Ik acht de kans groter dat er een Russisch varken in een mankini en hawaiishirt door het dak komt vallen groter dan dat Jerrel vertrektquote:
Meteen zendercheckquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Hunter het volgende:
Jill fluistert thomas iets in zijn oor
Volume even op 100% gezet, oor er tegenaan en teruggeluisterd. Het ging over Mattquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Hunter het volgende:
Jill fluistert thomas iets in zijn oor
ik denk dat die 2 matt nog wel eens op het bankje kunnen zettenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Volume even op 100% gezet, oor er tegenaan en teruggeluisterd. Het ging over Matt
Zei zoey dat ze niet wil?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef viseenoptie het volgende:
Ja Julie huismeester. Zoey wil het niet, Lise is het al geweest en koningin Jerrel mag vast niet deze ronde.
schmusen?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:55 schreef Benny het volgende:
Thomas en Jill zijn onvestaanbaar aan het smoezen
liese mag nog 2 keerquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef viseenoptie het volgende:
Ja Julie huismeester. Zoey wil het niet, Lise is het al geweest en koningin Jerrel mag vast niet deze ronde.
dat was deze bb toch wel al duidelijkquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
Jerrel... tja. Jerrel is Jerrel
Oftewel... Nederlanders zijn raar
uh en hij trekt de hele tijd op met haarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:56 schreef JimLaFleur het volgende:
Die Mike heeft zichzelf gister ook in de voet geschoten, door tegen Jill te zeggen dat die Naomi zwaar irritant vindt.
Michel een rat en Jill gewoon dom.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
ohhh vertel hahahaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef Benny het volgende:
[..]
Volume even op 100% gezet, oor er tegenaan en teruggeluisterd. Het ging over Matt
Ik vindt ook bijna alle Nederlanders in het huis kut, behalve Michel. Jill was een van mijn favoriete, maar sinds diequote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:58 schreef puzziepie het volgende:
Ik vind dat Zoey juist heel mooi spreekt , haar woorden zorgvuldig kiest en een prettige manier van spreken heeft .
Als ik Julie hoor praten krijg ik altijd een beetje een Tokkie gevoel ..
Ik dacht ook zoiets te horenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill fluisteren tegen Thomas (na veel keer terugluisteren) : volgens mij lult Matt met alle winden mee
Eerste paar dagen was Jill inderdaad niet zo leuk. Inmiddels heeft ze zich wel herpakt, vind ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:01 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Ik vindt ook bijna alle Nederlanders in het huis kut, behalve Michel. Jill was een van mijn favoriete, maar sinds die
3 nieuwe er zijn irriteer ik me kapot aan haar!
Neequote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft thomas in de huiskamer geslapen?
Ik geloof het niet, in de slaapkamer was behoorlijk gesnurk te horenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:04 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft thomas in de huiskamer geslapen?
Het eerste normale mens op deze aarde moet nog geboren worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 09:59 schreef Benny het volgende:
[..]
Mike eng
Matt een stalker
oooh vertel mij welke dat is of waar ik die kan vinden. want met soundfixer wordt het niet veel harder. heb denk prob met geluidskaart.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:03 schreef Li0nHeart het volgende:
Trouwens, de firefox extensie '600% sound volume' is vrij cruciaal af en toe
aha ok dacht het even omdat ik hem net daar zag liggenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:05 schreef Hunter het volgende:
[..]
Ik geloof het niet, in de slaapkamer was behoorlijk gesnurk te horen
Maar maandag wilt die dus Julie tegen Michel zetten met zijn nieuwe roddelclubje, denkt niet dat Michel hem dan nog helpt met sportenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:07 schreef Benny het volgende:
Ik vind het ook wel tof dat Michel en Thomas telkens even een privemomentje om te sporten hebben
helpt niks hier. 100 of 600% is zelfde bij mijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 10:08 schreef suzi1 het volgende:
[..]
oooh vertel mij welke dat is of waar ik die kan vinden. want met soundfixer wordt het niet veel harder. heb denk prob met geluidskaart.
gevind
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |