ik vind het niet zo erg dat risicogroepen voor gaan....alleen is alles weer last minute.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Overgewicht is al vervelend genoeg zonder dat je er smalend over hoeft te doen. Het is volkomen terecht dat deze groep mensen voorrang krijgt want het is gewoon een risicogroep. Er is niemand met extreem overgewicht waar verder niks mee aan de hand is als onderliggende oorzaak. Het is niet voor niets dat de behandeling zo complex is en afvallen zo moeilijk is.
En nee, ik heb zelf geen overgewicht.
Iets met 95%quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
Oud collega van me heeft al twee prikken gehad, toch van de week corona gekregen en ziek geworden. Hoe dan?
Een vaccin werkt voor de kudde, individueel niet voor iedereen, dat heb je toch wel gehad bij biologie?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
Oud collega van me heeft al twee prikken gehad, toch van de week corona gekregen en ziek geworden. Hoe dan?
De uitdaging is dat dit niet over beleid gaat. Als er beleid zou zijn lag er een plan hoe dingen open zouden gaan, wat er dan wel en niet mogelijk was. Was het maar gebaseerd op beleid, dan konden we er tenminste iets meequote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Jor_Dii het volgende:
[..]
Beleid wordt heus niet gebaseerd op aannames, dat vind ik pas echt onzin.
het vaccin is niet 100% effectief hequote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
Dat ben ik volkomen met je eens.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg dat risicogroepen voor gaan....alleen is alles weer last minute.
dit hadden ze vorig jaar al kunnen bedenken.
Deels ik had zelf een teamgenoot met zwaar overgewicht, die gaf ook gewoon aan dat weinig eten psychisch gewoon niet te doen was, gewoon altijd honger, en hij heeft er echt lang professionele hulp voor gehad, gelukkig heeft een maagband in combinatie met hulp geholpen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Overgewicht is al vervelend genoeg zonder dat je er smalend over hoeft te doen. Het is volkomen terecht dat deze groep mensen voorrang krijgt want het is gewoon een risicogroep. Er is niemand met extreem overgewicht waar verder niks mee aan de hand is als onderliggende oorzaak. Het is niet voor niets dat de behandeling zo complex is en afvallen zo moeilijk is.
Waarschijnlijk even geen verbinding met de 5G zendmast.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
Nog niet volledig beschermd (te kort op tweede vaccinatie) of niet volledig beschermd door redenen (vaccin, lijf, prikomstandigheden etc)quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
Ik heb het idee dat hele kuddes mensen ironisch gezien niet zoveel hebben opgestoken over vaccins bij biologie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Een vaccin werkt voor de kudde, individueel niet voor iedereen, dat heb je toch wel gehad bij biologie?
Omdat afhankelijk van vaccin het ongeveer 90 procent bescherming bied, gaat erom dat je niet heel ziek word, daarnaast ook een deel die al dan niet false positive test.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
is ook wel een kwestie van een stuk discipline....ik heb ook de hele dag honger en kan ook de hele dag vreten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef raptorix het volgende:
[..]
Deels ik had zelf een teamgenoot met zwaar overgewicht, die gaf ook gewoon aan dat weinig eten psychisch gewoon niet te doen was, gewoon altijd honger, en hij heeft er echt lang professionele hulp voor gehad, gelukkig heeft een maagband in combinatie met hulp geholpen.
Zelf heb ik ook al een jaar of 20 overgewicht, de laatste jaren echt te veel, en sinds kort flink aan het afvallen, sinds november ben ik van 120 naar 103 gegaan, hoop 1 april op 95 te zitten
quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef D_A het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even geen verbinding met de 5G zendmast.
Valt je dekking meteen weg jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef D_A het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even geen verbinding met de 5G zendmast.
Gebrek aan discipline is geen aandoening.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:58 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Gevalletje besmet tussen 2 prikken in en pas 2 weken na volledige dosis ben je meest beschermd.?quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Elan het volgende:
Dat weet ik alleen meende gelezen te hebben dat die 5% voornamelijk bij ouderen zit waar vaccinaties door de werking van het immuunsysteem minder effect (kunnen) zijn.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:01 schreef Predator40 het volgende:
[..]
het vaccin is niet 100% effectief he
Gelukkig welquote:Op donderdag 11 februari 2021 14:02 schreef Noordzijde het volgende:
507 op de IC volgens NICE. Gisteren nog 521.
Daling blijft maar aanhouden.
Hugo de Jonge en een doordacht plan? Wat zeg je nu?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:00 schreef Predator40 het volgende:
[..]
ik vind het niet zo erg dat risicogroepen voor gaan....alleen is alles weer last minute.
dit hadden ze vorig jaar al kunnen bedenken.
Ze heeft 9 dagen geleden tweede prik gehad gisteren positief getest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:03 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Gevalletje besmet tussen 2 prikken in en pas 2 weken na volledige dosis ben je meest beschermd.?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |