Assen 2005, NK Afstanden, 6:39quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:40 schreef franklop het volgende:
[..]
De 6.48,88 op de WK junioren op een baan in Zweden tel ik dan niet mee.
6.31,34 in Groningen een keer.
We hebben een winnaar!quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:44 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Assen 2005, NK Afstanden, 6:39
https://nl.wikipedia.org/(...)atsen_afstanden_2005
hij heeft zijn achternaam ook niet tegenquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:42 schreef Slobeend het volgende:
Meer eer naar fenomeen Van der Poel.
Ja, als we alles winnen is het ook niet goed. Noren zijn ook weer wat in opkomst.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ze doen net alsof de wereld in stort als een Zweed wint, ik vind het wel prima voor de sport
Ze moeten in de leer bij de Britse baanrennertjes.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:50 schreef wimderon het volgende:
Over de pursuit gesproken: mag ik zeggen dat ik het dom vindt dat de Noren hun tactiek dit seizoen hebben laten zien aan de schaatswereld (ook al gebruikte Amerika die bijvoorbeeld al). Zulke dingetjes moet je in de kluis laten voor de Olumpische Spelen.
Paar goede mannen op de latten zijn wel te vinden. Leuk experiment zou dat zijn om te zien hoe ver je in een jaar komt met een mega basis conditie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:49 schreef wimderon het volgende:
Als Röjler zijn ovenwanten weer aantrekt en ergens een langlaufer wat schaatsen onder gebonden krijgt duwt Nils die twee zo naar een medalje op de pursuit.
Allemaal toeterende Volvo's hier door de straat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Spies het volgende:
https://www.aftonbladet.se/sportbladet
Heel Zweden staat op de banken
Ikea pakt uitquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:52 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Allemaal toeterende Volvo's hier door de straat.
Hoe goed zou Roglic zijn op schaatsen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:51 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Paar goede mannen op de latten zijn wel te vinden. Leuk experiment zou dat zijn om te zien hoe ver je in een jaar komt met een mega basis conditie.
Volgend jaar de Japanners er ook weer bij. Ik zie de spelen geen herhaling van Sotsji en Pyeonchang worden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 17:49 schreef Faraday01 het volgende:
Ze doen net alsof de wereld in stort als een Zweed wint, ik vind het wel prima voor de sport
Dat zou de tweede Roest zijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 17:53 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe goed zou Roglic zijn op schaatsen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |