Lijkt me heerlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Super leukEcht leuke werkzaamheden en ook leuke collega's. Voor hoever ik ze heb kunnen zien en leren kennen. Ik ben nu in twee weken maar twee keer op kantoor geweest. Ik mis wel het sociale contact daarbij hoor. Af en toe de videocalls is toch anders dan fysiek contact. En daar komt nog bij dat mijn ouders wel cruciale beroepen hebben en mijn broertje in de eindexamenklas zit, waardoor ik constant alleen thuis zit eigenlijk
Ieder zo z'n ding. Ik vind het zelf wel lastig dat ik gewoon minder uitleg en zo nu ook krijg. Ik voel me daardoor ook nog niet zo "vrij" dat ik overal m'n eigen inbreng in durf te geven.quote:
Ohhh ja dan snap ik volkomen dat je het fysieke contact zo mistquote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:13 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Super leukEcht leuke werkzaamheden en ook leuke collega's. Voor hoever ik ze heb kunnen zien en leren kennen. Ik ben nu in twee weken maar twee keer op kantoor geweest. Ik mis wel het sociale contact daarbij hoor. Af en toe de videocalls is toch anders dan fysiek contact. En daar komt nog bij dat mijn ouders wel cruciale beroepen hebben en mijn broertje in de eindexamenklas zit, waardoor ik constant alleen thuis zit eigenlijk
Voor stage lijkt het me wel lastig inderdaad.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ieder zo z'n ding. Ik vind het zelf wel lastig dat ik gewoon minder uitleg en zo nu ook krijg. Ik voel me daardoor ook nog niet zo "vrij" dat ik overal m'n eigen inbreng in durf te geven.
Snap het volkomen. Irl is het toch makkelijker uitleg vragen. En bepaalde handelingen wil je ook niet uitvoeren zonder dat je het zeker weet natuurlijk.quote:Op vrijdag 12 februari 2021 23:31 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ieder zo z'n ding. Ik vind het zelf wel lastig dat ik gewoon minder uitleg en zo nu ook krijg. Ik voel me daardoor ook nog niet zo "vrij" dat ik overal m'n eigen inbreng in durf te geven.
Dion Graus heeft ook ooit een dierenprogramma gepresenteerd op de regionale omroep en is daarmee dus een collega van Freek Vonk.quote:
Mij ookquote:
Ik werk tegenwoordigquote:
Ik werd wakker doordat iemand op de bel drukte om het appartementencomplex binnen te komen en daarna had ik Silke bovenop me liggen en begon ze te spinnen.quote:
Misschien schaatsen. Maar ik twijfel want ik ben een beetje snotterig en dat vind ik wel risky met Corona nu en zo. Vanavond WIDM, daarna een stukje Kroatische voorronde kijken dan maar.quote:Op zaterdag 13 februari 2021 09:53 schreef Strani het volgende:
Jajajajajajaja een hele hele hele goeie morgen lieve mensennnnnn op deze zaterdag de dertiennnnde van februari!!! En wat zijn de plannen voor vandaag!?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |