Ok. Dan sta je daar in de sneeuw, met je hooivork... En vraagt de bewaker hoe je daar sneeuw mee denkt te gaan scheppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn hooivork naar dat BB huis.
Dat is niet zo vegan hé.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
geef naomie een vinger en ze neemt je hele hand
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
Valentijnskaart voor mike
Oh machtige tinder man
Die zo slap lullen kan
Als ik jou zie op teevee
Schiet mijn libido naar benee
Al zou je de laatste vent op aarde zijn
Ik heb liever jerrel als valentijn.
Komt goed ouwe reus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Dan sta je daar in de sneeuw, met je hooivork... En vraagt de bewaker hoe je daar sneeuw mee denkt te gaan scheppen.
En dan?
En andersomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Ja Zoey, alsof Thomas u niet gaat backstabben wanneer hij uw stem niet meer nodig heeft..
De grootste game player die er is, en denkt ze straks voor Jill nog te gaan bij Thomas....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Ja Zoey, alsof Thomas u niet gaat backstabben wanneer hij uw stem niet meer nodig heeft..
Dat weet Zoey ook wel, maar nu hebben ze elkaar nog nodig. Zowel Thomas als Zoey hebben dondersgoed door hoe het spel werkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:29 schreef Juan_Roman het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zowie doet niks verkeerd. Survivalmode.
Mwoah. Volgens mij is zij degene die als eerste startte met datgeen waardoor deze mode nodig is...
Daar krijgt ze het nog druk mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zowie denkt Jerrel rustig te kunnen houden...
Maar...het lijkt alsof Thomas de laatste weken hier niets mee heeft gedaan. Ik vraag me af of hij het allemaal door heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat weet Zoey ook wel, maar nu hebben ze elkaar nog nodig. Zowel Thomas als Zoey hebben dondersgoed door hoe het spel werkt.
Heeft hij ook. Zei vannacht dat hij haar heel erg irritant vond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Mike nu over de X benen van Naomi
WTF![]()
Hij heeft echt iets tegen haar lijkt het wel
Kaartjesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef cvketeltje89 het volgende:
Wie heeft er al een valentijnskaart naar een bewoner gestuurd? Gisteren was er in de uitzending kort een adres zichtbaar in beeld, maar deze kan ik niet meer terugvinden.
Als we hebben tegenkomen in het echt is die nog niet jarigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Zei vannacht dat hij haar heel erg irritant vond.
Ik zou wel wat willen sturen. Maar dat krijgen ze toch niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef cvketeltje89 het volgende:
Wie heeft er al een valentijnskaart naar een bewoner gestuurd? Gisteren was er in de uitzending kort een adres zichtbaar in beeld, maar deze kan ik niet meer terugvinden.
Hahaha hoe dan?, gaat ze minder op bed of onder dekentjes liggen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zowie denkt Jerrel rustig te kunnen houden...
Mike heeft echt een ranzig dikke buik. Geen sneer ofzo, maar daarom komt hij gewoon nu met zijn buik tegen de tafel snap je ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:34 schreef suzi1 het volgende:
dat x benen was niet echt een sneer. was meer een uitleg waarom ze met haar benen tegen t flaske aankwam
Thomas is een grote BB-fan en schaker. Die denk echt veel stappen vooruit, vergis je niet. Niet dat hij geen fouten kan maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Maar...het lijkt alsof Thomas de laatste weken hier niets mee heeft gedaan. Ik vraag me af of hij het allemaal door heeft gehad.
En als hij het goed door zou hebben, an zou hij nu sluwer en voorzichtiger met maatje Zowie moeten spreken.
Ik vraag het me af.
Dat heb ik gezien en ik was echt wel verrast hoe dat hij .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Zei vannacht dat hij haar heel erg irritant vond.
Hij heeft tot nu toe alleen maar fouten gemaakt, als BB niet de Jill en Thomas show er van hadden gemaakt was die eruit gister.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas is een grote BB-fan en schaker. Die denk echt veel stappen vooruit, vergis je niet. Niet dat hij geen fouten kan maken natuurlijk.
dat heeft hij ja. maar naomi merkte op dat ze met haar knieen tegen t flaske aankwam en dat dat ding op vervelende hoogte zat om het in te zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike heeft echt een ranzig dikke buik. Geen sneer ofzo, maar daarom komt hij gewoon nu met zijn buik tegen de tafel snap je ?
Naar wie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou wel wat willen sturen. Maar dat krijgen ze toch niet.
Staat het niet ergens op insta of de bb site?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live show ook, veel knip en plakwerkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Live show gezie. Benw eer bij.
De polls van gisteren hadden dus een andere uitslag
Ik verwachtte dat dus. Maar de laatste weken heeft hij daar niets van laten zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas is een grote BB-fan en schaker. Die denk echt veel stappen vooruit, vergis je niet. Niet dat hij geen fouten kan maken natuurlijk.
Vreselijk fake.quote:
Hoor haar zogenaamd verbaast staan.....geen vriendin voor niemand lacht in je gezicht met een mes achter je rug.quote:
En bij Michel zegt ze rustig: ik snap dah wel, snapte.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor haar zogenaamd verbaast staan.....geen vriendin voor niemand lacht in je gezicht met een mes achter je rug.
Jill eindwinnaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ziet er slecht uit voor Michel.
Denk niet dat hij wint van Liese of Naomi.
bbbbrrrrrrquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Pfff, zooooooo erruuuuugghh, meent gij niiieee oooooo
[ afbeelding ]
Vreselijk toneel........quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Pfff, zooooooo erruuuuugghh, meent gij niiieee oooooo
[ afbeelding ]
Het is wel duidelijk waarom zij wel met sjerrel kanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:40 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Vreselijk toneel........
Als er een belg mag winnen, moet ghij dat zijn, Thomas....
Lulkoek. Ze wil alleen zelf winnen.
Ik gun het Jill. Welnee, je gunt niemand iets.
ze zal niet veel meer moeten optreden als dj als ze zo achterbaks blijftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
En bij Michel zegt ze rustig: ik snap dah wel, snapte.....
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:37 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Naar wie?Voor positiviteit dan michel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja maar dat komt door factoren buiten zijn invloed. Ik zeg dus niet dat hij geen fouten heeft gemaakt of kan maken, maar hij is wel een van de meest tactische spelers van de groep. Maar ook voor hem gebeuren er dingen die de pionnen voor hem weer verzetten. Het is niet voor niets dat hij zich af en toe zichtbaar moet herpakken als er dingen gebeuren buiten zijn invloed.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:37 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Hij heeft tot nu toe alleen maar fouten gemaakt, als BB niet de Jill en Thomas show er van hadden gemaakt was die eruit gister.
We kunnen Michel tips&trucs sturen hoe om te gaan met misselijke mannetjes zonder jezelf te verliezen. Zat te verzinnen, hoor, zonder pestgedrag te vertonen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:42 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Voor positiviteit dan michel.
Heeft ze tijdens de laatste stemming toch al gedaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef JimLaFleur het volgende:
Als Zoey: Michel en Nick gaat nomineren wilt Liese, Naomi en Julie niks meer met haar te maken hebben dus waar the fack ben je mee bezig vuile slang?
Ik gok dat er wel gefilterd gaat wordenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:45 schreef SLP_ het volgende:
Zouden ze alle brieven krijgen? Want dan kunnen we gewoon aangeven bij Michel enz dat Zoey niet te vertrouwen is en op hen gaat haha
En dat is erg omdat....?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef JimLaFleur het volgende:
Als Zoey: Michel en Nick gaat nomineren wilt Liese, Naomi en Julie niks meer met haar te maken hebben dus waar the fack ben je mee bezig vuile slang?
ja maar Nick en Michel waren niet genomineerd... Als dat wel het geval is dat weten ze dus dat er een rat tussen zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef Benny het volgende:
[..]
Heeft ze tijdens de laatste stemming toch al gedaan
Ze probeert Thomas en Jill zover te krijgen, net zoals ze al gedaan heeft. Thomas is nog zijn eigen weg gevolgd maar Jill heeft precies gestemd wat ze wou. Nu is ze dus met Thomas bezig.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:43 schreef JimLaFleur het volgende:
Weekje laterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Open nominaties zouden nu een goed idee zijn.
Ben te lui om een kaart en postzegels te halenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
We kunnen Michel tips&trucs sturen hoe om te gaan met misselijke mannetjes zonder jezelf te verliezen. Zat te verzinnen, hoor, zonder pestgedrag te vertonen.
BB is een mietje, je weet toch.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:41 schreef Juan_Roman het volgende:
Dat BB eens met sancties komt.
Thomas mag niet praten over hetgeen er in de gameroom gebeurd is en hij gooit nu heel wat zaken wel op tafel.
Stemrecht intrekken voor volgende week, dan piept hij wel anders.
The art of war opsturen of zoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
We kunnen Michel tips&trucs sturen hoe om te gaan met misselijke mannetjes zonder jezelf te verliezen. Zat te verzinnen, hoor, zonder pestgedrag te vertonen.
Kijk eens...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben te lui om een kaart en postzegels te halen
nou zegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:
En Mike's ogen zijn eng, die staan op verkrachten
Denk het niet. Wordt waarschijnlijk allemaal nagekeken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:45 schreef SLP_ het volgende:
Zouden ze alle brieven krijgen? Want dan kunnen we gewoon aangeven bij Michel enz dat Zoey niet te vertrouwen is en op hen gaat haha
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Een Valentijnsbericht voor Jerrel:
Lieve Jerrel, o poederdoos
Het huis pas in, en Michel boos
Alpha en Omega, wie zal het zijn?
Je karakter is kut, maar voor TV is het fijn
Dus doe je ding, raak wat dingen kwijt
Beschuldig links rechts, en zonder spijt
We genieten van de actie, t spat van de buis
Kun je t nog 1x zeggen? Leek Michel op een muis?
Misschien een verzoening, voor hem en voor jou
Zweer hem met Valentijn je eeuwige trouw
Want da's pas tv, een BB romance!
Begin maar vast een beetje te sjansen!
Op Jill, Matt of Thomas, hoeven we niet meer te wachten
Maar Michel, dat "ventje", staat ook al een paar weken droog
Ik reken op je: Twee duimpjes omhoog!!
Ja die was iets tequote:
Jammer hahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Denk het niet. Wordt waarschijnlijk allemaal nagekeken.
Dat hoop ik inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:47 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze probeert Thomas en Jill zover te krijgen, net zoals ze al gedaan heeft. Thomas is nog zijn eigen weg gevolgd maar Jill heeft precies gestemd wat ze wou. Nu is ze dus met Thomas bezig.....
Die gaan wel de jongetjes zover krijgen en zij kan dan heel onnozel op een ander in ieder geval nog niet voor k3 .
1 kaart gericht aan Jill & Thomasquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:34 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Kaartjes
Big Brother
Naam bewoner
MediArena 2
1114BC Amsterdam
Naar wie ga je sturen?
wowquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:
BB geeft de bewoners wat ze zelf willen. Geen kaartje komt daar zonder in de handen geweest te zijn van BB.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:45 schreef SLP_ het volgende:
Zonde dat Patrick wel Mike heeft geïnformeerd over Zoey maar niet Nick. En dat omdat Nick had gezegd dat hij in deze fase nooit op Liese/Naomi zou stemmen, wat Patrick niet beviel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:46 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
ja maar Nick en Michel waren niet genomineerd... Als dat wel het geval is dat weten ze dus dat er een rat tussen zit.
Aangepastquote:
Holy... geweldigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Super! Thnxquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:48 schreef Benny het volgende:
[..]
Kijk eens...
https://nl.pepper.com/aan(...)maal-299-euro-185885
Hoef je geen postzegel te halen, geen kaartje te halen en het is nog gratis ook
Mooi!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:44 schreef Ang3l het volgende:
Dus, om onze pijn te verzachten
Pak Michel, dat "ventje" staat ook al een paar weken droog
Even iets anders... die schuppen van Matt staan zo wijd uit elkaar niet normaal. Die loopt echt als een eend.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Mike nu over de X benen van Naomi
WTF![]()
Hij heeft echt iets tegen haar lijkt het wel
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:57 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Even iets anders... die schuppen van Matt staan zo wijd uit elkaar niet normaal. Die loopt echt als een eend.
Hoop het niet....echt niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:49 schreef Benny het volgende:
Ik heb zo'n vermoeden dat het volgende week ook gewoon Jerrel vs. Michel wordt
Kwaak kwaak, kwaak kwaak kwaak!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:57 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Even iets anders... die schuppen van Matt staan zo wijd uit elkaar niet normaal. Die loopt echt als een eend.
Zijn excuus is settled for life in dat geval. Jaaaa de buitenwereld heeft iets tegen homo's ditdatblabla.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoop het niet....echt niet.
Krijgt die galbak weer zijn zin...met zijn valse lachtje.
BB vertrouw ik ook niet meer dus eerlijk zal het dan ook niet gaan met stemmen.
Mssn dartenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:01 schreef waxmask het volgende:
mike heeft niet echt de pens om andere sportadvies te geven wel?
Buiten dat, dan is het ook veel spannender.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:54 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik vindt dat ze de volgende ronde maar op 1 iemand kunnen stemmen dat maakt het leuker. (Dan gaat Jerrel er tenminste zeker uit!
Zal misschien nog wel komen als blijkt dat één groep de overhand krijgt en gaat samenwerken om de anderen consequent te nomineren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Buiten dat, dan is het ook veel spannender.
Ze heeft een broertje en zusje , tweelingquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
Wat zegt Jill nu.....mijn broertje en zus ware ook.....??
En ze is enig kind met twee stiefbroertjes.
Ze heeft een (stief) broertje en zusje die tweeling zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:10 schreef zodeju het volgende:
Wat zegt Jill nu.....mijn broertje en zus ware ook.....??
En ze is enig kind met twee stiefbroertjes.
Ah ik dacht dat de tweeling broertjes waren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:12 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ze heeft een (stief) broertje en zusje die tweeling zijn.
Inderdaad, zo'n irritante vertegenwoordiger die niet weet wat nee betekentquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef utopia2.0 het volgende:
Die Mike is te aanwezig. Naar ventje en niet grappig
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:13 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ah ik dacht dat de tweeling broertjes waren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Moeders kantquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:15 schreef zodeju het volgende:
Jill haar opa en oma zijn die van moeders kant of van haar vaders kant.??
misschien wel van allebei, dan snap ik waarom dit mens er uitgekukeld is,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:15 schreef zodeju het volgende:
Jill haar opa en oma zijn die van moeders kant of van haar vaders kant.??
Die kreeg van mij 1 minuut en dan kon die opzouten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:15 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Inderdaad, zo'n irritante vertegenwoordiger die niet weet wat nee betekent
Jammer. Anders kon je een kaart sturen met de foto's van Thomas en Zoey in een hartje en de hoofden van Matt, Jill, Mike en Jerrel rondom hun.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:50 schreef zodeju het volgende:
[..]
BB geeft de bewoners wat ze zelf willen. Geen kaartje komt daar zonder in de handen geweest te zijn van BB.
Ik help het je hopen. Maar volgens mij komt er een battle tussen sterke vrouwen, en daar zou nog wel eens de nieuwe huismeester uit kunnen rollen...quote:
dat gekrijs en verwijfd lachenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet totaal niet waar ze het in die badkamer over hebben. Versta er geen ruk van
Nee ik ook niet erg hequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:20 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik weet totaal niet waar ze het in die badkamer over hebben. Versta er geen ruk van
Verrassendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Beste Mike,
Je bent een arrogante dikke zeug
Jou exit is waar ik me op verheug
Beter blijf je bij Naomi op afstand
Ze zit echt niet wachten op mike de olifant
Je praatjes zijn ook doodvermoeiend
Ze zijn irritant en totaal niet boeiend
Beter verdwijn je dus gauw van de buis
Pak je koffer en pleur op naar huis.
De scholen zijn weer open.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:22 schreef WAvanBuren het volgende:
Beste Mike,
Je bent een arrogante dikke zeug
Jou exit is waar ik me op verheug
Beter blijf je bij Naomi op afstand
Ze zit echt niet wachten op Mike de olifant
Je praatjes zijn ook doodvermoeiend
Ze zijn irritant en totaal niet boeiend
Beter verdwijn je dus gauw van de buis
Pak je koffer en pleur op naar huis.
Geen probleem mee .. geluid uit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:23 schreef utopia2.0 het volgende:
Die stem van Naomi doet gewoon zeer aan je oren. Zo schel
quote:
Is ook niet zo erg toch? Zolang ze maar niet in de positie komt om Jerrel te kunnen redden van nominatie.quote:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:25 schreef Blackprinces het volgende:
Zooo kaartje verstuurd naar Michel
Is ook een optiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:24 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Geen probleem mee .. geluid uit.
Ja, en Jill snapt er niets van. Die heeft Jerrel totaal niet door.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:31 schreef Juan_Roman het volgende:
Matt zowaar met verstandige woorden.
Komt alleen maar bullshit uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:31 schreef Juan_Roman het volgende:
Matt zowaar met verstandige woorden.
YES !!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik pleit wel voor ondertiteling tijdens streams aangezien ze toch 5 minuten vertraging hebben
Kun je dus nagaan, anno 2021 en dan vertraging in het geluid op de streams. Je kunt het je haast niet voorstellen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik pleit wel voor ondertiteling tijdens streams aangezien ze toch 5 minuten vertraging hebben
Zo'n lieve jongen!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:33 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik denk dat Jill Jerrel zelfs nog leuk vindt als hij een banaan in haar gat steekt.
Hoe naïef kan iemand zijn.
Michel moet is een weekje helemaal niks doen , lekker met zichzelf bezig en allen in hun sop gaar laten koken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Michel:' We moeten het de anderen niet te makkelijk maken, straks is het helemaal een hotel voor ze,
Wordt voor ze gewassen , er wordt voor ze gekookt, er wordt voor ze afgewassen
Denkt ook de baas daar te zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Michel:' We moeten het de anderen niet te makkelijk maken, straks is het helemaal een hotel voor ze,
Wat zeggen ze?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:34 schreef Kefke04 het volgende:
Matt en Jill vinden Jerell toch minder leuk dan ik dacht.
Dat kunnen al die stagiaires niet aan joh...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Kiest zelf al zijn taakjes uitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Ja. Als je t zelf toch maar blijft doen (of meent dat jij alles doet), dan lost het zich niet vanzelf op. Doe maar eens ff niks. Kijken wat er gebeurd. Of het dan echt wel zo spaak loopt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:34 schreef zodeju het volgende:
[..]
Michel moet is een weekje helemaal niks doen , lekker met zichzelf bezig en allen in hun sop gaar laten koken.
Nee die ander. Sam Wisegemgee!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:35 schreef mario390 het volgende:
zeg ik toch,Frodo in person
[ afbeelding ]
Wat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:35 schreef engine het volgende:
[..]
Kiest zelf al zijn taakjes uitga wc's schrobben dan
quote:
Matt is 18 ofzo, hij is letterlijk een puberquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:35 schreef utopia2.0 het volgende:
Bij Matt en Jill krijg ik een brugklas gevoel. Pubers
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:38 schreef engine het volgende:
[..]
Dat Michel in hetzelfde hotel woont. Kookt en legt wat kussens op elkaar.
Schrobben moet ie
Ik vind het geen kwal hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:29 schreef waxmask het volgende:
[..]streel het ego maar van die kwal
Daarom moet hij het ook doen....de muizen lopen al rond het huis. nu nog van de kou naar binnen. Of denk je echt dat de rest staat te popelen om te doen wat Michel doet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:36 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja. Als je t zelf toch maar blijft doen (of meent dat jij alles doet), dan lost het zich niet vanzelf op. Doe maar eens ff niks. Kijken wat er gebeurd. Of het dan echt wel zo spaak loopt.
Het kan ook zo zijn dat de rest niks doen omdat jij als haantje de voorste al meteen iets aan t doen bent
Wat doet ie dan? Ik zie t niet specifiek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daarom moet hij het ook doen....de muizen lopen al rond het huis. nu nog van de kou naar binnen. Of denk je echt dat de rest staat te popelen om te doen wat Michel doet.
En dat vinden ze bazig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Zeker nog nooit ondertiteld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef puzziepie het volgende:
Michel:' We moeten het de anderen niet te makkelijk maken, straks is het helemaal een hotel [quote]Op vrijdag 12 februari 2021 12:32 schreef waxmask het volgende:
[..]
Nu pas?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Jerrel speelt de Amsterdam kaart.
Dan ben je bij mij game over
Dag jerrel!
Jil en thomas hebben toch ook al een keer de hottub schoongemaakt? En patje en nick hebben de afgelopen dagen ook heel veel tijd in de hottub gezeten volgens mij, dus normaal dat nick nu een keer aan de beurt is om de hottub schoon te maken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:43 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
En dat vinden ze bazig.
Heb ze alleen nog maar zien hangen.
Hangjeugd is het.
En de hottub verneukt vannacht, waardoor Nick die weer schoonmaakt.
Eigenlijk zouden Michel en Nick niet meer voor ze moeten koken.
Laat ze het maar uitzoeken.
Ik heb een lange ademquote:
Die regels zijn ook langzamerhand verdwenen....pas als het opvalt hoe vuil het is doen ze er wat aan. Alles stinkt naar nat wasgoed in die zwarte bakken.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:42 schreef Mrsloveable het volgende:
Ze hebben toch allemaal wel bepaalde taken die ze moeten doen in huis?
Net 20, maar IQ van een aantal jaren jonger...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Matt is 18 ofzo, hij is letterlijk een puber
Ik had de Amsterdamse humor van Theo wel eens willen zien losgaan op Jerrel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Dag jerrel!
IQ leeftijdsgebonden?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Net 20, maar IQ van een aantal jaren jonger...
Ah bah dat is wel heel goor zeg,quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:46 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die regels zijn ook langzamerhand verdwenen....pas als het opvalt hoe vuil het is doen ze er wat aan. Alles stinkt naar nat wasgoed in die zwarte bakken.
wat zei die dan ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:44 schreef Ang3l het volgende:
Dag jerrel!
20quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:38 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Matt is 18 ofzo, hij is letterlijk een puber
Amsterdammers zijn dus blijkbaar allemaal relnichten...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:49 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Als ik hier met allemaal Amsterdammers zat...
Daar zit wel een hoge concentratie, dat klopt wel jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Amsterdammers zijn dus blijkbaar allemaal relnichten...
Vind JIJ dat, of vind DE HELE groep dat!?quote:
Komt die Jerrel niet uit Amstelveen ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Wat vind jijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind JIJ dat, of vind DE HELE groep dat!?
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Vind JIJ dat, of vind DE HELE groep dat!?
Ik uuh.. ja, nou de eerste paar dagen, wel, misschien...quote:
Het is idd heel irritantquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik ben maar naar stream 2 gegaan
Okquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ik uuh.. ja, nou de eerste paar dagen, wel, misschien...
Dat is sowieso een stoorzender!quote:
Azie is ook geen Nederland of Belgiequote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:54 schreef chufi het volgende:
Goh Jerrel, dacht je dat Suriname ook Belgiesch was of zo ..
Dat opruimen is ook een manier van controle willen houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:45 schreef Verida het volgende:
[..]
Jil en thomas hebben toch ook al een keer de hottub schoongemaakt? En patje en nick hebben de afgelopen dagen ook heel veel tijd in de hottub gezeten volgens mij, dus normaal dat nick nu een keer aan de beurt is om de hottub schoon te maken.
en omdat michel en nick koken, hoeven ze geen andere taken uit te voeren. Michel doet wel veel, maar dat doet hij uit eigen initiatief, niet omdat hij op de rol staat.
Hij is 25quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel: De bijlmerramp ofzo... ja toen was er volgens mij een heel flatgebouw afgebrand
Klopt Jerrel. Was ook nog iets met een vliegtuigje.
Maar de buurt is vooral bekend door de Ikeaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel: De bijlmerramp ofzo... ja toen was er volgens mij een heel flatgebouw afgebrand
Theo was ook een soort relnichtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:52 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
Komt die Jerrel niet uit Amstelveen ?
Ja echt ... die gast is zo simpel... Ook geen Pathe in Belgie ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:57 schreef Whuzz het volgende:
Okquote:
En die kwam uit Leeuwarden oorspronkelijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:58 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Theo was ook een soort relnicht
Ik wilde precies hetzelfde postenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok
Hoe zou jij de watersnoodramp omschrijven? Toen was je denk ik ook nog niet geboren.
"Ja, toen was er geloof ik een grote storm"
We hebben hier wel pateekesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt ... die gast is zo simpel... Ook geen Pathe in Belgie ...
Nee, nee, nee..Sneekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:00 schreef Cargamelk het volgende:
[..]
En die kwam uit Leeuwarden oorspronkelijk.
Ik vind dat een beetje flauw. Het interesseert hem ook niet. Hij heeft vast kennis over dingen waar ik nog nooit van gehoord heb.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok
Hoe zou jij de watersnoodramp omschrijven? Toen was je denk ik ook nog niet geboren.
Iets met een tsunami.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok
Ik denk dat veel mensen van die leeftijd (en jonger) zich er nooit echt in verdiept hebben en alleen weten dat er 'iets' is gebeurd. Het is ook niet iets wat aanbod komt bij geschiedenisles op school. Hoewel Jerrel volgens mij uit A'dam komt dus dan is het wel een beetje gek.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok
Die krijg je gewoon bij geschiedenis hoor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Ik vind dat een beetje flauw. Het interesseert hem ook niet. Hij heeft vast kennis over dingen waar ik nog nooit van gehoord heb.
Dan zou ik dat van Matt net zo triest vindenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:02 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen van die leeftijd (en jonger) zich er nooit echt in verdiept hebben en alleen weten dat er 'iets' is gebeurd. Het is ook niet iets wat aanbod komt bij geschiedenisles op school. Hoewel Jerrel volgens mij uit A'dam komt dus dan is het wel een beetje gek.
Maar vraag je Matt wat de Bijlmerramp op de watersnoodramp is dan weet hij er waarschijnlijk ook niet veel over te vertellen
Niet weten wat links en rechts is, is toch wel een ander niveau als de bijlmerrampquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die krijg je gewoon bij geschiedenis hoor.
Als Jill iets niet weet gaat ook iedereen "omg wat een dom wicht!"
Ik heb dat nooit bij geschiedenis op school gehadquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
En tóch weet je het!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:04 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit bij geschiedenis op school gehad
he alleen Jill is het domme wicht he... anderen nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:02 schreef Whuzz het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef Ang3l het volgende:
Noami, er worden genoeg konten gekust en reten gelikt in t BB huis.
BB zal denken dat t WC papier niet meer nodig is.
Jamaar ik was er bijquote:
Ja, dát was een klapquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Jamaar ik was er bij
Ik weet WO2 ook nog goed.
En het uitsterven van de dino's.
Stream 3.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:08 schreef greysbones het volgende:
welke stream is nog lichtelijk aan te gluren..
Geen van beide, misschien straks wel weerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:08 schreef greysbones het volgende:
welke stream is nog lichtelijk aan te gluren..
thnx.. sommige Cossers zijn wel lief hierquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:08 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Geen van beide, misschien straks wel weer
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx.. sommige Cossers zijn wel lief hier
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
thnx.. sommige Cossers zijn wel lief hier
Ze heeft er sowieso drie bij gekregen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
he alleen Jill is het domme wicht he... anderen niet
Buitenstream. 3 moppies op een bankje in de zon. Ik word er zen vanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:10 schreef greysbones het volgende:
dus kaarten met de clan..
of gelul buiten
ik kan niet kiezennnn
kan niet echt zen worden van Julie en Liese dus nee.. dat doen we maar niequote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:11 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Buitenstream. 3 moppies op een bankje in de zon. Ik word er zen van
Dat kaarten is natuurlijk zoooo spannend dat bewaren ze voor de uitzendingquote:
mensen in zijn omgevinge zekerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 12:50 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ben wel blij met die sl.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:13 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat kaarten is natuurlijk zoooo spannend dat bewaren ze voor de uitzending
er zit er buiten een het luchtalarm na te doen.. ook zo spannendquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:15 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ben wel blij met die sl.
Ik kon de spanning niet meer aan
De echte K3 heeft een vacature. Misschien kunnen ze solliciteren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zijn toch leuke meiden om te zien.
Naomi past er prima tussen.. kan ze meteen ook ff met Gert naar bedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De echte K3 heeft een vacature. Misschien kunnen ze solliciteren.
Ik vond hun blik van verstandhouding mooiquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
De echte K3 heeft een vacature. Misschien kunnen ze solliciteren.
het ... waar we wachten op een ontploffing... sfeertjequote:
Het is nu vooral awkwardquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:25 schreef greysbones het volgende:
[..]
het ... waar we wachten op een ontploffing... sfeertje
vroeg hij volgens mij om mike te stangen... die ging van de week zowat over zijn nekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef Ebinas het volgende:
Of er iemand wil knabbelen.
Kluiven, geen enthousiasme
Oh, vandaar dat hij zij "ik sla even over"quote:Op vrijdag 12 februari 2021 13:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
vroeg hij volgens mij om mike te stangen... die ging van de week zowat over zijn nek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |