch is. En Jerrel komt er natuurlijk ook bij want Zoey is zijn enige vriend
hij heeft een bepaald gezicht dat hij trekt bij de opmerkingen van Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Ik heb het idee dat Michel zich regelmatig ergert aan Mike. Let maar eens op als hij er niet bij is en hoe hij reageert wanneer Mike wel in beeld is
Heeft 'm kennelijk doorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Nou, dan hebben wel al 3x een LGBTQ die niet voor Jerrel zouden stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Precies, mijn beste vriend ook en die wil hem het liefste gisteren dan vandaag naar huis hebben. Een schande voor de community zegt ie zelfs.
Voor mij een moeilijke als vlaming. Ken Nick een beetje vanuit werksituatie, maar ik vind Michel wel een enorm sterke kandidaat !quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Yolk het volgende:
Ben wel benieuwd als het Michel tegen Nick wordt. Ik ga dan in ieder geval voor Nick, kan zijn humor wel waarderen.
Ik was het ook erg met Michel eens gister qua beelden in de show. Als Jerrel het gooit op zijn sexualiteit, is hij af. Jerrel is een heel naar projectiespelletje aan het spelen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Precies, mijn beste vriend ook en die wil hem het liefste gisteren dan vandaag naar huis hebben. Een schande voor de community zegt ie zelfs.
ga maar voor Nickquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij een moeilijke als vlaming. Ken Nick een beetje vanuit werksituatie, maar ik vind Michel wel een enorm sterke kandidaat !
Denk dat alle twee het niet erg vinden om tegenover elkaar te staan . Maar ook dat alle twee niet graag tegenover Jerrel willen staan....onwaardig zak maar zegge.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Yolk het volgende:
Ben wel benieuwd als het Michel tegen Nick wordt. Ik ga dan in ieder geval voor Nick, kan zijn humor wel waarderen.
Ze ergeren zich allemaal aan hemquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Gisteren zei Michel nog tegen Mike toen hij een bierflesdopje voor Mike ging openen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Yup. Maakt veel steken onder water naar Mike.
Omdat Michel een Nederlander is en Nederland heeft veel meer kijkers dan Vlaanderen. En hij en Jill zijn de enige die populair zijn in Nederland.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:59 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Waarom zou Nick van Michel verliezen?
Dat kan heel goed er zijn er meer....daarvoor hoef je hem ook niet lang mee te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft een bepaald gezicht dat hij trekt bij de opmerkingen van Mike
zo populair is Michel nu ook niet hoor..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Omdat Michel een Nederlander is en Nederland heeft veel meer kijkers dan Vlaanderen. En hij en Jill zijn de enige die populair zijn in Nederland.
Zou me niks verbazen als ze daarop gaan: Jerrel en Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze ergeren zich allemaal aan hem
Soms zetten ze hem ook mooi op zijn plek![]()
Ik zie Liese en Julie vaak lachen om alle drama van Jerrel en dat platte lege gebral van Mike
bij hem schmelt schokolade erder van bangquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Ebinas het volgende:
En weer binnen beeld
Zit smelt chocolade te eten.
Hij zegt er nog bij best veel gegeten de laatste dagen
[ afbeelding ]
Denk het welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:00 schreef zodeju het volgende:
[..]
Denk dat alle twee het niet erg vinden om tegenover elkaar te staan .
Precies, die kaart is echt bij voorbaat ongeldig. Er zit op dit moment niemand in t huis waarbij je die zou kunnen spelen. Anders hadden ze hem sowieso al niet gekozen, a.h.v. de omschrijving en de foto's.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:00 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Ik was het ook erg met Michel eens gister qua beelden in de show. Als Jerrel het gooit op zijn sexualiteit, is hij af. Jerrel is een heel naar projectiespelletje aan het spelen.
Ik denk dat Thomas er nog zit door stemmen uit NL hoorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Omdat Michel een Nederlander is en Nederland heeft veel meer kijkers dan Vlaanderen. En hij en Jill zijn de enige die populair zijn in Nederland.
precies datquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef D. het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas er nog zit door stemmen uit NL hoor
Het zijn allebei energiezuigersquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze daarop gaan: Jerrel en Mike
Dat vraagt om een pollquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
zo populair is Michel nu ook niet hoor..
Dat zou voor mij de ideale finale zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij een moeilijke als vlaming. Ken Nick een beetje vanuit werksituatie, maar ik vind Michel wel een enorm sterke kandidaat !
Dan ben ik nog niet zo zeker wie er gaat winnen eigenlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef Benny het volgende:
[..]
Zou me niks verbazen als ze daarop gaan: Jerrel en Mike
Ik vind dit een hele lastige.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll
[poll=1662]
nee denk als het aan zoey ligt inderdaad gewoon Nick en Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:04 schreef Jockari het volgende:
K3-meisjes lijken zich momenteel geen zorgen te maken, maar de eerst volgende nominatie zit waarschijnlijk terug iemand van hun op de bank. Naast Jerrel waarschijnlijk.
Jerrel ziet alles als strijdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Yolk het volgende:
Ik denk dat de meeste LHBT'ers (die ik ken, incl. mezelf) Jerrel totáál niet als spokesman euuh non-binary spokesperson zien.![]()
Hetero's mogen best 'roll the tapes' zeggen.
Smeerlap ! (met een lachje hè tourniquet ;-)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll
[poll=1662]
een beetje?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:04 schreef mario390 het volgende:
zo nu heb ik en betje geen lust meer
O jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Yolk het volgende:
Ik denk dat de meeste LHBT'ers (die ik ken, incl. mezelf) Jerrel totáál niet als spokesman euuh non-binary spokesperson zien.![]()
#TeamNickquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll
[poll=1662]
< Hoopt dat Mies ff wakker wrdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij de ideale finale zijn.
Nick en Michel.
Ben er bang voor nu. Met al die kleuters die denken dat ze al gewonnen hebben er in het wilde westen gaan stemmen.
Ik zie ze ook graag beide in de finalequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Dat zou voor mij de ideale finale zijn.
Nick en Michel.
Ben er bang voor nu. Met al die kleuters die denken dat ze al gewonnen hebben er in het wilde westen gaan stemmen.
als hij on stream is.. hoor je dus vooral hem... en dat vindt ik echt irritantquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb eigenlijk zeer weinig tegen Mike.
Ik vind t een beetje een knurft die iets te graag wil, maar that's it.
Maar Michel mag ook van mij Benny. Al ben ik vlaming (en ook orangofiel ;-) )quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef Benny het volgende:
[..]
#TeamNick
Eerst weken met Theo maakte hij een valse start, maar hij is echt een leuke bewoner. En kijkend naar de discussies die hij heeft gevoerd de afgelopen dagen is hij een stuk reeeler en flexibeler dan Michel.
Ik zou er niet gek van opkijken als hij zou winnen
Denk dat Michel z'n populariteit overschat wordt. Hangt ook veel af van hoe hij komende week neergezet get worden. Rene legde het ook af en daar waren de Vlaamse stemmers nog over 2 verdeeld ook. Niemand heeft echt iets tegen Nick denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
zou voor hem de meest verstandige keus zijn.. heeft zich teveel laten gebruiken door BB door het spelletje mee te spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< Hoopt dat Mies ff wakker wrd
en stopt met deze Faal show
blijft er nog iets van waardigheid over
ipv meewerken
Zou alleen niet weten waaromquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Yolk het volgende:
Oh, wist niet dat hij ook zwarte humor had. Nu vind ik hem nog leuker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gisteren zei Michel nog tegen Mike toen hij een bierflesdopje voor Mike ging openen.
"Jij kan dat vast wel met je (kunst)gebit toch!"
Ik ben Nederlander en zie liever Nick dan Michel en zo ken ik er meer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Doe deze ronde niet mee, wil ze er voorlopig nog alle twee erin houden....heb kleinkinderen dus hoef ze niet op de streams te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat vraagt om een poll
[poll=1662]
ben geen Nick fan, maar toch liever Nick dan Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:10 schreef Loutje04 het volgende:
[..]
Ik ben Nederlander en zie liever Nick dan Michel en zo ken ik er meer.
Heeft Mike ook een kunstgebit??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:01 schreef BB-King het volgende:
[..]
Gisteren zei Michel nog tegen Mike toen hij een bierflesdopje voor Mike ging openen.
"Jij kan dat vast wel met je (kunst)gebit toch!"
Michel heeft er in één dag 1000 volgers bij. Zit nu over de 10.000.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:07 schreef Windhapper het volgende:
[..]
Denk dat Michel z'n populariteit overschat wordt. Hangt ook veel af van hoe hij komende week neergezet get worden. Rene legde het ook af en daar waren de Vlaamse stemmers nog over 2 verdeeld ook. Niemand heeft echt iets tegen Nick denk ik.
Eens, maar kijk eens welke nederlanders dan over blijven.... word ik ook niet gelukkig vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef Benny het volgende:
[..]
#TeamNick
Eerst weken met Theo maakte hij een valse start, maar hij is echt een leuke bewoner. En kijkend naar de discussies die hij heeft gevoerd de afgelopen dagen is hij een stuk reeeler en flexibeler dan Michel.
Ik zou er niet gek van opkijken als hij zou winnen
Nee Bitch dat mag niet.....Oh wat kwam dat er fel uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:03 schreef Yolk het volgende:
volgers kun je niks over zeggen.. zijn ook veel mensen die volgen om naar toe doen op insta.. zeker met programmas als BBquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:10 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Michel heeft er in één dag 1000 volgers bij. Zit nu over de 10.000.
Hij stijgt wel hard. Ook veel positieve comments.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
< Hoopt dat Mies ff wakker wrd
en stopt met deze Faal show
blijft er nog iets van waardigheid over
ipv meewerken
Mike is af en toe best een gezellige vent, maar ik heb inmiddels al te veel creepy en seksistische opmerkingen over vrouwen van hem gehoord.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:06 schreef Ang3l het volgende:
Ik heb eigenlijk zeer weinig tegen Mike.
Ik vind t een beetje een knurft die iets te graag wil, maar that's it.
Ik heb ook weinig MET Mike overigens.
Dact dat k3 + samson en gert Jill tegenover Jerrel wilden zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Nominaties:
K3 + Michel zullen denk ik allemaal hetzelfde stemmen. Jerrel lijkt me een zekerheidje en daarnaast zullen ze kiezen tussen Matt of Mike. Welke van de twee zal voornamelijk van Mike afhangen. Als hij nog verder doorslaat met zijn rare verhalen en vreemde opmerkingen is hij het haasje. Bind hij in, dan zal de keus op Matt vallen denk ik.
Julie - Jerrel & Matt/Mike
Liese - Jerrel & Matt/Mike
Naomi - Jerrel & Matt/Mike
Michel - Jerrel & Matt/Mike
Nick zal deze keer denk ik helemaal met Michel meegaan. Hij is zijn maatje Pat kwijt en ik denk dat hij nu dus nog wat meer aansluiting met K3+Mies zal zoeken. Zou kunnen dat zijn tweede keus Jill is, in het kader van "zwakker spelers er uit".
Nick - Jerrel & Matt/Mike
Zoey en Jerrel zullen samenklitten en Michel en Nick kiezen, want die zien ze het meest als bedreiging.
Zoey - Michel & Nick
Jerrel - Michel & Nick
Jill en Matt zijn makkelijk beinvloedbaar en worden door Zoey en Jerrel meegezogen.
Jill - Michel & Nick
Matt - Michel & Nick
Thomas en Mike zijn onvoorspelbaarder. Thomas zal denk ik ook voor Michel kiezen, maar zijn tweede keus kon wel eens puur tactisch zijn. Ik gok op Matt, wegens teveel klitten aan Jill.
Bij Mike durf ik het niet te zeggen. Die is nog steeds bang voor zijn eigen positie en zal denk ik stemmen op degene waarvan hij denkt (met de info die hij op dat moment heeft) dat diegene met zijn stem als 2e op lijst zal staan. Ik vermoed Jerrel en Matt.
Thomas - Michel & Matt
Mike - Jerrel & Matt
Stand:
Jerrel: 6
Michel: 5
Matt: 2-7
Mike: 0-5
Denk dat K3/4/5 nog steeds een behoorlijk impact kan hebben.
Gister avond hadden ze het nog over sjerrel + Jillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Nominaties:
K3 + Michel zullen denk ik allemaal hetzelfde stemmen. Jerrel lijkt me een zekerheidje en daarnaast zullen ze kiezen tussen Matt of Mike. Welke van de twee zal voornamelijk van Mike afhangen. Als hij nog verder doorslaat met zijn rare verhalen en vreemde opmerkingen is hij het haasje. Bind hij in, dan zal de keus op Matt vallen denk ik.
Nick zal deze keer denk ik helemaal met Michel meegaan. Hij is zijn maatje Pat kwijt en ik denk dat hij nu dus nog wat meer aansluiting met K3+Mies zal zoeken. Zou kunnen dat zijn tweede keus Jill is, in het kader van "zwakker spelers er uit".
Zoey en Jerrel zullen samenklitten en Michel en Nick kiezen, want die zien ze het meest als bedreiging.
Zoey - Michel & Nick
Jerrel - Michel & Nick
Jill en Matt zijn makkelijk beinvloedbaar en worden door Zoey en Jerrel meegezogen.
Jill - Michel & Nick
Matt - Michel & Nick
Thomas en Mike zijn onvoorspelbaarder. Thomas zal denk ik ook voor Michel kiezen, maar zijn tweede keus kon wel eens puur tactisch zijn. Ik gok op Matt, wegens teveel klitten aan Jill.
Bij Mike durf ik het niet te zeggen. Die is nog steeds bang voor zijn eigen positie en zal denk ik stemmen op degene waarvan hij denkt (met de info die hij op dat moment heeft) dat diegene met zijn stem als 2e op lijst zal staan. Ik vermoed Jerrel en Matt.
Thomas - Michel & Matt
Mike - Jerrel & Matt
Stand:
Dat zou tactisch dom zijn, want dan is michel het haasje. Michel is niet gek en ziet dat wel aankomen, dus hij zal K3 pushen naar degene waarvan hij denkt dat die dan nr2 wordt. Jill krijgt daarvoor te weinig stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dact dat k3 + samson en gert Jill tegenover Jerrel wilden zetten
K5 gaat voor Jerrel en Jillquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Nominaties:
Zoey - Michel & Nick
Jerrel - Michel & Nick
Jill - Michel & Nick
Matt - Michel & Nick
Thomas - Michel & Matt
Mike - Jerrel & Matt
Stand:
Ja is dat nog geen algemene kennis? Een vaccuüm klikgebit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Heeft Mike ook een kunstgebit??
ik weet dat ze dat *nu* denken, maar ik vermoed dat ze nog van tactiek zullen wijzigen als ze gaan beseffen dat Michel in de gevarenzone zit. Dan gaat het van "Zet jerrel tegen jill, want dat wint jill" naar "zorg dat michel er niet op staat"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:15 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
K5 gaat voor Jerrel en Jill
Is al min of meer afgesproken om te zorgen dat hij echt gaat. Tegen de andere nieuwe twijfelden ze.
Thomas zegt toch steeds 6-5... het is toch heel duidelijk dat die 6 allemaal voor dezelfde 2 namen gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Nominaties:
Zoey - Michel & Nick
Jerrel - Michel & Nick
Jill - Michel & Nick
Matt - Michel & Nick
Thomas - Michel & Matt
Mike - Jerrel & Matt
Stand:
Nooit van gehoordquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:17 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ja is dat nog geen algemene kennis? Een vaccuüm klikgebit.
jij gaat ervan uit dat ze tot die conclusie komen.. als dat zo is.. jammer.. maar ik hoop dat thomas mee gaat met Zoey.. die krijgt de anderen ook mee en dan maakt het niks uit wat k3 en Samson en Gert stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ik weet dat ze dat *nu* denken, maar ik vermoed dat ze nog van tactiek zullen wijzigen als ze gaan beseffen dat Michel in de gevarenzone zit.
Zou een goede kunnen zijn...ze .denken dat Jill wint van Jerrel zoniet een sterke speler kwijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dact dat k3 + samson en gert Jill tegenover Jerrel wilden zetten
Ik hoop dat Thomas lekker zijn eigen plan trekt en zich niet door die sneak laat beinvloedenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
jij gaat ervan uit dat ze tot die conclusie komen.. als dat zo is.. jammer.. maar ik hoop dat thomas mee gaat met Zoey.. die krijgt de anderen ook mee en dan maakt het niks uit wat k3 en Samson en Gert stemmen
6 minuten geleden ongeveer hadden ze het over struisvogels on streamquote:
Het maakt niet uit wat ze doen...het groepje Thomas bepaalt gewoon welke 2 er genomineerd worden, ze gaan met z’n alle op 2 dezelfde. Die hebben dan beide 6 stemmen en dan kan Jerrel er maximaal 5 krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ik weet dat ze dat *nu* denken, maar ik vermoed dat ze nog van tactiek zullen wijzigen als ze gaan beseffen dat Michel in de gevarenzone zit. Dan gaat het van "Zet jerrel tegen jill, want dat wint jill" naar "zorg dat michel er niet op staat"
Als hij slim is gaat hij er gewoon in meequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik hoop dat Thomas lekker zijn eigen plan trekt en zich niet door die sneak laat beinvloeden
Thomas en Zoey hebben tot nu toe altijd hun eigen plan getrokken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:20 schreef greysbones het volgende:
l
[..]
Als hij slim is gaat hij er gewoon in mee
Maar bij gelijke stand moet zij toch 1 wegstemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:20 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ze doen...het groepje Thomas bepaalt gewoon welke 2 er genomineerd worden, ze gaan met z’n alle op 2 dezelfde. Die hebben dan beide 6 stemmen en dan kan Jerrel er maximaal 5 krijgen
Ik denk dat Thomas weer op Liese en Julie zou stemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:23 schreef Yolk het volgende:
Thomas de schaker zou wel dom zijn om nu Matt te nomineren. Verwacht wel dat hij moeite heeft om op Nick te stemmen, misschien iets minder als hij bedenkt dat Nick wel op hem stemde afgelopen week. Als hij nu niets doet aan K3/Michel/Nick, is dat een hele slechte schaakzet.
Wel denk ik dat Thomas liever Liese tegenover Michel zet.
dit is de kans om het goed aan te pakken nu... tenzij BB weer zon flauwe.. die mag niet stemmen kaart uit de hoge hoed tovertquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Thomas en Zoey hebben tot nu toe altijd hun eigen plan getrokken.
Ging jij net niet weg?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:20 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Het maakt niet uit wat ze doen...het groepje Thomas bepaalt gewoon welke 2 er genomineerd worden, ze gaan met z’n alle op 2 dezelfde. Die hebben dan beide 6 stemmen en dan kan Jerrel er maximaal 5 krijgen
Dat kan iedereen toch wel 2 kersen verven op een fles ;-)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:07 schreef puzziepie het volgende:
Onze rasartiest in actie
[ afbeelding ]
Hij is teleurgesteld in Nick want die had op hem gestemd. Hij heeft de rede gezien en kon het niet begrijpen en ook de uitleg later van nick niet. Van de andere vond hij het helemaal geen probleem en snapt hij het ook nog wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:23 schreef Yolk het volgende:
Thomas de schaker zou wel dom zijn om nu Matt te nomineren. Verwacht wel dat hij moeite heeft om op Nick te stemmen, misschien iets minder als hij bedenkt dat Nick wel op hem stemde afgelopen week. Als hij nu niets doet aan K3/Michel/Nick, is dat een hele slechte schaakzet.
Wel denk ik dat Thomas liever Liese tegenover Michel zet.
Da's helemaal onbetrouwbaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:25 schreef Juan_Roman het volgende:
"Bewoners, deze week nomineren jullie niet. Pak allemaal jullie koffers in, het publiek beslist wie het huis moet verlaten".
Als ze nog iets of wat geloofwaardig willen overkomen doen ze dit maar.
Daar gaat Zoey niet in mee, het worden nick en michel bij hun denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas weer op Liese en Julie zou stemmen
Dat was toch van Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:27 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij is teleurgesteld in Nick want die had op hem gestemd. Hij heeft de rede gezien en kon het niet begrijpen en ook de uitleg later van nick niet. Van de andere vond hij het helemaal geen probleem en snapt hij het ook nog wel.
Er klopt helemaal niks van die jongen....bb moest wel heel wanhopig zijn dat ze hem gecast hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:28 schreef Angelflush het volgende:
Ik zag dat jerrel een hoofdpijn tabletje kreeg van zoey.
Ik ga ff liggen zegt hij en legt het tabletje naast zich op t bed.
Dus zogenaamd hoofdpijn om op bed te kunnen liggen.
Welke baard doelt ze op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
Jill aan Thomas: "Mag ik jouw baard scheren?"
Denk dat die genoeg had van het drukke gedoe van Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
Thomas gaat gewoon spontaan in bed liggen?
Ik zou toch wel heel graag nu met een productievergadering willen meekijken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Zou BB echt met dat zooitje ongeregeld over willen blijven?
Dan kijkt er geen hond meer straks.
Met een dikke smile....dacht dat Jill erbij was.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
Strategie plannen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:32 schreef Benny het volgende:
Alsof het dan eerlijk gaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef JimLaFleur het volgende:
Ja laat om de week de mensen thuis kiezen wie eruit moet dat kunnen ze elke week weer het evenwicht terugbrengen.
Dat zou echt dom zijn, want je krijgt Jerrel dan niet mee. Hij gaat 100% voor Michel, want Jerrel en Michel hebben een iets mindere klik met elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:24 schreef Benny het volgende:
[..]
Ik denk dat Thomas weer op Liese en Julie zou stemmen
Morgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:30 schreef Benny het volgende:
Jill aan Thomas: "Mag ik jouw baard scheren?"
Maar ja, als dat zes mensen zijn..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:26 schreef D. het volgende:
Denk ook dat iedereen die niet op Jerrel stemt K5 tegen zich krijgt bij een volgende nominatie
Ja, had hem dat ook wel gegund.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey Huismeester, veranderd er niet zo gek veel. 1000000 keer liever Zoey dan Jerrel. Matt had ook mogen Huismeester zijn.
Matt is volgende week aan de beurt vermoed ik. Of Julie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zoey Huismeester, veranderd er niet zo gek veel. 1000000 keer liever Zoey dan Jerrel. Matt had ook mogen Huismeester zijn.
AUB niet Matt dan heb ik nog liever Jerrelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:41 schreef Benny het volgende:
[..]
Matt is volgende week aan de beurt vermoed ik. Of Julie.
Maar Zoey is wel bij gelijke stemmen eentje een vrijstelling geven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
meen jij?!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:42 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
AUB niet Matt dan heb ik nog liever Jerrel
Bespeur grote twijfel.....en dat merk je aan zijn humeur.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:41 schreef puzziepie het volgende:
Mies is zichzelf niet meer, loopt volgens mij op eieren
Ja heb liever iemand die een eigen mening heeft en wat leven in de groep brengt dan iemand die geen eigen mening heeft en de hele dag alleen maar als een creep achter Jill aan loopt.quote:
Leven in de groepquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:46 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja heb liever iemand die een eigen mening heeft en wat leven in de groep brengt dan iemand die geen eigen mening heeft en de hele dag alleen maar als een creep achter Jill aan loopt.
ja ik had niet goed gelezenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:46 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja heb liever iemand die een eigen mening heeft en wat leven in de groep brengt dan iemand die geen eigen mening heeft en de hele dag alleen maar als een creep achter Jill aan loopt.
Ja voordat hij erin kwam is er nooit ruzie geweest, alleen maar achter de rug gelul wat Nathalie, Daan en Els. Dus ik vindt het eigenlijk wel leuk dat die rare dingen doet. Alleen dat gefluit in oren en boeren in gezichten moet die echt niet meer doenquote:
ik zie echt liever even flinke ruzie dan die koude sfeer waar niemand elkaar durft aan te spreken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:48 schreef JimLaFleur het volgende:
Ja voordat hij erin kwam is er nooit ruzie geweest, alleen maar achter de rug gelul wat Nathalie, Daan en Els.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:50 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ligt in bed
Zwak ziek en misselijk
Om er zeker van te zijn dat Jerell er uit vliegt wil K3 , Michel en Nick daar Jill tov zetten , dat bespraken ze afgelopen nachtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:12 schreef Whuzz het volgende:
Nominaties:
Zoey - Michel & Nick
Jerrel - Michel & Nick
Jill - Michel & Nick
Matt - Michel & Nick
Thomas - Michel & Matt
Mike - Jerrel & Matt
Stand:
vertelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een grote deceptie dit, Zoey huismeester. Zo voorspelbaar hoe nu gaat verlopen. Of er moeten nog twisten komen richting de nominaties of er na.
ik denk dat BB nog wel ingrijpt met dubbele stemmen, niet mogen nomineren of een andere twist.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:51 schreef freaky40 het volgende:
Wat een grote deceptie dit, Zoey huismeester. Zo voorspelbaar hoe nu gaat verlopen. Of er moeten nog twisten komen richting de nominaties of er na.
Ik hoop het jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:52 schreef cheanny het volgende:
[..]
ik denk dat BB nog wel ingrijpt met dubbele stemmen, niet mogen nomineren of een andere twist.
Lekker wegblijven danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:53 schreef Oranos het volgende:
Als Jerrel er niet uitgaat volgende week ben ik in ieder geval klaar met kijken
Voor mij als vlaming mag Michel scoren. Ziet er goed uit (en nee, ik ben geen homo), doet taakjes, je ziet gewoon dat die een structurele opleiding bij de mariniers heeft gehad. Voer in belgië die verdomde dienstplicht ook terug in. Kunnen die luiwamesen toch iets opsteken van structuur in hun leven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:11 schreef D. het volgende:
Als het aan de Fokkers ligt blijft Nick dus
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:54 schreef Jockari het volgende:
Ziet er goed uit (en nee, ik ben geen homo)
Ja maar Jerrel lijkt me een onzekere factor. Dat is een ongeleid projectiel. Die kan nog met iedereen ruzie maken de komende dagen en dan kan het maar zo zijn dat hij iets heel anders stemt. Zijn stem op Mies staat al wel vast denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:52 schreef juul. het volgende:
Om er zeker van te zijn dat Jerell er uit vliegt wil K3 , Michel en Nick daar Jill tov zetten , dat bespraken ze afgelopen nacht
Jerell vliegt er niet omdat het 5 tegen 6 is, die willen Nick en Michel er op zetten, was ook vannacht
Dan komt dat door Mike, die dan op Jerrel moet stemmen (Matt luistert zeker naar Thomas, Zoey en Jill). Mike valt dan in zijn tweede week al door de mand als onbetrouwbaar sujet. Zou me niet verbazen, maar zou wel dom zijn. Dit is zijn kans om een sterke landgenoot naar huis te stemmen (Michel), of ieder geval een sterke finalist.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jerrel staat er volgende keer er sowieso op. Geen twijfel, de vraag is wie. Heb al horen waaien dat het wel een Jill zou kunnen zijn.
Het is gewoon jammer dat het de enige volwassen Nederlander is. De rest is niet veel soeps.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:54 schreef Jockari het volgende:
[..]
Voor mij als vlaming mag Michel scoren. Ziet er goed uit (en nee, ik ben geen homo), doet taakjes, je ziet gewoon dat die een structurele opleiding bij de mariniers heeft gehad. Voer in belgië die verdomde dienstplicht ook terug in. Kunnen die luiwamesen toch iets opsteken van structuur in hun leven.
Jerry is heel makkelijk te triggeren.. idd een ongeleid projectielquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:55 schreef cheanny het volgende:
[..]
Ja maar Jerrel lijkt me een onzekere factor. Dat is een ongeleid projectiel. Die kan nog met iedereen ruzie maken de komende dagen en dan kan het maar zo zijn dat hij iets heel anders stemt. Zijn stem op Mies staat al wel vast denk ik.
Ja ik irriteer me ook mateloos aan dat gekrijs van dat mens.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:59 schreef Joke43 het volgende:
Dat gekke geschreeuw van Zoëy. Dat niemand er wat van zegt.
Michel en Nick staat er niet bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:59 schreef capuchon_jongen het volgende:
[poll=1665]
Dit keer zijn de combinaties wat gemakkelijker
Mike kwam vannacht juist zelf met het idee om K3, Mies en Nick een stapje voor te zijn door slim en samen te stemmen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:57 schreef Yolk het volgende:
Dan komt dat door Mike, die dan op Jerrel moet stemmen (Matt luistert zeker naar Thomas, Zoey en Jill). Mike valt dan in zijn tweede week al door de mand als onbetrouwbaar sujet. Zou me niet verbazen, maar zou wel dom zijn. Dit is zijn kans om een sterke landgenoot naar huis te stemmen (Michel), of ieder geval een sterke finalist.
dan nog gezewegen van de titel de ze kreeg om huismeester te zijn, terwijl ze vanmorgen niet meedeed met de polonaise bahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:59 schreef Joke43 het volgende:
Dat gekke geschreeuw van Zoëy. Dat niemand er wat van zegt.
Dit kan geen optie zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel en Nick staat er niet bij.
klikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:00 schreef BBguy het volgende:
weet iemand waar je die "flaskes" koopt?
Onmogelijk, even uitgerekend dat er 45 combinaties zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel en Nick staat er niet bij.
Dus dat.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:02 schreef Keep_on_Track het volgende:
Mbt de stemmingen. Moet k3 etc niet nog strakker in de wedstrijd zitten, en gaan voor twee spelers op de bank te krijgen?
Nu lopen ze kans dat Michel er op komt, mocht dat tegenvallen en hij is weg, dan staan ze echt achter en kunnen ze het vergeten. Ik zou daarom gaan voor Jerrel en Thomas, niet leuk, maar volgens mij is het geen tijd meer voor leuk maar redden wat je redden kan. Die 'zwakkeren' komen nadien nog wel.
En ik denk dat strategisch spelen niet meer alleen bestaat uit stemmen afspreken.
Misschien moeten ze wat meer hun best doen een gemeenschappelijk groepsgevoel te creëren, gezelligheid, saamhorigheid, en een slim plan maken door met uitlokking (let op: geen pestwerk) degenen die ze er uit willen hebben in een wat minder daglicht te plaatsen....
Natuurlijk wel.quote:
Mike ziet eruit als een verstandelijk beperktequote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef Joke43 het volgende:
En Mike ‘s stomme lachje. En dat gevloek.
Via hun site op www.flaske.com, maar ook via bol.com!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:00 schreef BBguy het volgende:
weet iemand waar je die "flaskes" koopt?
andere persoon tot nu toe nog Jill, als ze doen wat ze vannacht besproken hebben. Ze denken dat Jill iedereen die ze eruit willen hebben er wel uit speelt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:04 schreef Tourniquet het volgende:
Natuurlijk wel.
Jerrel, Thomas, Jill, Zoey, Matt en Mike allemaal op Michel en Nick.
Michel, Nick, Naomi, Liese en Julie allemaal op Jerrel en een andere persoon.
Michel 6
Nick 6
Jerrel 5
Andere persoon 5
Michel en Nick genomineerd.
Klopt, daarom acht ik de kans groot dat Michel en Nick genomineerd worden (behalve als er iets met immuniteit in het spel komt, of iets anders). Zonder eventuele speltechnische plotwendingen zie ik niet hoe dit nog kan veranderen. Áls het toch misgaat en team-Thomas niet de gelederen heeft weten te sluiten, kijk ik als eerst argwanend naar Mike, want voor hetzelfde geld is hij 'ne rat. Ken hem nog niet goed, slecht te peilen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:00 schreef cheanny het volgende:
[..]
Mike kwam vannacht juist zelf met het idee om K3, Mies en Nick een stapje voor te zijn door slim en samen te stemmen.
Ja. Hoe iemand eruit ziet kun je niks aan doen. Maar je kunt wel aan je taalgebruik denken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike ziet eruit als een verstandelijk beperkte
Niks over gehoordquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:07 schreef Steven_Stil het volgende:
Heeft Zoey al een sanctie voor het overslaan van de polonaise?
Zijn uiterlijk is met zijn taalgebruik meeveranderdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:07 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Ja. Hoe iemand eruit ziet kun je niks aan doen. Maar je kunt wel aan je taalgebruik denken.
Dat straalt er vanafquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:07 schreef Joke43 het volgende:
[..]
Ja. Hoe iemand eruit ziet kun je niks aan doen. Maar je kunt wel aan je taalgebruik denken.
Sterker nog...hij is ook..'anders'.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:06 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mike ziet eruit als een verstandelijk beperkte
die Mike is echt sneaky ja, maar hij heeft het Thomas clubje nog nodig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:07 schreef Yolk het volgende:
Klopt, daarom acht ik de kans groot dat Michel en Nick genomineerd worden (behalve als er iets met immuniteit in het spel komt, of iets anders). Zonder eventuele speltechnische plotwendingen zie ik niet hoe dit nog kan veranderen. Áls het toch misgaat en team-Thomas niet de gelederen heeft weten te sluiten, kijk ik als eerst argwanend naar Mike, want voor hetzelfde geld is hij 'ne rat. Ken hem nog niet goed, slecht te peilen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |