Snap ik, da's ook meer het verschil tussen zelfverzekerd zijn, en laten merken dat het bentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:44 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind de scheidslijn tussen zelfverzekerd en arrogant heel dun.
Precies. Ik denk dat alleen Thomas niet erg beinvloedbaar is. De rest wordt door Zoey naar haar hand gezet. Daarom probeert ze óók K3 te beinvloeden, als extra back-up.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ZOey, Tarrel, Mike Matt Thomas en Jill allemaal hetzelfde stemmen hebben de stemmen van k5 geen waarde meer
Da's best veelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:44 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik 100%Dit is hun enige kans zei Mike om ze één voor één eruit te gooien.
ik denk dat Thomas best beseft dat als hij een keer meegaat met Zoey dat hij daarna nog prima zijn eigen spel kan spelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat alleen Thomas niet erg beinvloedbaar is. De rest wordt door Zoey naar haar hand gezet. Daarom probeert ze óók K3 te beinvloeden, als extra back-up.
Als er iemand zeker niet in de middle is dan is het wel strontvlieg Mattquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:47 schreef Li0nHeart het volgende:
Jerrel wil weer game praten : Mike en Matt zijn heel erg in de middel .. that's dangerous
Ik weet niet of die heel groot is. Vaak idd wel bij reality showsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik weet 't niet. Dit is absoluut niet lullig of vervelend bedoeld, maar: Hoe groot is de "LHGBT"-schare onder BB-kijkers? Die zullen denk ik toch voornamelijk voor Jerrel (en tegen Michel) stemmen?
moet ze motrgen doorgeven in de dbkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
welke regels heeft Zoe bedacht
mbt Huismeesterin ?
Mike zei dit tegen Jill, want Jill is bang dat ze in de toekomst samen met Thomas erop komtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef D. het volgende:
[..]
Da's best veel
Zei Mike dat? Tegen wie? En reageerden ze er positief op?
En hadden ze idd Nick en Michel als doel?
Nog niks toch? Die weet net pas een half uur dat ze t gaat wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef StruisZVeugelT het volgende:
![]()
welke regels heeft Zoe bedacht
mbt Huismeesterin ?
echt welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:49 schreef mario390 het volgende:
zoey gaat toch niet tegen haar 4 landgenoten stemmen
Zoey heeft hier de beslissende stem.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:46 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Precies. Ik denk dat alleen Thomas niet erg beinvloedbaar is. De rest wordt door Zoey naar haar hand gezet. Daarom probeert ze óók K3 te beinvloeden, als extra back-up.
Julie? Die gaat echt niet op Michel stemmen, die twee zijn maatjes.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey heeft hier de beslissende stem.
De schoolklas heeft zoiezo Michel.
Wat ik begrijp ook 1 van K3.
Ik vermoed Julie.
Dan zijn er 3 met 5 stemmen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat viel me net met de snow-deo ook al op.
maar niet tegen haar 3 bedzusjesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
echt wel
heeft ze afgelopen week toch ook gedaan tegen Nick
Serieus? Kolere wat een amateurs.quote:
Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
De grote vraag is natuurlijk....
Wie gaat er koken als Nick naar huis is?
asl ik het dak zo zie verbaast het me dat ze nog geen lekkage hebben gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:51 schreef Whuzz het volgende:
EINDELIJK weer eens een fatoenlijk shot van het dak! Man wat heb ik dat gemist!
Zoey. Elke dag zuurkool.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Ik wil Jerrel HEUL snel dat huis uit hebben en ik zit in de LBGTQ community.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:48 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik weet niet of die heel groot is. Vaak idd wel bij reality shows
Maar ik weet ook niet of Jerrel zomaar alle stemmen daarvan zou krijgen.
Een Jowi wel, dan had heel LGBTQ op hem gestemd. Jerrel ben ik niet zo zeker van hoor.
Ik weet zelf ook niet of ik dan wel op Jerrel zou stemmen bijvoorbeeld.
Niet voor mij op eieren lopen heNiks lulligs aan.
Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
ik denk Mikequote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef D. het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |