quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sexy zowie die crocs van els, dit moeten ze laten zien tijdens de livesjow
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
sexy zowie die crocs van els, dit moeten ze laten zien tijdens de livesjow
Ach kom op. Jerrel is al een week zichzelf. Een treiterende aandachtshoer. 100% Jerrel.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik niet ... ik vind het heerlijk om te zien dat iemand eindelijk lekker zich zelf kan zijn ...
Die jongen is volgens mij alles behalve gewoon lekker zichzelf. Maar dat was hij voor BB ook al niet denk ik.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Ik niet ... ik vind het heerlijk om te zien dat iemand eindelijk lekker zich zelf kan zijn ...
Dat komt omdat we ook helemaal geen dames in team Nederland hebben of leuke mannen....quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende:
[..]
Thomas kreeg de schuld door met de Hollanders te heulen. Michel doet precies hetzelfde met de Belgen. Tis een raar spelletje
Dat “zo lekker zichzelf zijn” is 1 grote façade rond zijn onzekerheid. Niet dat de oorzaak daarvan oké is, verre van zelfs, maar we zien hier echt niet iemand die zichzelf is en lekker in z’n vel zit.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:15 schreef snetje het volgende:
[..]
Sowieso dat jezelf argument zijn is fucking hinderlijk. Alsof het praten over iemand anders niet menseigen is. Dat doet letterlijk ELK levend wezen op deze aardkloot.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:17 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ach kom op. Jerrel is al een week zichzelf. Een treiterende aandachtshoer. 100% Jerrel.
ben meestal wel in voor een cos fight maar dit is wel even drama als hij echt kapt, laten we hopen dat de gemoederen wat zakken met de tijdquote:
Dat worden streamlocksquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef Shenti het volgende:
Volgens mij wil Naomi wel even doordansen in bed met Zoey.
Misschien is het geen heulen maar kan hij gewoon beter opschieten met mensen die toevallig ook Belg zijn? Ik wordt een beetje moe van dat jij Belg en jij Nederlander gedoequote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:13 schreef Geenfrietmaarpatat het volgende: [..] Thomas kreeg de schuld door met de Hollanders te heulen. Michel doet precies hetzelfde met de Belgen. Tis een raar spelletje
ik dacht eigenlijk dat hij tegen 1 persoon dikke doei zei. maar toch niet tegen heel bbquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ben meestal wel in voor een cos fight maar dit is wel even drama als hij echt kapt, laten we hopen dat de gemoederen wat zakken met de tijd
Sike en weer doorquote:
als wie kapt?quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:19 schreef waxmask het volgende:
[..]
ben meestal wel in voor een cos fight maar dit is wel even drama als hij echt kapt, laten we hopen dat de gemoederen wat zakken met de tijd
Wtf..quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ik ben zelf Joods en ik ben er nu klaar mee, tot nooit meer ziens ....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.* Contra principia negantem disputari non potest *
* Men kan niet redeneren met iemand die beginselen ontkent*
Eensquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef Ireth het volgende:
[..]
Misschien is het geen heulen maar kan hij gewoon beter opschieten met mensen die toevallig ook Belg zijn? Ik wordt een beetje moe van dat jij Belg en jij Nederlander gedoe
utopia2.0 nu in de pm met hem hoop ikquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat hij tegen 1 persoon dikke doei zei. maar toch niet tegen heel bb
Ja dat dacht ik ookquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik dacht eigenlijk dat hij tegen 1 persoon dikke doei zei. maar toch niet tegen heel bb
Haar ontzettende blijdschap moet toch al opvallen. eergister was ze nog zo ongelukkig.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat sowieso de week worden waarin Zoey ontmaskerd gaat worden qua dubbelspel, want zij zorgt ervoor dat een van de 2 partijen een meerderheid haalt waar de ander niet op gerekend heeft... :Stemt ze met kamp Thomas mee dan weten Michel en co hoe laat het is en andersom
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef Whuzz het volgende:
Haha Mike
Loverboy Mike gaat helemaal los
quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:21 schreef Straatverlichting het volgende:
[..]
Wtf..Bedankt voor je nikszeggende reactieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
En terecht. Hopelijk gaat 'ie er na't weekend gewoon vrijwillig uit, kneus.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef TheVulture het volgende:
Het is ook mooi te zien dat Jerrel continue die aandacht wil van de rest en hij eigenlijk vrij ernstig genegeerd wordt
Maar we houden wel van jullie hoor, heel diep van binnen.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:22 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Aangezien alle Nederlanders immuun zijn,
kan de TT voortaan wel "Big Brother Nederland" genoemd worden.
En de belgen zijn gedegradeerd tot pionnen.
Die schoof het lekker onder het tapijt.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:21 schreef waxmask het volgende:
[..]
utopia2.0 nu in de pm met hem hoop ik
Ze had deze week Michel en Nick.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:20 schreef TheVulture het volgende:
Het gaat sowieso de week worden waarin Zoey ontmaskerd gaat worden qua dubbelspel, want zij zorgt ervoor dat een van de 2 partijen een meerderheid haalt waar de ander niet op gerekend heeft... :Stemt ze met kamp Thomas mee dan weten Michel en co hoe laat het is en andersom
ik wilde ook door in de hoop dat benny het wel zou weg halen laterquote:Op vrijdag 12 februari 2021 00:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Die schoof het lekker onder het tapijt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |