Ok. Dan sta je daar in de sneeuw, met je hooivork... En vraagt de bewaker hoe je daar sneeuw mee denkt te gaan scheppen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Dan ga ik met mijn hooivork naar dat BB huis.
Dat is niet zo vegan hé.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef FOKoffieleut het volgende:
[..]
geef naomie een vinger en ze neemt je hele hand
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:27 schreef Blackprinces het volgende:
Valentijnskaart voor mike
Oh machtige tinder man
Die zo slap lullen kan
Als ik jou zie op teevee
Schiet mijn libido naar benee
Al zou je de laatste vent op aarde zijn
Ik heb liever jerrel als valentijn.
Komt goed ouwe reus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ok. Dan sta je daar in de sneeuw, met je hooivork... En vraagt de bewaker hoe je daar sneeuw mee denkt te gaan scheppen.
En dan?
En andersomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Ja Zoey, alsof Thomas u niet gaat backstabben wanneer hij uw stem niet meer nodig heeft..
De grootste game player die er is, en denkt ze straks voor Jill nog te gaan bij Thomas....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Ja Zoey, alsof Thomas u niet gaat backstabben wanneer hij uw stem niet meer nodig heeft..
Dat weet Zoey ook wel, maar nu hebben ze elkaar nog nodig. Zowel Thomas als Zoey hebben dondersgoed door hoe het spel werkt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:29 schreef Juan_Roman het volgende:
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:30 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zowie doet niks verkeerd. Survivalmode.
Mwoah. Volgens mij is zij degene die als eerste startte met datgeen waardoor deze mode nodig is...
Daar krijgt ze het nog druk mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zowie denkt Jerrel rustig te kunnen houden...
Maar...het lijkt alsof Thomas de laatste weken hier niets mee heeft gedaan. Ik vraag me af of hij het allemaal door heeft gehad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat weet Zoey ook wel, maar nu hebben ze elkaar nog nodig. Zowel Thomas als Zoey hebben dondersgoed door hoe het spel werkt.
Heeft hij ook. Zei vannacht dat hij haar heel erg irritant vond.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef puzziepie het volgende:
Mike nu over de X benen van Naomi
WTF![]()
Hij heeft echt iets tegen haar lijkt het wel
Kaartjesquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef cvketeltje89 het volgende:
Wie heeft er al een valentijnskaart naar een bewoner gestuurd? Gisteren was er in de uitzending kort een adres zichtbaar in beeld, maar deze kan ik niet meer terugvinden.
Als we hebben tegenkomen in het echt is die nog niet jarigquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Zei vannacht dat hij haar heel erg irritant vond.
Ik zou wel wat willen sturen. Maar dat krijgen ze toch niet.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef cvketeltje89 het volgende:
Wie heeft er al een valentijnskaart naar een bewoner gestuurd? Gisteren was er in de uitzending kort een adres zichtbaar in beeld, maar deze kan ik niet meer terugvinden.
Hahaha hoe dan?, gaat ze minder op bed of onder dekentjes liggen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:31 schreef Keep_on_Track het volgende:
Zowie denkt Jerrel rustig te kunnen houden...
Mike heeft echt een ranzig dikke buik. Geen sneer ofzo, maar daarom komt hij gewoon nu met zijn buik tegen de tafel snap je ?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:34 schreef suzi1 het volgende:
dat x benen was niet echt een sneer. was meer een uitleg waarom ze met haar benen tegen t flaske aankwam
Thomas is een grote BB-fan en schaker. Die denk echt veel stappen vooruit, vergis je niet. Niet dat hij geen fouten kan maken natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:32 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Maar...het lijkt alsof Thomas de laatste weken hier niets mee heeft gedaan. Ik vraag me af of hij het allemaal door heeft gehad.
En als hij het goed door zou hebben, an zou hij nu sluwer en voorzichtiger met maatje Zowie moeten spreken.
Ik vraag het me af.
Dat heb ik gezien en ik was echt wel verrast hoe dat hij .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:33 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Heeft hij ook. Zei vannacht dat hij haar heel erg irritant vond.
Hij heeft tot nu toe alleen maar fouten gemaakt, als BB niet de Jill en Thomas show er van hadden gemaakt was die eruit gister.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas is een grote BB-fan en schaker. Die denk echt veel stappen vooruit, vergis je niet. Niet dat hij geen fouten kan maken natuurlijk.
dat heeft hij ja. maar naomi merkte op dat ze met haar knieen tegen t flaske aankwam en dat dat ding op vervelende hoogte zat om het in te zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Mike heeft echt een ranzig dikke buik. Geen sneer ofzo, maar daarom komt hij gewoon nu met zijn buik tegen de tafel snap je ?
Naar wie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:35 schreef Blackprinces het volgende:
[..]
Ik zou wel wat willen sturen. Maar dat krijgen ze toch niet.
Staat het niet ergens op insta of de bb site?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Live show ook, veel knip en plakwerkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Ang3l het volgende:
Zo. Live show gezie. Benw eer bij.
De polls van gisteren hadden dus een andere uitslag
Ik verwachtte dat dus. Maar de laatste weken heeft hij daar niets van laten zien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Thomas is een grote BB-fan en schaker. Die denk echt veel stappen vooruit, vergis je niet. Niet dat hij geen fouten kan maken natuurlijk.
Vreselijk fake.quote:
Hoor haar zogenaamd verbaast staan.....geen vriendin voor niemand lacht in je gezicht met een mes achter je rug.quote:
En bij Michel zegt ze rustig: ik snap dah wel, snapte.....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hoor haar zogenaamd verbaast staan.....geen vriendin voor niemand lacht in je gezicht met een mes achter je rug.
Jill eindwinnaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ziet er slecht uit voor Michel.
Denk niet dat hij wint van Liese of Naomi.
bbbbrrrrrrquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:39 schreef Fikkert2 het volgende:
Pfff, zooooooo erruuuuugghh, meent gij niiieee oooooo
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |