Die dikke Chinees op de foto ook?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:24 schreef Molo het volgende:
[..]
Die heeft weet ik hoe lang in quarantaine gezeten en die coronamaatregelen zijn daar zeker niet van kracht
Dom bericht dus
Handwassen lijkt mij ook wel belangrijk om op 1 te zetten jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:29 schreef zoost het volgende:
[..]
Dus iedereen die vanuit het buitenland naar Nederland reist hoeft zich ook niet aan de maatregelen te houden?
Dit zijn maatregelen die de WHO zelf adviseert. Zij zat daar als onderdeel van de WHO. Dan dien je het goede voorbeeld te geven.
[ afbeelding ]
De grap is, een maand of 2 geleden ofzo had Rosanne een column ergens, dat ze vond dat het land op slot moest. In die column haalde ze ook aan dat ze gezellig met vriendinnen wat ging drinken want de kinderen gingen met elkaar spelen. Ze zou niet vrijwillig thuis kunnen/willen blijven, dus vond ze dat het land op slot moest.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vond het een opmerkelijk fragment, heb de rest van de discussie nog niet gezien. Ik snap nu waarom ik me zelf in februari 2020 veel meer zorgen maakte om corona dan de meeste mensen, en waarom ik in maart blij was met de (intelligente) lockdown en tegelijkertijd zéér bezorgd om Rutte die het had over groepsimmuniteit en dat de meeste mensen corona zouden krijgen.
Het is gewoon angst voor het onbekende in combinatie met in de ontkenning zitten. "Neeeeeee ik wil dit niet, ik wil niet ziek worden, ik wil niet besmet worden met iets wat ik niet ken!!! Ik wil dat vadertje staat deze dreiging voor mij wegneemt!!! Ik wil niet dat 60% besmet wordt, ik wil het niet, ik wil 100 worden!!!"
Het is een angst die heel menselijk is, en waarvan het in maart vorig jaar ook helemaal niet gek was om daar als samenleving in eerste instantie vanuit te gaan. Toen gingen er ook nog allerlei geruchten rond van belachelijk hoge sterftepercentages en R0-waarden, van langetermijneffecten zoals impotentie bij mannen en weet ik wat niet meer. Als het virus je ballen liet verschrompelen, zou de helft van de wereld vrijwillig in lockdown gaan.
Maar als je als jonge gezonde vrouw (ik wil niet eenzelfde oordeel vellen over kwetsbare mensen die er zo in staan) na een heel jaar nog steeds in diezelfde ontkenningsmodus zit, dan wordt het toch tijd om hulp te zoeken. Als je nog een plekje kunt krijgen als gevolg van de maatregelen die je zelf hebt gesteund. En anders moet Rosanne gewoon lekker thuisblijven en haar sociale contacten tot 0 beperken tot iedereen gevaccineerd is, is ook prima toch? Moet zij weten. Maar ga het niet van de rest van de maatschappij eisen.
Het is grappig dat haar betoog bijna hetzelfde is als anti-vaxxers. Die willen niet ziek worden van vervelende bijwerkingen, die willen eerst meer weten over de langetermijneffecten, die willen geen vreemde stoffen in hun lichaam hebben.
Groepsverkrachtingen datquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je moet ook wel ff nadenken he voordat je met jan en alleman gaat neuken,
maar waarschijnlijk drugs op, zonder voorbehoedsmiddelen.
Hebben ze daar nog nooit van condooms gehoord?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de jongens en meiden in onder andere Schiedam.
Klopt, en die hele campagne in regio Rijnmond is op de lange baan geschoven, ik hoef natuurlijk niet te zeggen waarom.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:45 schreef Predator40 het volgende:
[..]
je moet ook wel ff nadenken he voordat je met jan en alleman gaat neuken,
maar waarschijnlijk drugs op, zonder voorbehoedsmiddelen.
Hoop binnen nu en 4 weken aan de beurt te zijn voor vaccinatie. Als die f*cking leveringen opschieten.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:44 schreef Molo het volgende:
27 april 2021 vieren we de vrijheid en is het feest voor iedereen tenzij kwetsbaar en nog niet gevaccineerd
Op waardig stuk! Beter dan die bangmakerij die er nu instaat.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:35 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Vond het een opmerkelijk fragment, heb de rest van de discussie nog niet gezien. Ik snap nu waarom ik me zelf in februari 2020 veel meer zorgen maakte om corona dan de meeste mensen, en waarom ik in maart blij was met de (intelligente) lockdown en tegelijkertijd zéér bezorgd om Rutte die het had over groepsimmuniteit en dat de meeste mensen corona zouden krijgen.
Het is gewoon angst voor het onbekende in combinatie met in de ontkenning zitten. "Neeeeeee ik wil dit niet, ik wil niet ziek worden, ik wil niet besmet worden met iets wat ik niet ken!!! Ik wil dat vadertje staat deze dreiging voor mij wegneemt!!! Ik wil niet dat 60% besmet wordt, ik wil het niet, ik wil 100 worden!!!"
Het is een angst die heel menselijk is, en waarvan het in maart vorig jaar ook helemaal niet gek was om daar als samenleving in eerste instantie vanuit te gaan. Toen gingen er ook nog allerlei geruchten rond van belachelijk hoge sterftepercentages en R0-waarden, van langetermijneffecten zoals impotentie bij mannen en weet ik wat niet meer. Als het virus je ballen liet verschrompelen, zou de helft van de wereld vrijwillig in lockdown gaan.
Maar als je als jonge gezonde vrouw (ik wil niet eenzelfde oordeel vellen over kwetsbare mensen die er zo in staan) na een heel jaar nog steeds in diezelfde ontkenningsmodus zit, dan wordt het toch tijd om hulp te zoeken. Als je nog een plekje kunt krijgen als gevolg van de maatregelen die je zelf hebt gesteund. En anders moet Rosanne gewoon lekker thuisblijven en haar sociale contacten tot 0 beperken tot iedereen gevaccineerd is, is ook prima toch? Moet zij weten. Maar ga het niet van de rest van de maatschappij eisen.
Het is grappig dat haar betoog bijna hetzelfde is als anti-vaxxers. Die willen niet ziek worden van vervelende bijwerkingen, die willen eerst meer weten over de langetermijneffecten, die willen geen vreemde stoffen in hun lichaam hebben.
wij dachten deze maand al aan de beurt te zijn, maar er gingen opeens wat groepen voor.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Gia het volgende:
[..]
Hoop binnen nu en 4 weken aan de beurt te zijn voor vaccinatie. Als die f*cking leveringen opschieten.
Skere tijden, WW.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
50? Dacht dat jij een High Roller was?
ik zit hier al maanden in een gebied met amper Coronagevallen.quote:
Dat was gewoon het mortaliteits-'argument' in een ander jasje. Next.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Oidipous het volgende:
Nog even over het debat van De Balie: Marli Huijer for president! Wat een ontzettend fijn geluid om naar te luisteren.
Ze maakt even korte metten met het ZeroCovid denken.
[ twitter ]
Zelfde hier. Komt omdat dat Astrazeneca productieproblemen had.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:52 schreef Predator40 het volgende:
wij dachten deze maand al aan de beurt te zijn, maar er gingen opeens wat groepen voor.
gelukkig ook kwetsbare groepen, en er is toch nog geen zak te beleven dus zo erg vind ik het niet
maar binnen 4 weken zou het wel moeten lukken zou je zeggen.
Je wacht maar mooi met leven tot iedereen een vaccin gehad heeft, vriend.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:52 schreef Predator40 het volgende:
[..]
wij dachten deze maand al aan de beurt te zijn, maar er gingen opeens wat groepen voor.
gelukkig ook kwetsbare groepen, en er is toch nog geen zak te beleven dus zo erg vind ik het niet
maar binnen 4 weken zou het wel moeten lukken zou je zeggen.
bij het AZ vaccin moet je nog 3 maanden wachten tot de 2de prik dus dan is het alweer juni
Las kort geleden een stuk van haar hand, heel erg fijn jaquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:49 schreef Oidipous het volgende:
Nog even over het debat van De Balie: Marli Huijer for president! Wat een ontzettend fijn geluid om naar te luisteren.
Ze maakt even korte metten met het ZeroCovid denken.
[ twitter ]
Kun jij ook een normale ton aanslaan?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je wacht maar mooi met leven tot iedereen een vaccin gehad heeft, vriend.
Heel Nederland zit al maanden solidair te doen met je.
ooitquote:Op donderdag 11 februari 2021 10:54 schreef Gia het volgende:
[..]
Zelfde hier. Komt omdat dat Astrazeneca productieproblemen had.
Echt zo jammer.
Ja, en al die groepen die ineens voorrang krijgen.
Maar, komt goed, ben ik van overtuigd.
Deze vrouw zegt inhoudelijk niet veel anders dan Baudet, alleen ze verwoord het wat fraaier.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Las kort geleden een stuk van haar hand, heel erg fijn ja
Les 1 als je je verstandskies moet laten verwijderen: Ga nooit op internet de verhalen lezen, want je komt alleen horrorstories tegen. En dan is het zover en dan is het prik-krak-weg-hier-een-watje-voor-het-bloedenquote:Op donderdag 11 februari 2021 09:35 schreef Red_85 het volgende:
Dat concentreren op de negatieve voorvallen en mensen die pech hebben, is een van de dingen waarmee je makkelijk tussen de oren van mensen komt. Immers wil niemand chronische klachten hebben.
Niet blind op staren dus. Dit soort artikelen kan je namelijk ook schrijven bij die andere ziekte waarmee covid vaak vergeleken is.
Bron?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:40 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zeg dat maar tegen de jongens en meiden in onder andere Schiedam.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Je wacht maar mooi met leven tot iedereen een vaccin gehad heeft, vriend.
Heel Nederland zit al maanden solidair te doen met je.
quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun jij ook een normale ton aanslaan?
Vind je zelf niet een beetje asociaal? Ik heb mijn prik gehad dus ik ga leven...quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:57 schreef Molo het volgende:
[..]
Kun jij ook een normale ton aanslaan?
Zou je niet op zijn minst even afwachten tot zeker is of je de boel nog kunt verspreiden als je bent gevaccineerd?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:00 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Vind je zelf niet een beetje asociaal? Ik heb mijn prik gehad dus ik ga leven...
Als ik zeg dat ik me niet meer aan de regels hou, krijg ik half fok over me heen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |