Dat komt omdat jij de vredestichter bent. Maar jij bent er zelden nog dus dan dondert alles als een kaartenhuis in elkaar qua vredequote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:50 schreef Bluedisplay het volgende:
Je vraagt je toch af: waarom is de sfeer altijd zo grimmig binnen Haxball?
Daar kan ik helemaal in meekomenquote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:42 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Doorgaans lever je puik werk af maat dus de verwachtingen zijn nu eenmaal hoog!
Je video met highlights bijvoorbeeld is zeer vermakelijk.
Topic #100 is misschien een mooie gelegenheid voor een vervolg.
Beter speel jij vanavond gewoon weer mee.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:42 schreef br00djekaas54321 het volgende:
[..]
Doorgaans lever je puik werk af maat dus de verwachtingen zijn nu eenmaal hoog!
Je video met highlights bijvoorbeeld is zeer vermakelijk.
Topic #100 is misschien een mooie gelegenheid voor een vervolg.
Ik doe maandag wel weer meequote:Op vrijdag 19 februari 2021 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Dat komt omdat jij de vredestichter bent. Maar jij bent er zelden nog dus dan dondert alles als een kaartenhuis in elkaar qua vrede
Like gegeven.quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik doe maandag wel weer mee
Als er dan gespeeld wordt
Erg gezellig!quote:Op vrijdag 19 februari 2021 15:01 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Ik doe maandag wel weer mee
Als er dan gespeeld wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@FireFox1 het gifje dat je wist dat zou komen![]()
quote:Op vrijdag 19 februari 2021 21:33 schreef GGMM het volgende:
Wat een domoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.@:firefox1 het gifje dat je wist dat zou komenWhat is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=ih08SsbproYquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=ih08SsbproYquote:
Als jij weigert in de spits te gaan spelen terwijl je daar hem meest tot je recht komt dan heb ik natuurlijk weinig zin, zeker als we achterstaan tijdens een pot.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:51 schreef Oriente het volgende:
Dat was een ontzettend gezellig avondje Hax.
Jammer voor de ragequitters die vroegtijdig weggingen.
Ik noem geen namen!
@:T3hTommay
Dank je, ik ben alleen niet zo goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 00:45 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
@:Shreyas mag vaker meedoen, inderdaad.
Waar blijft jouw langverwachte compilatie maatquote:Op zaterdag 20 februari 2021 09:52 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Als jij weigert in de spits te gaan spelen terwijl je daar hem meest tot je recht komt dan heb ik natuurlijk weinig zin, zeker als we achterstaan tijdens een pot.
Hoe meer bewijs ik lever van mijn tactische genialiteit hoe minder mensen mijn aanwijzingen op lijken te volgen.
Ik proef een zwaar gebrek aan winnaarsmentaliteit bij deze e-sport.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote: