Is toch ongelooflijkquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=jZX7BmPGT8oquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
quote:Op maandag 15 februari 2021 22:07 schreef ChevyCaprice het volgende:
Geachte medespelers,
Hierbij wederom een bewijs van mijn tactische meesterbrein. Als je goed kijkt zie je dat ik net in de chat typ "dele ga nou aanvallen". Even later valt (niet geheel toevallig) de goal
Niet gekekenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat is kramer, tijdens de wedstrijd ADO-PSVquote:Op maandag 15 februari 2021 23:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ik toen ik Rambo won:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de goal van mij waar @Dj_Day-V zo woedend was op @3rr0r![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:48 schreef GGMM het volgende:
Die had Error nooit meer gehaald.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier de goal van mij waar @:dj_day-v zo woedend was op @:3rr0r
Ik vond de reactie van davy ook wat overdevenquote:Op maandag 15 februari 2021 23:48 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Die had Error nooit meer gehaald.
Jij bent vast leuk op feestjesquote:Op maandag 15 februari 2021 23:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is kramer, tijdens de wedstrijd ADO-PSV
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@Oriente je keepte vandaag belabberd!
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:48 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
xDquote:Op maandag 15 februari 2021 23:48 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vond de reactie van davy ook wat overdeven
Jawel, kon al minimaal tegen de paal schieten.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:48 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit, hij mist de bal, en beweegt vervolgens van de bal weg. Maar kan gebeuren.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Jawel, kon al minimaal tegen de paal schieten.
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:51 schreef GGMM het volgende:
Ja dit was echt heel slecht.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:oriente je keepte vandaag belabberd!
Wat is er?quote:Op maandag 15 februari 2021 23:48 schreef MC-Morgan het volgende:
Bedankt voor het hosten. Het was weer beregezellig.
PS: @:Oriente wil jij alsjeblieft weer jezelf zijn, ik maak me zorgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bal geef ik schitterend op mcm![]()
quote:Op maandag 15 februari 2021 23:54 schreef GGMM het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Deze bal geef ik schitterend op mcm
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Ja leuk. Zelfs Scrummie had die gestopt.quote:Op maandag 15 februari 2021 23:52 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je ziet toch dat hij niet bij die bal kan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |