Nick is dus geen echte kok. Een kok zou noooooit met de snijkant van een mes over de snijplank heen schrapen.quote:
Dag schaaaaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:29 schreef Joyce-43 het volgende:
voor spelling Jerrel valt in de 2de ronde en breekt zijn arm of been en moet naar het ziekenhuis
Ik moest gelijk denken aan Willie Batenburgquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:20 schreef BBguy het volgende:
[..]
Waar lijkt hij ook alweer op? Zo'n enge tekenfilm serie met van die muisjes dacht ik. Shit hoe heette die nou!
Hij schraapt niet, hij veegt de kip opzijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nick is dus geen echte kok. Een kok zou noooooit met de snijkant van een mes over de snijplank heen schrapen.
Ik zet inderdaad ook in op Michel of Nickquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:33 schreef Tourniquet het volgende:
Michel heeft wel goede kansen hierbij denk ik.
Even afwachten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:33 schreef Tourniquet het volgende:
Michel heeft wel goede kansen hierbij denk ik.
Niemand noemt hem dan ook een echte kokquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Nick is dus geen echte kok. Een kok zou noooooit met de snijkant van een mes over de snijplank heen schrapen.
Daar heb je de achterkant van het lemmet voorquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:34 schreef Verida het volgende:
[..]
Hij schraapt niet, hij veegt de kip opzij
Moa, weet niet of dat ding een stand heeft die ZO laag kan hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:33 schreef BB-King het volgende:
Big Brother kan in principe bij Jerrel easy mode aanzetten en hem huismeester maken.
Ja, dat zal indd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:34 schreef Benny het volgende:
Hierin kan dus mooi gestuurd worden... Bij de een wordt actiever gedraaid dan bij een ander.
Jerrel blijft lange tijd staan
Haha oke, koksopleiding hoorde ik hier voorbij komenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:34 schreef Licargon het volgende:
[..]
Niemand noemt hem dan ook een echte kok
Leuk hoor, maar konden ze dan niet beter iemand nemen die wel tot 10 kan tellen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:32 schreef Whuzz het volgende:
Jill moet de secondes tellen hoe lang iedereen er op staat.
Uitslag: Iedereen 10 seconden!
Beetje Childsplay 8: Chucky in Tirol.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:36 schreef Ireth het volgende:
Mike in die outfit is eng... zo uit een horror weggelopen
Een gevaar op de pistequote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:35 schreef mario390 het volgende:
als thomas buiten bij het snowboarden ook
zo en enge bewegingen makt had ik bang
GO LIESEEEE
Echt zeg, en die pens er zo uit!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Mike loopt natuurlijk wel even voor lul
En nu draait ie suuuuper langzaam. Kinderstand voor Jerrelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:38 schreef Koos1958 het volgende:
Jerrel met 2 seconden er af en gaat nog een keer proberen
Is dit voor de HM battle?quote:
ik zei al die hadden zequote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:36 schreef Ireth het volgende:
Mike in die outfit is eng... zo uit een horror weggelopen
Veel geoefend op stilettohakjes...quote:
Valt het heel erg op?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:39 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En nu draait ie suuuuper langzaam. Kinderstand voor Jerrel
Lijkt er wel op, want Jill staat niet op het scorebord.quote:
quote:
valt mijn op dat wij vaak hetzelfde posten hahahquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:39 schreef Li0nHeart het volgende:
Michel volgens mij niet met de ideale schoenen voor dit
Die heeft zo'n ding thuisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:40 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heeft het vaker gedaan, kun je zien
Laag gaan helpt wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Waarom bukt iedereen zo naar voren? Is dat serieus een tactiek?
Hefboomwerking... kont aan de ene kant, bovenlijf aan de anderequote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Hoe lager je zwaartepunt, hoe stabielerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:41 schreef Ang3l het volgende:
Jij weet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:42 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hefboomwerking... kont aan de ene kant, bovenlijf aan de andere
Ja maar ja, ik zeg dat ook na 1 blik op haar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:42 schreef Whuzz het volgende:
Liese, zet 1 voet op die plak: OMG daar wordt ik echt misselijk van
Huismeesterschap vermoeden we. Jill staat niet op scorebord.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel een leuke opdracht dit. Wat valt er te winnen?
Huismeester zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef utopia2.0 het volgende:
Wel een leuke opdracht dit. Wat valt er te winnen?
Ja dat snap ik wel, maar dat is door de knieen gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe lager je zwaartepunt, hoe stabieler
Mmm okay, dat is wel weer leukquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Huismeesterschap vermoeden we. Jill staat niet op scorebord.
Maar verder de andere wel en ook die al het huismeesterschap hebben gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
ontzettend Flauw.. mag ze dus gewoon niet meedoen..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:43 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja en daar geloof ik niks van.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:38 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
Ja maar hij heeft wel wekelijks een tinderdate met sex..
Nee, die is nu al HM.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend Flauw.. mag ze dus gewoon niet meedoen..
die wie??quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Valt me wel op dat al die jonge groot moelekes er niks van bakken.
Ze gaan nu los.quote:
ander die al zijn geweest staan er toch ook opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nee, die is nu al HM.
Misschien mag ze voor spek en bonen.
Ja, maar 2 weken achter elkaar HM (en dus immuun) is wel wat veel tochquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
ander die al zijn geweest staan er toch ook op
en met je voeten iets breder dan je schouders staanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:42 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hoe lager je zwaartepunt, hoe stabieler
ja denk dat jill dit ook wel leuk had gevondenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
ontzettend Flauw.. mag ze dus gewoon niet meedoen..
Hoop het welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor steeds piep piep pieperdepiep .. zou Jill snappen hoe de stopwatch werkt?
Nee, zoals ik al eerder postte:quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Ben ik de enige die Jill niet vertrouwd met de punten?
Ja denk hetquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Thomas sowiesoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef greysbones het volgende:
heeft er nu niemand gesnowboard...
Er staan 50 camera's op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Echt wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:48 schreef Tourniquet het volgende:
Hij ging minder snel bij Mike, toch?
ja ze start hem wel juist zit er express op te lettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Ik hoor steeds piep piep pieperdepiep .. zou Jill snappen hoe de stopwatch werkt?
Helaas. Dat was niet langer volgens mij.quote:
Of ze betrouwbaar is weet ik niet, maar ik vind het niet erg verstandig om de puntentelling te laten doen door iemand die met en pen en papier nog met moeite 1 + 1 bij elkaar op kan tellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:46 schreef JimLaFleur het volgende:
Die leek met t oefenen langer te staan dan voor 't eggie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef BB-King het volgende:
Michel met een hele slechte tijd.![]()
Inderdaad de verkeerde schoenen aan.
Echt hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel moet dit gaan winnen van de Febo...duidelijk.
Een jaren 90 ski outfitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef mario390 het volgende:
[..]
vor wat hebben ze skioutfit an?
big brother is maar echt
selten dom![]()
Maar t ging gelijk snel bij michel .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef BB-King het volgende:
Michel met een hele slechte tijd.![]()
Inderdaad de verkeerde schoenen aan.
Meen je niks vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Als Jerrel huismeester wordt stop ik officieel met kijken houdoe!
Nou je kan veel zeggen, maar hij stond er echt lang op. En hij ging echt niet trager dan bij een ander.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef freaky40 het volgende:
Jerrel moet dit gaan winnen van de Febo...duidelijk.
ja dat snap ik ook niet hij pakt net ook soep doe dan even andere schoenen aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:52 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo heeft Michel niet z'n sportschoenen aangedaan?????
Precies !!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:53 schreef Oranos het volgende:
Dit spel is echt doorgestoken kaart, bij die nieuwe gaat die allemaal veel trager
Complot gekkiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:53 schreef Oranos het volgende:
Dit spel is echt doorgestoken kaart, bij die nieuwe gaat die allemaal veel trager
Dat is wel echt 3x de nieuwe met een lange tijd jaquote:
Dat is het klote met dit spel.Je kan mensen heel snel laten vallen.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:55 schreef mario390 het volgende:
de mike hebben ze in lederbroek gesteckt
met skioutfit worden ze hem misschien
bij de volgende marsmission inzetten
Juist gaaf, die gaat harde regels bedenken dat weer voor ergernissen gaat zorgen. Actie gegarandeerd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:51 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Als Jerrel huismeester wordt stop ik officieel met kijken houdoe!
Ja dat was hem gister al beloofdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:55 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus we moeten drie ronden kijken terwijl we al weten dat Jerrel huismeester wordt.
Michel ook niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:55 schreef Ireth het volgende:
Jerrel, Mike, Matt, Julie en Zoey naar de 2e ronde... 1 van hun dus huismeester...
Wel bijzonder dat het net die 5 zijn die nog geen huismeester zijn geweest....
Ook weer waar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:57 schreef Li0nHeart het volgende:
Nou ja.. .Matt moet er toch uit ... of Mike ... laat die Jerrel ook maar HM worden... krijgen we wel vuurwerk
gemeten bij aanvang?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
hoe weest bb de maten van de
bewohner??
Gemekker, gezever, gezanik en gezeur... lalalal!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:56 schreef suzi1 het volgende:
meh meh dan moeten ze niet iedereen laten meedoen meh meh
joh je mag blij zijn dat je ook een rondje of 2 mocht meedoen
One size fits all.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
bewohner??
Ja i know, bedoelde dat er geen eerdere huismeester bij zat...quote:
weet met die carnaval kleren gezegd bij vragenlijsten moesten ze ook hun maten opgeven bij opgeven voor BBquote:
weer he, bij matt nu ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:59 schreef JimLaFleur het volgende:
Bij Mike ging die echt super langzaam...
Van te voren doorgegeven / opgemeten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:57 schreef mario390 het volgende:
bewohner??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |