Twee keer starten zodat je een binnenbocht en buitenbocht hebt is wel iets eerlijker bij de 500m.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind dit ook wel mooi. Geen gereken, gewoon de snelste wint.
Bij de 1000 meter maakt het ook echt heel veel uit en daar hebben ze dit nog nooit gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:17 schreef valleilijn het volgende:
[..]
Twee keer starten zodat je een binnenbocht en buitenbocht hebt is wel iets eerlijker bij de 500m.
Hedrick verruilde zijn skeelers voor schaatsen en was meteen volstrekt onverslaanbaar voor de voltallige schaatstop. Doordat de top zo smal is pushen ze elkaar niet echt naar grote hoogten zoals in andere sporten is mijn mening.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Paar goede mannen op de latten zijn wel te vinden. Leuk experiment zou dat zijn om te zien hoe ver je in een jaar komt met een mega basis conditie.
Daar maakt een gunstige kruising ook enorm veel uit. Zelfs op een 1500 maakt dat nog veel verschil.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:25 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Bij de 1000 meter maakt het ook echt heel veel uit en daar hebben ze dit nog nooit gedaan.
Tuitert heeft zijn Olympische titel ook deels te danken aan twee heerlijke kruisingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 14:55 schreef wimderon het volgende:
[..]
Daar maakt een gunstige kruising ook enorm veel uit. Zelfs op een 1500 maakt dat nog veel verschil.
Beau Snellink.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:06 schreef Remco het volgende:
Wordt het eeuwige talent Chris Huizinga nu naar voren geschoven voor de ploegenachtervolging?
Ja, dan kun je natuurlijk onmogelijk winnen hè.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:09 schreef AgnesGru het volgende:
Goede conclusie, ze hebben verschillende pakken aan
Zeer ernstig ja. Als je denkt dat het niet nog slechter kan...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:13 schreef Aguero het volgende:
De staat van het Duitse schaatsen is gênant.
Maar de Jappen doen niet mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:16 schreef VoMy het volgende:
Nederland wint al 4 jaar geen ploegenachtervolging meer maar 'eigenlijk moet Nederland dit gewoon winnen'.
Maar ze schaatsen allemaal bij andere ploegen en nemen het zo niet serieus genoegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de Jappen doen niet mee.
Dan nog winnen 'we' nooit. Zie vorig jaar, toen Kaanada won. Of de Russinnen, die kunnen het in theorie ook wel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar de Jappen doen niet mee.
Dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:23 schreef VoMy het volgende:
Nou, als Nederland hier niet onder kan...
waar kan ik me opgeven?quote:
Het is niet om aan te zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:32 schreef showtimer het volgende:
@:ISU Tijd om structureel duwen te verbieden.
Misschien moet er nog zo'n steeplechase horde met waterbak in de bocht? Of starten achter een hek à la Elfstedentocht?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:33 schreef Frozen-assassin het volgende:
Het was al een circusonderdeel maar nu nog meer
Stop ermee alsjeblieft
Het is niet of Beune nu zo goed rijdt de laatste tijd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Hot take maar zou dit team volgend jaar met Beune ipv Wüst niet beter zijn?
Dat is vloeken in de kerk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Jawelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is niet of Beune nu zo goed rijdt de laatste tijd.
Eerst maar de prestatiematrix afwachtenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:36 schreef Slobeend het volgende:
Klunen over boarding bij ene rechte helft en dan bochtje rennen door waterbak en dan weer over boarding andere rechte stuk opquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:34 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Misschien moet er nog zo'n steeplechase horde met waterbak in de bocht? Of starten achter een hek à la Elfstedentocht?
Ach dat is niet het enige wat misgaatquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:40 schreef Dale__Cooper het volgende:
Toch een paar meter extra moeten maken.
Op de 3000 meter vrij goed ja, op de 1500 meter is nog steeds vrij matig.quote:
Blokhuijsen en Verweij zijn er helaas niet bij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Hebben we geen 1500 meter man met inhoud meer, los van Roest?
Jan Blokhuijsenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:49 schreef Slobeend het volgende:
Hebben we geen 1500 meter man met inhoud meer, los van Roest?
We hebben ze juist weer ingehaaldquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:52 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ach nee, Kaanada ligt ons op de hielen
En dan hebben we nog geluk dat de Grieken niet meedoen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef tja77 het volgende:
Maar de opperkontduwende Noren moeten nog komen.
Precies, Canada zat ook onder de 3:40 toen en die redden het ook ruim niet nuquote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef BasEnAad het volgende:
Luchtdruk is wel hoger nu dat vorige weken he
Die zijn niet te stoppen denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En dan hebben we nog geluk dat de Grieken niet meedoen.
Genante vertoningen die beloond worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nederland blijft maar ontsnappen.
Wel mooi een wereldbeker gewonnen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:50 schreef wimderon het volgende:
Over de pursuit gesproken: mag ik zeggen dat ik het dom vindt dat de Noren hun tactiek dit seizoen hebben laten zien aan de schaatswereld (ook al gebruikte Amerika die bijvoorbeeld al). Zulke dingetjes moet je in de kluis laten voor de Olumpische Spelen.
Goeie edit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 15:59 schreef Aguero het volgende:
[..]
Wel mooi een wereldbeker gewonnen.
Andere omstandigheden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef VoMy het volgende:
Japanners waren in Nagano een pak sneller...
Ireen en Atwanet zelfs bij elkaarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Ach wat lief , ze mogen wel de medailles bij elkaar omhangen
Bosker rijdt toch al best een tijd mee?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:02 schreef Remco het volgende:
Gaat Tuitert nu zuur lopen doen dat een team met Bosker en Snellink niet als een geoliede machine loopt?
WE willen er met goud uit?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:09 schreef Aguero het volgende:
Eerst de 500 mannen en de pas de 500 vrouwen, is daar een reden voor?
Snel en link dat word een hele grote.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg het schaatsen niet meer zo intensief als vroeger, maar is die Snellink een potentiële topper?
Ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:10 schreef TheVulture het volgende:
Ik volg het schaatsen niet meer zo intensief als vroeger, maar is die Snellink een potentiële topper?
Uiteraardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:19 schreef Aguero het volgende:
We zijn al weer ritten aan het missen.
Nu heb ik zin in sushiquote:
Gaat Verstappen die ook over zijn wagen heen zetten?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:31 schreef wimderon het volgende:
Kai met de innovatieve overschoenen p/b Red Bull en Frits van Eerd.
Kijkend naar de luchtdruk wel ja.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:33 schreef Dale__Cooper het volgende:
Beste race van Lorentzen van het seizoen?
Die kan het normaal alleen in SLC. Anders is ie na 300 meter kapot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:33 schreef AllesKaputt het volgende:
Bwafair-Lakrwa heeft het niet meer
Slecht weg, wel in één keer.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:36 schreef TheVulture het volgende:
Nou Dai Dai, ik ben benieuwd wat er nu weer voor geks gebeurt
Het kutte is dat het veel langer duurt om de positie in te nemen, waardoor de tegenstander de timing kwijt is en vaak vals start.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:35 schreef VoMy het volgende:
Hersmans 'downstart is kut'-verhaal staat echt diametraal op Hersmans 'downstart zorgt voor stabiliteit' dat ie tot vorig seizoen nog elke keer herhaalde.
Dubreuilquote:
Die statistieken in beeld haalt wel echt alle spanning eruit jaquote:
Ik wou dat ik zo'n lijf hadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Remco het volgende:
Dubruil staat wat dik of ligt dat aan mij.
Tijd voor DE STREEPquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die statistieken in beeld haalt wel echt alle spanning eruit ja
Heel droog staan is voor een krachtsporter/sprinter nooit optimaal.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Remco het volgende:
kan wel een kilotje of 3 af jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:43 schreef Remco het volgende:
Eerst een minuut stilte voor JUTTA.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:45 schreef BasEnAad het volgende:
En dan straks TOPFAVORIET Femke Kok!!
Is ze onder het ijs geschoven?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerst een minuut stilte voor JUTTA.
Waarom?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:46 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eerst een minuut stilte voor JUTTA.
Ah ik dacht dat ze afgezegd had maar blijkbaar toch niet.quote:
Of Golikova. Even de loting opzoeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:45 schreef BasEnAad het volgende:
En dan straks TOPFAVORIET Femke Kok!!
Hij moet natuurlijk wel aangeven dat dit de 112e tijd ooit van een Deen op een vrijdag in Heerenveen is geweest, dat is veel belangrijker dan een opmerking van Hersman.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:44 schreef franklop het volgende:
Van Dijk, laat hersman eens uitpraten man
FAKE NEWSquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:49 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat ze afgezegd had maar blijkbaar toch niet.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:44 schreef franklop het volgende:
Van Dijk, laat hersman eens uitpraten man
Ze kunnen de eerste rit nog verlaat uitzenden en dan 2 ritten skippenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 16:49 schreef wimderon het volgende:
Nu gaan we naar de reclame, dan gaan we voorbeschouwen en missen we de eerste ritten.
Of nee, nu niet want Schulting gaat schroeien in de eerste rit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |