Tegenwoordig niet meer. Zie Porsche en Ferrari e.d.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:34 schreef spectrumanalyser het volgende:
Ha, automaten zijn voor bejaarden.
Dat is ook automatisch. Je vergelijking klopt niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Als je zo zeer handgeschakeld wil rijden schaf dan een paard en wagen aan.
Daarom zijn auto's van 2018 of later gewoon zwaar kut. Er klopt geen zak van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:43 schreef Nine. het volgende:
[..]
Tegenwoordig niet meer. Zie Porsche en Ferrari e.d.
Dit vertellen meestal mensen tegen elkaar die geen automaat kunnen betalen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef einzeinz het volgende:
Mensen met een automaat kunnen niet rijden. Het leuke aan auto rijden is toch net het schakelen?
Ze stammen beide uit de oudheid daar gaat het om.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Dat is ook automatisch. Je vergelijking klopt niet.
Schakelen is alleen leuk in een leuke auto in een leuke omgeving. De meeste auto's zijn helemaal niet zo leuk, maar standaard leasegebakjes waarmee mensen over de ringweg naar de snelweg sukkelen, en dan op de snelweg met 100 km/h verder sukkelen. Daar is weinig leuks aan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef einzeinz het volgende:
Mensen met een automaat kunnen niet rijden. Het leuke aan auto rijden is toch net het schakelen?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:14 schreef pvdplanet het volgende:
Echte mannenauto's hebben een handbak, achterwielaandrijving en een ongeblazen hoogtoerige schreeuwmotor.
Die doppelkupplunggetriebeeinspunktdreiturbovierzylinder dingen zijn saai en klinisch
Roept de boze 2cvquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Is toch niet meer van deze tijd.
Ga toch terug naar het steentijdperk.
Roepen ze dan dat een handgeschakelde auto 'ziel' heeft.
Ga toch weg is gewoon een machine en de automaat is superieur.
Mooie selectie, de Porsche en de RX-7 wil ik nog wel een keertje rijden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:32 schreef pvdplanet het volgende:
[..]
Zeker!
En:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Lekker file rijden met een schakelbakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef einzeinz het volgende:
Geen verschil. Of je nou de koppeling laat opkomen of dat je het rempedaal moet loslaten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:16 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Lekker file rijden met een schakelbak
Adaptive cruisecontrolquote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Geen verschil. Of je nou de koppeling laat opkomen of dat je het rempedaal moet loslaten.
Als je koppelingsplaten gaat ruiken dan zou ik nog een paar lessen nemen.
Dat is gaaf. Dat betekend dat ik voor jouw auto kan gaan staan. Ik kan zelfs je auto een noodstop laten maken door net te doen alsof ik oversteek met de fiets.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:47 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Geen verschil. Of je nou de koppeling laat opkomen of dat je het rempedaal moet loslaten.
Als je koppelingsplaten gaat ruiken dan zou ik nog een paar lessen nemen.
Aha, dus je weet niet waar je het over hebt. Dat mag, is wel net zo duidelijk voor ons om dat meteen te melden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is gaaf. Dat betekend dat ik voor jouw auto kan gaan staan. Ik kan zelfs je auto een noodstop laten maken door net te doen alsof ik oversteek met de fiets.
Dat kan. En dan heb ik geen deuk in mijn bumper.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 17:50 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Dat is gaaf. Dat betekend dat ik voor jouw auto kan gaan staan. Ik kan zelfs je auto een noodstop laten maken door net te doen alsof ik oversteek met de fiets.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 18:59 schreef Mikeytt het volgende:
Weinig klachten zo terecht als deze.
Landen als de VS lopen veel verder voor op dit gebied.
De echte bazen die weten!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:00 schreef Zorro het volgende:
Mensen die handgeschakeld willen, doen zeker ook de was met de hand en de afwas met een borstel? Stom automatisch gedoe is nergens voor nodig.
Boze handschakelaar gespot.quote:
Automaten rijden mensen die hun kamers niet meer met kaarsen verlichten en gewoon een fornuis hebben i.p.v. een kampvuur omdat ze in 2021 leven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:02 schreef machtpen het volgende:
Automaten rijden alleen maar mensen in die geen echt rijbewijs kunnen halen.
Weet je wat ik me vaker afvraag Mikey? Hoe komen al deze lieden aan internet? Alle aanwijzingen geven aan dat ze nog op payprus schrijven en toch zijn ze hier. Lijkt wel alsof iemand dit financiert om deze lieden wel op het internet te hebben.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:06 schreef Mikeytt het volgende:
[..]
Automaten rijden mensen die hun kamers niet meer met kaarsen verlichten en gewoon een fornuis hebben i.p.v. een kampvuur omdat ze in 2021 leven.
Godnondeju... @pvdplanet, zeg er wat van! De Honda S2000 is een perfect rijdende auto, met een heerlijke motor die tot 9500 toeren per minuut kan draaien zonder dat de onderdelen in het rond vliegen. En zonder dat domme turbogedoe, maar gewoon vermogen door perfecte optimalisatie. Een droom voor zowel de autorijder als de werktuigbouwkundige.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:27 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit is een damesmodel
Ftfyquote:Op vrijdag 12 februari 2021 19:46 schreef knoopie het volgende:
[..]
Godnondeju... @:pvdplanet, zeg er wat van! De Honda S2000 is een perfect rijdende auto, met een heerlijke motor die tot 9500 toeren per minuut kan draaien zonder dat de onderdelen in het rond vliegen. En zonder dat domme turbogedoe, maar gewoon vermogen door perfecte optimalisatie. Een droom voor zowel de vrouwelijke autorijder als de werktuigbouwkundige.
Ga toch fietsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:21 schreef Boze_Eend het volgende:
Is toch niet meer van deze tijd.
Ga toch terug naar het steentijdperk.
Roepen ze dan dat een handgeschakelde auto 'ziel' heeft.
Ga toch weg is gewoon een machine en de automaat is superieur.
@Mikeytt kan jij de archeoloog bellen? Ik heb er weer een gevonden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ga toch fietsen__!
Je gaat een "gewone" auto toch niet met een automaat rijden. Je levert in op verbruik en op acceleratie, nee hoor, geef mij maar gewoon een handbak.
Tenzij dikke Merc/BMW/Audi of Amerikaanse cruiser of een elektrische auto moet je gewoon lekker schakelen
Okquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:01 schreef einzeinz het volgende:
Mijn neef had die RX-7 (model 2006 of 2007 ofzo). Is er mee over de kop gevlogen. Hoe je dat doet, weet ik ook niet
Tegen zijn ouders en mijn oma vertelde hij dat het zomaar gebeurde omdat een malloot plots voor hem indraaide en hij moest uitwijken.
Bedankt. Klopt op zich zo ook. Mijn vrouw vindt het net zo een fijne auto als ik.quote:
Goedkope en/of oude automaten moet je inderdaad met een grote boog omheen lopen. Maar een automaat van de laatste tien jaar is niks langzamer of minder zuinig dan dezelfde auto met handbak.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 20:51 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Ga toch fietsen__!
Je gaat een "gewone" auto toch niet met een automaat rijden. Je levert in op verbruik en op acceleratie, nee hoor, geef mij maar gewoon een handbak.
Mijn eerst auto was bijna een `87 Civic automaat geworden maar dat vond mijn vader geen goed idee, helaasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:21 schreef knoopie het volgende:
[..]
Goedkope en/of oude automaten moet je inderdaad met een grote boog omheen lopen. Maar een automaat van de laatste tien jaar is niks langzamer of minder zuinig dan dezelfde auto met handbak.
...Waar slaat dit op? Je koopt zo voor ¤500 een oud knakenhok met automaat. Die dingen bestaan al even.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:04 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:
[..]
Dit vertellen meestal mensen tegen elkaar die geen automaat kunnen betalen.
Iets met cognitieve dissonantie
Ja lijkt, daar zeg je het goed. Lijkt jou leuk maar jij weet er niets van. Sorry maar zoiets hoort in een museum thuis.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:52 schreef Dimachaerus het volgende:
al lijkt schakelen me wel leuk in zo'n zwaar turbo boosted waggie
Auto's in een museum? Donder op man.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:55 schreef Boze_Eend het volgende:
[..]
Ja lijkt, daar zeg je het goed. Lijkt jou leuk maar jij weet er niets van. Sorry maar zoiets hoort in een museum thuis.
Auto's met schakelbak.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 21:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Auto's in een museum? Donder op man.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |