quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sexy zowie die crocs van els, dit moeten ze laten zien tijdens de livesjow
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sexy zowie die crocs van els, dit moeten ze laten zien tijdens de livesjow
Ach kom op. Jerrel is al een week zichzelf. Een treiterende aandachtshoer. 100% Jerrel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik niet ... ik vind het heerlijk om te zien dat iemand eindelijk lekker zich zelf kan zijn ...
Die jongen is volgens mij alles behalve gewoon lekker zichzelf. Maar dat was hij voor BB ook al niet denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik niet ... ik vind het heerlijk om te zien dat iemand eindelijk lekker zich zelf kan zijn ...
Dat komt omdat we ook helemaal geen dames in team Nederland hebben of leuke mannen....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Thomas kreeg de schuld door met de Hollanders te heulen. Michel doet precies hetzelfde met de Belgen. Tis een raar spelletje
Dat “zo lekker zichzelf zijn” is 1 grote façade rond zijn onzekerheid. Niet dat de oorzaak daarvan oké is, verre van zelfs, maar we zien hier echt niet iemand die zichzelf is en lekker in z’n vel zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Sowieso dat jezelf argument zijn is fucking hinderlijk. Alsof het praten over iemand anders niet menseigen is. Dat doet letterlijk ELK levend wezen op deze aardkloot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op. Jerrel is al een week zichzelf. Een treiterende aandachtshoer. 100% Jerrel.
ben meestal wel in voor een cos fight maar dit is wel even drama als hij echt kapt, laten we hopen dat de gemoederen wat zakken met de tijdquote:
Dat worden streamlocksquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef Shenti het volgende:
Volgens mij wil Naomi wel even doordansen in bed met Zoey.
Misschien is het geen heulen maar kan hij gewoon beter opschieten met mensen die toevallig ook Belg zijn? Ik wordt een beetje moe van dat jij Belg en jij Nederlander gedoequote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende: [..] Thomas kreeg de schuld door met de Hollanders te heulen. Michel doet precies hetzelfde met de Belgen. Tis een raar spelletje
ik dacht eigenlijk dat hij tegen 1 persoon dikke doei zei. maar toch niet tegen heel bbquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ben meestal wel in voor een cos fight maar dit is wel even drama als hij echt kapt, laten we hopen dat de gemoederen wat zakken met de tijd
Sike en weer doorquote:
als wie kapt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ben meestal wel in voor een cos fight maar dit is wel even drama als hij echt kapt, laten we hopen dat de gemoederen wat zakken met de tijd
Wtf..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben zelf Joods en ik ben er nu klaar mee, tot nooit meer ziens ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Eensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien is het geen heulen maar kan hij gewoon beter opschieten met mensen die toevallig ook Belg zijn? Ik wordt een beetje moe van dat jij Belg en jij Nederlander gedoe
utopia2.0 nu in de pm met hem hoop ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat hij tegen 1 persoon dikke doei zei. maar toch niet tegen heel bb
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat hij tegen 1 persoon dikke doei zei. maar toch niet tegen heel bb
Haar ontzettende blijdschap moet toch al opvallen. eergister was ze nog zo ongelukkig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat sowieso de week worden waarin Zoey ontmaskerd gaat worden qua dubbelspel, want zij zorgt ervoor dat een van de 2 partijen een meerderheid haalt waar de ander niet op gerekend heeft... :Stemt ze met kamp Thomas mee dan weten Michel en co hoe laat het is en andersom
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef Whuzz het volgende:
Haha Mike
Loverboy Mike gaat helemaal los
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wtf..Bedankt voor je nikszeggende reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En terecht. Hopelijk gaat 'ie er na't weekend gewoon vrijwillig uit, kneus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook mooi te zien dat Jerrel continue die aandacht wil van de rest en hij eigenlijk vrij ernstig genegeerd wordt
Maar we houden wel van jullie hoor, heel diep van binnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Aangezien alle Nederlanders immuun zijn,
kan de TT voortaan wel "Big Brother Nederland" genoemd worden.
En de belgen zijn gedegradeerd tot pionnen.
Die schoof het lekker onder het tapijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
utopia2.0 nu in de pm met hem hoop ik
Ze had deze week Michel en Nick.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat sowieso de week worden waarin Zoey ontmaskerd gaat worden qua dubbelspel, want zij zorgt ervoor dat een van de 2 partijen een meerderheid haalt waar de ander niet op gerekend heeft... :Stemt ze met kamp Thomas mee dan weten Michel en co hoe laat het is en andersom
ik wilde ook door in de hoop dat benny het wel zou weg halen laterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die schoof het lekker onder het tapijt.
en dan. naar mike zn truukjes kijken?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:23 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
En terecht. Hopelijk gaat 'ie er na't weekend gewoon vrijwillig uit, kneus.
Echt wel ... Hij doet zn best erbij te horen , maar hij staat er altijd net buiten mee te doen ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook mooi te zien dat Jerrel continue die aandacht wil van de rest en hij eigenlijk vrij ernstig genegeerd wordt
Zoek in oplossingen, niets onder het tapijt kikker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die schoof het lekker onder het tapijt.
Ik kijk liever nog 60 minuten op een loop naar Mike die over worstenbroodjes praat, dan 15 seconden naar Frekkelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan. naar mike zn truukjes kijken?
Nee, naar de implosie van K4quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:24 schreef suzi1 het volgende:
[..]
en dan. naar mike zn truukjes kijken?
Denk dat mike en nick zich aansluiten bij K3 en michelquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
En jij bedankt voor je quote. Verder nog iets?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:23 schreef engine het volgende:
[..]
Bedankt voor je nikszeggende reactie
Kwestie van interpretatie dan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zoek in oplossingen, niets onder het tapijt kikker.
Tot aan ergernis toequote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Was-beer het volgende:
Hebben ze eigenlijk al lachtherapie gedaan vandaag?
Dan is hij wel eerlijk zich zelf ... dat is wat anders dan die gelikte Mich die de über perfecte gast probeert te spelen ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op. Jerrel is al een week zichzelf. Een treiterende aandachtshoer. 100% Jerrel.
Nee verder niksquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
En jij bedankt voor je quote. Verder nog iets?
Ken je mensen.
Zoey is kamp Jill....je kan zien naar wie Jill heeft geluisterd. Thomas heeft nog zelf gestemd. Jill krijgt de jongetjes mee plus Jerrel en het is done.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ze had deze week Michel en Nick.
Dat zou het slechtste scenario zijn.
Als "jezelf zijn" betekent dat je een zuigende etterbak bent dan wordt het tijd om jezelf te veranderen. Niet iets om trots op te zijn.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:26 schreef snetje het volgende:
[..]
Dan is hij wel eerlijk zich zelf ...
Daar zit Elsjequote:
Moet dat dan. Chinezen vreten kikkers levend op.quote:
Mike wou van de week K3 uit elkaar halen. Wij hebben nu de meerderheid riep hij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Denk dat mike en nick zich aansluiten bij K3 en michel
thnx ik moet nog slapenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet dat dan. Chinezen vreten kikkers levend op.
kikkerbilletjes in lookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:28 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet dat dan. Chinezen vreten kikkers levend op.
Dat wordt dan 6 tegen 6quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Gayquotes, mag dat wel van Jerrel?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:28 schreef Mjelleke het volgende:
Valt me wel op dat er veel liedjes afgespeeld worden met het woord bitch in.... Dat woord wordt veel door Jerrel gebruikt
Ik had het over het dansen op dat moment ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Dat “zo lekker zichzelf zijn” is 1 grote façade rond zijn onzekerheid. Niet dat de oorzaak daarvan oké is, verre van zelfs, maar we zien hier echt niet iemand die zichzelf is en lekker in z’n vel zit.
Jill is een kutwijf.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:28 schreef puzziepie het volgende:
Matt :'Jill doet de hele tijd lullig'
Nick zat toch al in kamp Michel/K3quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick wil graag een sterke tegenstander.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:27 schreef Windhapper het volgende:
Die kampen moeten binnenkort toch ook eens opgeschud gaan worden? Nick wil graag winnen, dan zou het voor hem handig zijn alvast een Michel eruit te werken, dat kan je niet op de laatste maand aan laten komen ivm onverwachte immuniteit enzo.
duidelijk matt is een topic kaper op fokquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:30 schreef 5thencounter het volgende:
Kaper....foei... ze is voor Thommie
[ afbeelding ]
Nee dat deed 'ie helemaaaaaaaal niet stokende mongool.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:30 schreef freaky40 het volgende:
Matt greep Jill in haar poes...hij gaat nu doorpakken die Matt...
Weet niet waar je het over hebt vader, ik meld wat ik op streams hoor en zie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee dat deed 'ie helemaaaaaaaal niet stokende mongool.
Hij tilde haar over z'n schouders en toen zei Jill "Matt, de camera's, ze kijken zo in m'n poes"
Ben je écht zat aan't worden maat, je loopt kutopmerking na kutopmerking te maken hier in dit topic en de sfeer te verzieken, blijf weg als je niet normaal mee kan praten
Dan moet je écht je geluid van je speakers aanzetten, want dit is niet wat er gebeurt is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt vader, ik meld wat ik op streams hoor en zie.
ze luisteren naar jequote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:31 schreef utopia2.0 het volgende:
Nog steeds die pokkenherrie op de achtergrond
Oh.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:32 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Dan moet je écht je geluid van je speakers aanzetten, want dit is niet wat er gebeurt is.
Mike zei laatst tegen Thomas en Jill dat hij nooit op hen zou stemmen (meen ik me te herinneren), maar hij zei ook tegen Naomi dat hij met haar naar de finale wilde. Hoe dan ook, nogal onpeilbaar. Zou me niets verbazen als hij een onbetrouwbaar sujet blijkt te zijn. We shall see.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:25 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Freak tyf nu eens op. Je was fout punt, geen excuses.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:31 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Weet niet waar je het over hebt vader, ik meld wat ik op streams hoor en zie.
Opflikkeren met die mafferdquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Freak tyf nu eens op. Je was fout punt, geen excuses.
Nee gast, ik hoorde duidelijk dat hij wat anders zij.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Freak tyf nu eens op. Je was fout punt, geen excuses.
Doe het zelf.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:33 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Opflikkeren met die mafferd
Opsteukert! Dat is 1 van de weinige dingen die ik meegekregen heb van Utopia.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:31 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Nee dat deed 'ie helemaaaaaaaal niet stokende mongool.
Hij tilde haar over z'n schouders en toen zei Jill "Matt, de camera's, ze kijken zo in m'n poes"
Ben je écht zat aan't worden maat, je loopt kutopmerking na kutopmerking te maken hier in dit topic en de sfeer te verzieken, blijf weg als je niet normaal mee kan praten
Sherlockquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:32 schreef JimLaFleur het volgende:
Ik denk dat Zoey misschien wel voor team Thomas kiest. En tot Mike zich verassend aansluit bij team Michel want hij kan het beter vinden met Michel, Nick en Naomi dan met Jill en haar slaafjes.
zij, hij, wijquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee gast, ik hoorde duidelijk dat hij wat anders zij.
Je moest je schamen. Je gaat in de verdediging terwijl je bullshit uitkraamde. Niet goed te praten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Misschien tijd voor een gratis gehoortestje bij Pearl of zo?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:33 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Alleen backseatmodsquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef waxmask het volgende:
zijn er geen reserve mods als benny slaapt? want loopt een beetje de spuigaten uit nu
Ach welnee, plaats TR.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef waxmask het volgende:
zijn er geen reserve mods als benny slaapt? want loopt een beetje de spuigaten uit nu
Eensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef waxmask het volgende:
@Lavenderrquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef waxmask het volgende:
Lijkt Tekkel welquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moest je schamen. Je gaat in de verdediging terwijl je bullshit uitkraamde. Niet goed te praten.
Hoezo dubbelspel? That's the game!! En ik zie steeds meer dat mensen niet inzien dat het geen kumbaya is en dat de bewoners niet met zijn allen 3 maand gezellig bij een haardvuurtje gaan zitten ... je moet elkaar eruit stemmen om zelf over te blijven om kans te maken op de prijs ... ik vind dat Zoey het redelijk oppakt nu ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Laat het joh, kan nog niet eens zei correct schrijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je moest je schamen. Je gaat in de verdediging terwijl je bullshit uitkraamde. Niet goed te praten.
nee das de mond van mike die op en neer gaat als hij weer een sterk verhaal heeftquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:36 schreef utopia2.0 het volgende:
Kijken we weer naar die geile bilnaad van Thomas
Wat is dit nu weerquote:
327 - 1 = sellug.quote:
Kan hem steeds meer waarderen, mooie man, zowel uiterlijk als innerlijk. Mag van mij nog wel even blijvenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:37 schreef zodeju het volgende:
Als ik Michel zie opruimen denk ik wat doe jij daar ook bij die stelletje debielen....
Owwquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:37 schreef waxmask het volgende:
[..]
nee das de mond van mike die op en neer gaat als hij weer een sterk verhaal heeft
kan ook therapeutisch zijn, een opgeruimd huis is een opgeruimde geest. Gewoon verstand op nul en lekker de boel aan kant maken, lekker in je eentjequote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:37 schreef zodeju het volgende:
Als ik Michel zie opruimen denk ik wat doe jij daar ook bij die stelletje debielen....
Ik snap dat dreigen met weggaan niet ..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:34 schreef waxmask het volgende:
Die loser zit hier al dagen aan een stuk te trollen. Die heeft gewoon niets beter te doen, komt zeker terug. Beter gaat iedereen zn comments gewoon negeren. Soms zit ik bij te lezen en zijn tegendraads gezeik zit er ook gewoon steeds tussen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:35 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
[..]
Tot nooit meer zien. Daar is het gat van de deur
Amen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap dat dreigen met weggaan niet ..
En iedereen die daar op in gaat ook niet .
Alles wordt opgeklopt en en nu gaat het gezever al 2 topics door .
Je hoeft niet overal op in te gaan , ik vind het allemaal wat overtrokken .
Slaap lekker.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ga slapen. Normaal is de COS gezelliger dan de streams, maar besef me nu dat ik Jerrel interessanter vind op dit moment... en da's nie goed nu. Dus welterusten!
Met aanwijzingen van Mike.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:36 schreef Shenti het volgende:
Dat haar van Michel ziet er echt niet uit aan de zijkant haha. Dat heeft Liese gedaan toch?
Dit raakt me. Maar toch welterusten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:39 schreef Ireth het volgende:
Ik ga slapen. Normaal is de COS gezelliger dan de streams, maar besef me nu dat ik Jerrel interessanter vind op dit moment... en da's nie goed nu. Dus welterusten!
Lijkt me heerlijk. Michel gaat helemaal gek worden.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Je moet er toch niet aan denken dat je straks met die eikel en de kinderclub overblijft.
Je kunt ook naar de hottubquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:40 schreef TheRacingElf het volgende:
Kan die Frekkel z’n bek houden met z’n kut Engelse gejank
ik ben ook nog steeds niet gepijpt hoor je mij ook niet overquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:40 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap dat dreigen met weggaan niet ..
En iedereen die daar op in gaat ook niet .
Alles wordt opgeklopt en en nu gaat het gezever al 2 topics door .
Je hoeft niet overal op in te gaan , ik vind het allemaal wat overtrokken .
Geen zorgen, volgende week is hij weg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:41 schreef TheVulture het volgende:
Die Jerrel met z'n engelse sketchteksten, echt alles is een schreeuw om aandacht
Offtopicquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
ik ben ook nog steeds niet gepijpt hoor je mij ook niet over
Ik denk namelijk dat jij hetzelfde dacht wat ik dacht.quote:
Jawel tuurlijk mag hij blijven, maar ben bang dat hij steeds ongelukkiger daar wordt...BB heeft hem tja hoe moet ik het zeggen geknakt en niet even teruggefloten van pas op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:38 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Kan hem steeds meer waarderen, mooie man, zowel uiterlijk als innerlijk. Mag van mij nog wel even blijven
Je kan beter lekker een jointje smokenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Die gaat zijn reputatie echt niet op het spel zetten voor BB.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Lijkt me heerlijk. Michel gaat helemaal gek worden.
Nou kom maar danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:41 schreef waxmask het volgende:
[..]
Welke reputatie?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die gaat zijn reputatie echt niet op het spel zetten voor BB.
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:43 schreef JimLaFleur het volgende:
Maar ff serieus die Thomas die heeft gewoon echt grotere tieten dan Jill
Ik hoop dat Thomas hem KEIHARD in z'n oor snurktquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:44 schreef Flory het volgende:
Heeft Jerrel alles al verhuisd naar andere slaapkamer of moet dat nu nog gebeuren?
Ben bang die ie weer terugkrabbeltquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:44 schreef Flory het volgende:
Heeft Jerrel alles al verhuisd naar andere slaapkamer of moet dat nu nog gebeuren?
Inderdaad, ze moet wát, anders wordt ze afgedankt ergens in maart. Dan wordt ze netjes uitgezwaaid en in gedachten bedankt voor haar diensten.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoezo dubbelspel? That's the game!! En ik zie steeds meer dat mensen niet inzien dat het geen kumbaya is en dat de bewoners niet met zijn allen 3 maand gezellig bij een haardvuurtje gaan zitten ... je moet elkaar eruit stemmen om zelf over te blijven om kans te maken op de prijs ... ik vind dat Zoey het redelijk oppakt nu ..
Zoey is een vals serpent qua karakter, niet alleen qua game.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:36 schreef snetje het volgende:
[..]
Hoezo dubbelspel? That's the game!! En ik zie steeds meer dat mensen niet inzien dat het geen kumbaya is en dat de bewoners niet met zijn allen 3 maand gezellig bij een haardvuurtje gaan zitten ... je moet elkaar eruit stemmen om zelf over te blijven om kans te maken op de prijs ... ik vind dat Zoey het redelijk oppakt nu ..
Ligt er aan wie er tegenover hem komt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:45 schreef NickTheBomb het volgende:
Hopelijk is Thomas de volgende die weg moet. Ik ben die gast met zijn gatlikkerij zo beu....
Toppertje he!quote:
Waar likt hij iemand zijn gat dan?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:45 schreef NickTheBomb het volgende:
Hopelijk is Thomas de volgende die weg moet. Ik ben die gast met zijn gatlikkerij zo beu....
no shitquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:46 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ligt er aan wie er tegenover hem komt.
Gooi maar een Walker deze kant op.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:46 schreef waxmask het volgende:
[..]
snetje ook weer aan de nachtborrel
heb ik voor je naast 43 mijn favo drankje *cheers*quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Gooi maar een Walker deze kant op.
Dat ze het niet gaan accepteren als Jerrel to huismeester wordt gemaakt door BBquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:47 schreef TheVulture het volgende:
Ik versta echt geen hol van Nick en Julie, geluid is kut
de kijker moet beslissen, komt 10x harder aanquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Dat ze het niet gaan accepteren als Jerrel to huismeester wordt gemaakt door BB
Die hele hottub is niet om aan te glurenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jill ziet er echt niet uit met die make-up
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:48 schreef waxmask het volgende:
[..]
heb ik voor je naast 43 mijn favo drankje *cheers*
Die is gehersenspoeld.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef Tourniquet het volgende:
Jill haat Michel echt kun je merken.
Mwaquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:50 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die hele hottub is niet om aan te gluren
Ja, zie mijn edit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:51 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Die is gehersenspoeld.
Net of het Michels schuld is dat Thomas was genomineerd.
Heb zo'n gevoel van wel ze negeren hem al vaker of zeggen stop maarquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:43 schreef Windhapper het volgende:
Jill iedere keer met bedenkelijke blikken naar Thomas als Matt z'n bek opentrekt. Hebben ze het al over Matt gehad samen?
Haten is een groot woordquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef Tourniquet het volgende:
(Aangepraat door Zoey)
Dan moeten ze eerst die koorden van de badjassen uit het huis halen, met oog op Miesjel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
de kijker moet beslissen, komt 10x harder aan
Ja oké, maar je ziet wel elke keer haar gezicht betrekken als het over hem gaat, gevolgd door een snedige opmerking.quote:
Dat zou echt top zijnquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Is Zoey anti-Michel geworden sinds ze in de gaten kreeg dat hij niet haar maar Julie leuk vond?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef Tourniquet het volgende:
(Aangepraat door Zoey)
Ja, dat is het mooistequote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:50 schreef waxmask het volgende:
[..]
de kijker moet beslissen, komt 10x harder aan
Podium beestquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:53 schreef puzziepie het volgende:
Matt Behehe zichzelf aan het indekken met geneuzel over niets[ afbeelding ]
En daar is Jerrel![]()
![]()
Stoorzender /podium beest![]()
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:54 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Is Zoey anti-Michel geworden sinds ze in de gaten kreeg dat hij niet haar maar Julie leuk vond?
Maandag is nog ver. Er kan nog van alles gebeuren.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Maar zal Jerrel nu echt wel zo massaal genomineerd worden? Wel zeker door Michel, Nick en Julie. Maar verder?
Naomi sowiesoquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Maar zal Jerrel nu echt wel zo massaal genomineerd worden? Wel zeker door Michel, Nick en Julie. Maar verder?
K3 als hij zich niet aanpastquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
Zou wel mooi zijn als de complete groep dan zou laten weten te zullen vertrekken...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:49 schreef TheRacingElf het volgende:
[..]
Michel, Julie, Nick, Naomi en Liese stemmen sowieso op 'mquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:55 schreef Tourniquet het volgende:
jer rel op beide streams het hoofdonderwerp, doet hij goedquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:56 schreef VloggendeChipsZak het volgende:
Jerrel maakt het weer vunzig hoor
Toch wel een world class troll hoor. Zo kom je ze echt niet vaak tegenquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel blijft ook bezig heh, die laat zich echt kennen. Beveiliger en je laat je zo opfokken.
Ja echt...wat een aansteller.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:56 schreef WAvanBuren het volgende:
Miesjel blijft ook bezig heh, die laat zich echt kennen. Beveiliger en je laat je zo opfokken.
Dat is tegenwoordig het concept van een RLS , dingen 100 keer herhalen ... zodat er goede shots van gemaakt kunnen worden ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:56 schreef snetje het volgende:
En ja hoor ... Mich moet nog even klagen : "Voor de camera" dat hij last heeft ven Jer ... "Een langspeelplaat is lang ... Mich nog langer ...
Heurluk!! He he ...eindelijk BB!!quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:57 schreef waxmask het volgende:
[..]
jer rel op beide streams het hoofdonderwerp, doet hij goed
Dat is niet genoeg.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michel, Julie, Nick, Naomi en Liese stemmen sowieso op 'm
In de buitenwereld heb je afleiding en kun je het loslaten maar zij zitten op een kluitje in zo'n misselijk sfeertje...quote:
Michel en Julie.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef puzziepie het volgende:
Nick weet wel er volgende week op komt te staan
Dit, het is zo ongeveer de enige impuls die je hebtquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In de buitenwereld heb je afleiding en kun je het loslaten maar zij zitten op een kluitje in zo'n misselijk sfeertje...
wat moet je danquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:59 schreef Koos1958 het volgende:
Michel is ook wel een roddeltante hoor. HIj zegt elke keer voor mij is het klaar, maar hij blijft maar door gaan.
ze zijn geworden waar ze de weglopers van betichttequote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Naomi wordt niet blij van deze negativiteit.
Van iemand die een aantal uitzendingen heeft gedraaid mag je toch wel verwachten dat dit geen probleem is.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In de buitenwereld heb je afleiding en kun je het loslaten maar zij zitten op een kluitje in zo'n misselijk sfeertje...
Beïnvloeden...manipuleren...mensen naar jouw kant praten....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:59 schreef Koos1958 het volgende:
Michel is ook wel een roddeltante hoor. HIj zegt elke keer voor mij is het klaar, maar hij blijft maar door gaan.
Dat is toch vermoeiend? ... Dat je de heule dag alle camera's mot aflopen en tig keer je riedeltje moet houden om zo maar te hopen dat het dan goed in beeld komt? ... Oh! nu snap ik waarom meerderen daar de heule dag liggen te gapen ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig het concept van een RLS , dingen 100 keer herhalen ... zodat er goede shots van gemaakt kunnen worden ...
Michel kan het in ieder geval al dagen niet loslaten. Hij stelt zich nu ook aan. Zoveel heeft Jerrel hem ook weer niet misdaan.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
No way. Naomi heeft hem feilloos door. Discussie van de week tussen haar en Tekkel gemist zeker?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naomi heeft hij al in de zak!
Die is zo naïef als de pest.
Net als met Mike.
Zij zijn met 6. Dat is het probleem.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Michel, Julie, Nick, Naomi en Liese stemmen sowieso op 'm
Ja da's waar... maar ik gok dat het andere kamp ook niet unaniem isquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zij zijn met 6. Dat is het probleem.
Hij krijgt maar 5 stemmen als er niemand flipt.
Of meegaan in zijn spel, want dat is het, een spelquote:
Naomi niet, echt nietquote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Naomi heeft hij al in de zak!
Die is zo naïef als de pest.
Net als met Mike.
quote:
Waarom zou Jerrel daar niet horen dan? ...quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:02 schreef Koos1958 het volgende:
Ze blijven hangen met dit gedoe over jerrel. Dat als publiek voor hem zou kiezen en niet een van hun dat ze daar dan ook niet willen zijn. Julie, nick, michel en naomi. Ze hebben gelijk dat Jerrel daar niet hoort maar ze moeten hem gewoon geen aandacht geven dan is de lol er wel voor hem af.
Een week met zo'n relnicht op je nek in een huis van een scheet groot. Binnenkort heeft ie nog een PTSD.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Daarom heeft Mike denk ik de sleutelrol. Ik heb hem volgens mij nog niet echt positief over Jerrel gehoord.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 01:02 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Zij zijn met 6. Dat is het probleem.
Hij krijgt maar 5 stemmen als er niemand flipt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |