Ik acht de kans groter dat er een Russisch varken in een mankini en hawaiishirt door het dak komt vallen groter dan dat Jerrel vertrektquote:
Meteen zendercheckquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Hunter het volgende:
Jill fluistert thomas iets in zijn oor
Volume even op 100% gezet, oor er tegenaan en teruggeluisterd. Het ging over Mattquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Hunter het volgende:
Jill fluistert thomas iets in zijn oor
ik denk dat die 2 matt nog wel eens op het bankje kunnen zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Volume even op 100% gezet, oor er tegenaan en teruggeluisterd. Het ging over Matt
Zei zoey dat ze niet wil?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef viseenoptie het volgende:
Ja Julie huismeester. Zoey wil het niet, Lise is het al geweest en koningin Jerrel mag vast niet deze ronde.
schmusen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
Thomas en Jill zijn onvestaanbaar aan het smoezen
liese mag nog 2 keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef viseenoptie het volgende:
Ja Julie huismeester. Zoey wil het niet, Lise is het al geweest en koningin Jerrel mag vast niet deze ronde.
dat was deze bb toch wel al duidelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
Jerrel... tja. Jerrel is Jerrel
Oftewel... Nederlanders zijn raar
uh en hij trekt de hele tijd op met haarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef JimLaFleur het volgende:
Die Mike heeft zichzelf gister ook in de voet geschoten, door tegen Jill te zeggen dat die Naomi zwaar irritant vindt.
Michel een rat en Jill gewoon dom.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
ohhh vertel hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Volume even op 100% gezet, oor er tegenaan en teruggeluisterd. Het ging over Matt
Ik vindt ook bijna alle Nederlanders in het huis kut, behalve Michel. Jill was een van mijn favoriete, maar sinds diequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dat Zoey juist heel mooi spreekt , haar woorden zorgvuldig kiest en een prettige manier van spreken heeft .
Als ik Julie hoor praten krijg ik altijd een beetje een Tokkie gevoel ..
Ik dacht ook zoiets te horenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill fluisteren tegen Thomas (na veel keer terugluisteren) : volgens mij lult Matt met alle winden mee
Eerste paar dagen was Jill inderdaad niet zo leuk. Inmiddels heeft ze zich wel herpakt, vind ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik vindt ook bijna alle Nederlanders in het huis kut, behalve Michel. Jill was een van mijn favoriete, maar sinds die
3 nieuwe er zijn irriteer ik me kapot aan haar!
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft thomas in de huiskamer geslapen?
Ik geloof het niet, in de slaapkamer was behoorlijk gesnurk te horenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft thomas in de huiskamer geslapen?
Het eerste normale mens op deze aarde moet nog geboren worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
oooh vertel mij welke dat is of waar ik die kan vinden. want met soundfixer wordt het niet veel harder. heb denk prob met geluidskaart.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, de firefox extensie '600% sound volume' is vrij cruciaal af en toe
aha ok dacht het even omdat ik hem net daar zag liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, in de slaapkamer was behoorlijk gesnurk te horen
Maar maandag wilt die dus Julie tegen Michel zetten met zijn nieuwe roddelclubje, denkt niet dat Michel hem dan nog helpt met sportenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef Benny het volgende:
Ik vind het ook wel tof dat Michel en Thomas telkens even een privemomentje om te sporten hebben
helpt niks hier. 100 of 600% is zelfde bij mijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oooh vertel mij welke dat is of waar ik die kan vinden. want met soundfixer wordt het niet veel harder. heb denk prob met geluidskaart.
gevind
Da's stomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef suzi1 het volgende:
[..]
helpt niks hier. 100 of 600% is zelfde bij mij
Ja die Mike is echt een wazige, maar hij heeft het toch echt gezegt: Ik vindt Naomi zwaar irritant en Naomi eet uit mijn handquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef Kefke04 het volgende:
Ik geloof nooit dat Mike Naomi irritant vind die trekken vaak met elkaar op. zegt ie vast om verwarrig te zaaien in team jill
na verversen een klein beetje toch wel nuquote:
Hoe komt ze er bij dat ze het spel niet speelt. Vannacht hebben 4 belgen en 1 nederlander al helemaal uitgezocht en besproken wie er deze week genomineerd gaan worden door hun. Zij deed net zo goed aan dat gesprek mee.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Li0nHeart het volgende:
Julie denkt dat als ze genomineerd wordt, ze vertrekt, omdat er interessantere mensen in het huis zijn, en omdat ze het spel niet echt speelt.
Regel 1 ... voor de koffie niet zeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef danilel het volgende:
Zoey of Julie zullen wel huismeester worden, zij zijn de enige vrouwen die nog geen huismeester geweest.
Voor BB zal Zoey beter uitkomen.
dat deed jill al nog voor patje buiten was dus niet huilenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hoe komt ze er bij dat ze het spel niet speelt. Vannacht hebben 4 belgen en 1 nederlander al helemaal uitgezocht en besproken wie er deze week genomineerd gaan worden door hun. Zij deed net zo goed aan dat gesprek mee.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja die Mike is echt een wazige, maar hij heeft het toch echt gezegt: Ik vindt Naomi zwaar irritant en Naomi eet uit mijn hand
Huil ik, ik zeg gewoon wat ik gezien heb vannacht. Ze doen het allemaal stuk voor stukquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:17 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
dat deed jill al nog voor patje buiten was dus niet huilen
Waarom zouden zij dat bepalen in de gameroomquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike met een complottheorie dat Pat en Thomas er gister in de gameroom al lang uit waren dat Pat naar huis zou gaan. Omdat ze allebei zo rustig en niet verbaasd waren....
Hij kan gelijk hebben.
dat is precies de manier hoe dat soort gladde types praten en denken. alsof hij een naomi kan krijgenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ja die Mike is echt een wazige, maar hij heeft het toch echt gezegt: Ik vindt Naomi zwaar irritant en Naomi eet uit mijn hand
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:12 schreef cvketeltje89 het volgende:
[..]
Nu heb ik zin in een worstenbroodje.
een van de ouders van Mike is toch Belgisch?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Cargamelk het volgende:
Dat de Belgen vlaams praten kan ik begrijpen maar dat Mike dat ook doet
Ook niet heel gek als je je bedenkt hoevaak Jill een opmerking over het gewicht van Mike heeft geplaatstquote:
Nee, van Matt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
een van de ouders van Mike is toch Belgisch?
Denken dat ze al precies weten hoe het allemaal werkt, hebben een vette bek en doen belangrijk .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:13 schreef Li0nHeart het volgende:
De gesprekken tussen Mike en Matt zijn wel echt saai
Ze vertrouwen hem dus ook niet 100% ze beginnen hem vgm een beetje door te krijgen meende ik gisteren alquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Het is kanonnenvlees, Die gaan nooit of te nimmer de eindstreep halen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Denken dat ze al precies weten hoe het allemaal werkt, hebben een vette bek en doen belangrijk .
Sneuneuzen
Ik ook nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:24 schreef viseenoptie het volgende:
[..]
kan geen keuze maken eigenlijk..
0 stemmenquote:
Echt he die gozer spoort gewoon niet. Hij beseft ook niet dat hij als mensen dit gezien hebben hij nooit meer sex heeft.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:26 schreef Kefke04 het volgende:
zegt mike nu dat ie geregeld een soa heeft
In z'n kop jaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:26 schreef Kefke04 het volgende:
zegt mike nu dat ie geregeld een soa heeft
als ie genomineerd geraakt wel, maar zoey jill matt en thomas gaan niet op Ferrel stemmen. en hij stemt ook niet op zichzelfquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
want deze week is het totaal niet spannend, gewoon Jerrel die eruit gaat, maakt niet uit tegen wie
Was jij geen fanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef TheVoice4ever het volgende:
sjerrel wegpesten zo moet dat, die vieze prinses
Jerrel heeft sowiezo al 5 stemmen (Michel, Nick, Naomi, Liese, Julie)quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
als ie genomineerd geraakt wel, maar zoey jill matt en thomas gaan niet op Ferrel stemmen. en hij stemt ook niet op zichzelf
dus Mike heeft de sleutel
maar als de 6 andere een akkoordje maken ben je niks met die 5quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
Jerrel heeft sowiezo al 5 stemmen (Michel, Nick, Naomi, Liese, Julie)
Baarle-Nassau. Officieel België, maar is maar een half dorp.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:23 schreef Verida het volgende:
[..]
een van de ouders van Mike is toch Belgisch?
https://www.hu.nl/voltijd-opleidingen/ad-eventmanagerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik vraag mij af wat Matt onder eventmanager verstaat.
Hij heeft dat vorige week eens uitgelegd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij dat allemaal doet.
Lijkt me eerder op bonnetjes verkopen op jeugdfuiven zoals ik hem nu in het huis zie.
Kinderdisco's organiseren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef Juan_Roman het volgende:
Ik vraag mij af wat Matt onder eventmanager verstaat.
Hij heeft dat vorige week eens uitgelegd, maar ik kan me echt niet voorstellen dat hij dat allemaal doet.
Lijkt me eerder op bonnetjes verkopen op jeugdfuiven zoals ik hem nu in het huis zie.
die jerrel moet er gewoon uit, dat moet, vuile pestkop dat hij isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef Kefke04 het volgende:
[..]
maar als de 6 andere een akkoordje maken ben je niks met die 5
of gewoon iemand zwanger maken...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wist niet dat er nog zulke asociale mensen rondlopen die een soa gewoon vinden. Zonder condoom vrijen kan je ook HIV opleveren. Kijken of je dan nog zo lacht Mike. Bah wat een idioot
+1quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:29 schreef Blackprinces het volgende:
Wat een dom achterlijk figuur is die mike!
En er nog om lachen ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Mike heeft ghonorroe en chlamydia gehad
Tegenwoordig is dat ook geen big drama meer dacht ik? Zijn toch onderdrukkers voor?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
Ik wist niet dat er nog zulke asociale mensen rondlopen die een soa gewoon vinden. Zonder condoom vrijen kan je ook HIV opleveren. Kijken of je dan nog zo lacht Mike. Bah wat een idioot
Hadden hem gewoon student moeten noemenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef jameshond7 het volgende:
[..]
https://www.hu.nl/voltijd-opleidingen/ad-eventmanager
Dat er iemand zwanger raakt is niet het grootste punt... Dat het kind Mike's genen heeft is véél ergerquote:
Mike was gisteren nasty en achterbaks bezig .quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:15 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
frans bauer junior noem ik hemquote:
de meester koeken bakker van de weekquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Het is zijn vriendin niet in de relationele sfeer. Ze noemen elkaar gewoon vriend.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:33 schreef JimLaFleur het volgende:
Leuk weer voor Thomas heeft die zich kapot gesport komt die op zijn kamer ligt het meisje waar die verlieft op is weer bij een ander in bed...
Dat vroeg ik mij dus ook af. Welke vrouw valt op zoiets.quote:
matt is een saaie zeverquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:34 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt heeft kut geslapen, want hij heeft heel veel aan z'n hoofd zegt ie
Hij is gefriendzoned, sowieso heeft ie feelings.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Het is zijn vriendin niet in de relationele sfeer. Ze noemen elkaar gewoon vriend.
zij klinkt genervtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Heb ik gesnurkt vannacht?
Jill : Dat weet ik toch niet, ik let niet op jou, ik let alleen op Thomas.
Zei ze dat?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:35 schreef Li0nHeart het volgende:
Matt : Heb ik gesnurkt vannacht?
Jill : Dat weet ik toch niet, ik let niet op jou, ik let alleen op Thomas.
Een belediging voor Franske.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:33 schreef TheVoice4ever het volgende:
[..]
frans bauer junior noem ik hemik moet aan hem denken steeds als ik Mike zie en hoor
Heel eerlijk. Hij heeft er volgens mij wel de babbels voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Volgens hemzelf half tinderend Brabant
Mike is toch half Belg, misschien thuis gewend. Moeder is Belgisch. Of vergis ik me, is Matt half Belg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:19 schreef Cargamelk het volgende:
Dat de Belgen vlaams praten kan ik begrijpen maar dat Mike dat ook doet
Iedereen is met het nomineren bezig, maar Juli bedoelt ze profileert zich niet zoals ene Jill of Naomi. Duidelijk in de picture....denk dat ze daar gelijk in heeft. Het publiek heeft weinig van haar gezien.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:17 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Huil ik, ik zeg gewoon wat ik gezien heb vannacht. Ze doen het allemaal stuk voor stuk
Pffff. ze moeten een voorbeeld aan Jerrel nemen! Die heeft met niemand een probleem, aldus Jerrel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:38 schreef puzziepie het volgende:
Over de connecties die de Belgen via via met elkaar hebben,
Naomi:' alleen met Zoey heb ik geen connectie.
Mike:' Ik heb met Naomi niet een connectie'
Baarle-Nassau is niet echt België.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:38 schreef Kefke04 het volgende:
het is matt die half belg is niet mike, die komt gewoon uit brabant
Nee. Baarle-Hertog welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:40 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Baarle-Nassau is niet echt België.
Niets is wat het lijkt...had ook nooit gedacht dat BB een treiter programma was. Het is nu een combi van DGK en BBquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:26 schreef TheVoice4ever het volgende:
want deze week is het totaal niet spannend, gewoon Jerrel die eruit gaat, maakt niet uit tegen wie
Levenslang ja met alle bijwerkingen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:32 schreef Tamiro het volgende:
[..]
Tegenwoordig is dat ook geen big drama meer dacht ik? Zijn toch onderdrukkers voor?
Ja, vooral omdat een condoom haar vreemd is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:28 schreef cvketeltje89 het volgende:
Na dit soaverhaal zal Jill zal wel blij zijn dat ze Mike heeft genegeerd op Tinder
Geef dat ook maar door aan Jill...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef Koos1958 het volgende:
umm nee nederland is uniek daarin lolquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Niets is wat het lijkt...had ook nooit gedacht dat BB een treiter programma was. Het is nu een combi van DGK en BB
Niet. Ze heeft er laatst nog één opgeblazen en ontdekt dat er glijmiddel op condooms zit!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, vooral omdat een condoom haar vreemd is.
Ja, maar Matt of Mike heeft gezegd dat een van de ouders Belg is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:40 schreef Loutje04 het volgende:
Mike en Matt komen eigenlijk beide uit Brabant. Matt uit Zundert, dat is ook Brabant.
Ja klopt van Matt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:46 schreef Tuinfluitert het volgende:
[..]
Ja, maar Matt of Mike heeft gezegd dat een van de ouders Belg is.
was dit net, dan kan ik even terugspoelenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:45 schreef puzziepie het volgende:
En nu weer draaien en onschuldig lullen dat hij dacht dat het om een andere connectie ging
Michel minnetjes tegen iemand: Bedankt dat je zo goed naar me luistert '
:'Jou ga ik vandaag negeren'
[ afbeelding ]
Tegen wie had hij het
leuk juist, eindelijk wat actie en vuurwerkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:47 schreef puzziepie het volgende:
Michel doet raar de laatste tijd.
Niet okay
En dit moet BB winnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill vertelt over haar droom : opdracht van BB, ze moest alle mannen op volgorde zetten van lengte van piemel. Thomas deed z'n broek uit, en er kwam een slurf van 1,5m tevoorschijn. Maar Thomas was ook niet Thomas, want hij was heel gespierd......
`Daar kun je toch niet trots op zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas en Jill. Alleen Thomas kan iets duidelijker aangeven/laten blijken wanneer het genoeg is.quote:
En Jill heeft ook een soa gehad maar ze wilt er niks over vertellen op tv...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
`Daar kun je toch niet trots op zijn
Ja. Een soort blindedarm. Voegt weinig toe, kan op de vervelendste momenten problemen geven en je kunt prima zonder.quote:
Jill roept het een beetje over zichzelf af door ook steeds bij hem in bed te kruipen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas en Jill. Alleen Thomas kan iets duidelijker aangeven/laten blijken wanneer het genoeg is.
Ook wel waarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Jill roept het een beetje over zichzelf af door ook steeds bij hem in bed te kruipen.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Benny het volgende:
[..]
Thomas en Jill. Alleen Thomas kan iets duidelijker aangeven/laten blijken wanneer het genoeg is.
Als iemand met een chronische darmziekte komt dit mij ernstig bekend voor.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Een soort blindedarm. Voegt weinig toe, kan op de vervelendste momenten problemen geven en je kunt prima zonder.
zij heeft het niet gehad juist.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
En Jill heeft ook een soa gehad maar ze wilt er niks over vertellen op tv...
Ongeveer een kwartier geledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:48 schreef suzi1 het volgende:
[..]
was dit net, dan kan ik even terugspoelen
Beeldender dan dit kan je het haast niet uitleggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja. Een soort blindedarm. Voegt weinig toe, kan op de vervelendste momenten problemen geven en je kunt prima zonder.
Mijn Matt is op mijn 7e gelukkig al verwijderd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:53 schreef Shola het volgende:
[..]
[..]
Als iemand met een chronische darmziekte komt dit mij ernstig bekend voor.
Vol bewondering.....is toch een teken dat ze weinig ervaring heeft met een condoom. En dat ze niet begreep waren er maten in zijn....want wie heeft nou zo'n grote. Ja ik lees in haar dromen is waar ook.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:45 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Niet. Ze heeft er laatst nog één opgeblazen en ontdekt dat er glijmiddel op condooms zit!
Ze heeft wel pillen moeten kopen van 50euro, daarom wist Mike dat Jill ook een soa heeft gehad omdat die pillen van hem ook 50euro kosten.. Wel opletten hé. Ze kreeg dus 50 euro van die vriend van wie ze het had gekregen..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:53 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zij heeft het niet gehad juist.
en matt had nog een veel erger verhaal, maar dat ging hij toch maar niet vertellen.
die kocht ze voor de zekerheid. schijnt normaal te zijn onder vakantiegangers. zag dat eens bij zon, zee en zuipenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:55 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ze heeft wel pillen moeten kopen van 50euro, daarom wist Mike dat Jill ook een soa heeft gehad omdat die pillen van hem ook 50euro kosten.. Wel opletten hé
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:54 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Mijn Matt is op mijn 7e gelukkig al verwijderd.
Kennelijk is dat ze al regelmatig gevraagd in de DBK. Heb die eerder voorbij horen komen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:58 schreef Li0nHeart het volgende:
Thomas neemt even de vragen door van de barometer van BB die ze in de DBK krijgen met Matt:
Onder andere:
Thomas : 'Krijg je al gevoelens voor iemand in het huis'
Matt met een onzin antwoord
Thomas : En de volgende vraag is dan voor wie'
Hmm ... hoe weet Thomas dat? Ervaring?
Ik weet het, maar de laatste krijg je alleen als je ja antwoord op de eerste. Maar hoeft niks te zeggen idd ... kun je ook wel raden natuurlijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:59 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kennelijk is dat ze al regelmatig gevraagd in de DBK. Heb die eerder voorbij horen komen.
Ja maar dan wordt die onverstaanbaar.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:59 schreef utopia2.0 het volgende:
Kan BB niet schakelen naar een gesprek van iets meer niveau.
Nee joh, hij had toch een heleboel "personalities"quote:
Welke twee bedoelt Jill?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:48 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill : Er moeten er 2 weg, en dan kunnen we weer normaal doen
Thomas : Nee, dit is het spel, het gaat elke keer zo zijn
Ik hoop dat die 3 nieuwen er z.s.m. allemaal weer uitvliegen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:03 schreef puzziepie het volgende:
Mike wil graag belangrijk doen
Walgelijke vent met een flink bord voor zijn hoofd.
Hij vindt zichzelf enorm grappig , . Wat zuiger
Ik gok Miesjel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Welke twee bedoelt Jill?
Jerrel en ....... ?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik hoop dat die 3 nieuwen er z.s.m. allemaal weer uitvliegen.
Nee, ze bedoelt in ieder geval Michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Welke twee bedoelt Jill?
Jerrel en ....... ?
Michel en Julie denk ik. Jerrel wil ze er in houden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:05 schreef Harry het volgende:
[..]
Welke twee bedoelt Jill?
Jerrel en ....... ?
Is echte Brabantse gezelligheid!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:51 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
`Daar kun je toch niet trots op zijn
Helemaal para!quote:
let op, dan gaat hij spullen gebruiken die voor de maaltijd bedoeld zijn, zonder overlegquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:07 schreef Whuzz het volgende:
Jerrel wil iets gaan koken voor de lunch. Heeft hij dat wel afgestemd met Michel?
Uhoh, dat wordt dan weer een gesprek in de tuin, gevolgd door een groepsruzie, dan een goedmaakgesprek, uren lang geslijm en weer terug naar af.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:09 schreef schizolientje het volgende:
[..]
let op, dan gaat hij spullen gebruiken die voor de maaltijd bedoeld zijn, zonder overleg
Ik denk ze zoiezo voor een K3 gaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel en Julie denk ik. Jerrel wil ze er in houden.
Mike wil K4 uit elkaar hebben en wegstemmenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:09 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Toch hoop ik dat ze beseft dat ze Mike nodig hebben als ze Jerrel er uit willen hebben.
wat een labiel wicht, ze kan effe huilen dat is alweer een kwartier geledenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:54 schreef Hunter het volgende:
Nomi klaagt. Ze wil terug naar normaal, ze heeft het helemaal gehad.
Ahumquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:13 schreef 20100 het volgende:
[..]
wat een labiel wicht, ze kan effe huilen dat is alweer een kwartier geleden
Als ze Mike meehebben en samenwerken, kan groep Jill met 6 personen 2 personen van het andere groepje op de bank zetten. Tenzij Zoey inderdaad voor dubbelspion speelt zoals hier al werd geopperd.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:12 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk ze zoiezo voor een K3 gaan.
Ik hoop dat Zoey dan niet meegaat.
Dan staan Jerrel en Jill er ook op.
Doet hij vaakquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:14 schreef suzi1 het volgende:
waarom wiebelt nick zo met zn voet. zou er gek van worden voor mn gezicht
Restless feet syndroom.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:14 schreef suzi1 het volgende:
waarom wiebelt nick zo met zn voet. zou er gek van worden voor mn gezicht
Een hele simpele ziel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:16 schreef JimLaFleur het volgende:
Elke keer als die Mike weer een rare opmerking heeft draait Liese haar hoofd weg
Zoey heeft nog nooit op een K3 gestemd volgens mij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:14 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Als ze Mike meehebben en samenwerken, kan groep Jill met 6 personen 2 personen van het andere groepje op de bank zetten. Tenzij Zoey inderdaad voor dubbelspion speelt zoals hier al werd geopperd.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:17 schreef Toweler het volgende:
Als ik hier zo mee lees snapt met de woorden waarom nee niet doen niet hij doet gewoon door als jill dat zegt
Dat moet ze dan nog even met Zoey bespreken....maar wie weet heeft ze dat al gedaan of heeft Zoey gezegd dat ze dat steeds moet doen. Afgelopen stemming heeft ze dat ook gedaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:07 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Michel en Julie denk ik. Jerrel wil ze er in houden.
dat er handjes gekapt werden in Congoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:45 schreef suzi1 het volgende:
wat heeft zoey gehoord dat ze zit te WTF-en en OMG-en?
dat hoe vaak jill ook nee zegt, dat matt die nee niet hoort en gewoon door blijft gaanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de rest van de zin niet.
Dat matt niet stopt als Jill dat zegt/aan geeftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Ja maar ik snap de rest van de zin niet.
Daarom had ze zo'n bullshit verhaal bij het nomineren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat moet ze dan nog even met Zoey bespreken....maar wie weet heeft ze dat al gedaan of heeft Zoey gezegd dat ze dat steeds moet doen. Afgelopen stemming heeft ze dat ook gedaan.
Verbazen met een SOA.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Weer zo'n fantasie verhaal van Mike
Mike is lief en romantisch ..
Hij trekt alles uit de kast voor zijn liefje ..hij wil haar verbazen bla bla
Egootje
ma da is gewoonquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:21 schreef puzziepie het volgende:
Weer zo'n fantasie verhaal van Mike
Mike is lief en romantisch ..
Hij trekt alles uit de kast voor zijn liefje ..hij wil haar verbazen bla bla
Egootje
Er is al iets slechts haar pad gekruist....Mike.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:22 schreef jameshond7 het volgende:
Mike tegen Naomi: er gaat iets slechts, je pad kruisen want je bent veel te lief en gevoelig, ma da is
Is tot nu toe ook niet nodig geweest, maar Zoey moet deze week haar ware gezicht gaan tonen wil ze verder overleven.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:17 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zoey heeft nog nooit op een K3 gestemd volgens mij.
Dan valt ze door de mand.
Als hij ook maar met 1 vinger aan mijn Naomi komt....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:24 schreef JimLaFleur het volgende:
WTF zit die Mike allemaal te zeggen: Ik zou eens willen knokken met Naomi? Ik dacht dat hij nog meeviel maar de 3 nieuwe zijn dus alle drie super kut.
Dan... uh... kom je hier posten hoe boos je bent?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als hij ook maar met 1 vinger aan mijn Naomi komt....
Dan ga ik met mijn hooivork naar dat BB huisquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dan... uh... kom je hier posten hoe boos je bent?
Die nepkreuntjes?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kan iemand het verstaan?
Thomas en Zoey.
geef naomie een vinger en ze neemt je hele handquote:Op vrijdag 12 februari 2021 11:25 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Als hij ook maar met 1 vinger aan mijn Naomi komt....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |