Dat dacht ik ook alquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef Caland het volgende:
[..]
Lijkt me onmogelijk zonder je dood te eten.
Met een dieet van boterkoek, danio en melk kan het best snel gaan, maar dat lukt niet binnen 4 wekenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb nu een BMI van 21. Hoeveel zou ik moeten eten om heel snel op de 40 te komen, zeg, in een week of 4?
Op zich sowieso wel een betere prognose voor de langere termijnquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al
Nouja, dan nog maar paar maandjes thuis zitten.
kilo of 40 hahahaquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik heb nu een BMI van 21. Hoeveel zou ik moeten eten om heel snel op de 40 te komen, zeg, in een week of 4?
Heeft weinig nut als je het doet om een ziekenhuisopname te voorkomen, ik denk dat als je dat gaat proberen een garantie hebt op ziekenhuisopname. Aankomen is even lastig haast als afvallen, alleen het dieet is makkelijker (ongemerkt) vol te houden.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
*drinken. 60 flessen olijfolie.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:47 schreef galantis het volgende:
[..]
*drinken. 60 flessen olijfolie.
En dan op de IC terechtkomen zeker, een klap in het gezicht van de zorg... (aldus Rutte)quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:47 schreef galantis het volgende:
[..]
Heb daar ook niet meer zo'n moeite mee eigenlijk. Ik vind ook dat dit los staat van discussies over privileges. Het zou laakbaar zijn als we in deze fase een vaccinatiebewijs invoeren en je alleen met dat bewijs iets mag, waardoor opa weer lekker uit eten kan en op zomervakantie kan, terwijl kleinzoon in lockdown moet blijven. Voor die tweede groep moet je dan ook een alternatief bedenken, b.v. meer sneltesten als dat betrouwbaar genoeg is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:30 schreef GemMagic het volgende:
Ik juich het toe dat mensen die gevaccineerd zijn fijn het leven hervatten, ook al zal ik zelf pas veel later in de gelegenheid gesteld worden een vaccin te ontvangen. Het helpt om deze angstfase te doorbreken wanneer we mensen zien die weer enigszins leven als voorheen.
quote:The last objection I want to discuss is that my policy is not the safest policy. It is not absolute safety. Indeed, I acknowledge this is true. But I disagree that wearing a mask is absolute safety. I disagree that only one nursing home visitor is the safest policy, and only having a picnic outside is safest. Only truly becoming a hermit is absolute safety. Lock yourself in home, and get all foodstuffs delivered. When you go out, always wear an N95, and do this even a year or two after vaccination. After all, who knows if the vaccine will wear off? None of us really wants absolute safety. We seek reasonable safety, and I will defend the proposition that is achieved merely by a prolonged asymptomatic period after second vaccination and after that something can be relaxed -- and there are several options.
The end of COVID
COVID-19 will someday no longer be the topic of daily and breathless news coverage. The virus may always circulate, and some people may always get sick, but the real end will be when we stop thinking about it every moment of every day. That's how this pandemic will end. Not with a bang, but a whimper.
People need to know that there is light at the end of the tunnel because there is.
Vaccination in the absence of viral escape is the way out of this. Once a person is a sufficient time and distance away from the second shot, and if they are feeling well, we can start to view them differently. They are less a vector for the transmission of a plague, and more a real person -- with hopes and wants and desires and seeking connection. In such a moment, if they remove their mask to share a smile with me, I can promise you, I will lower my mask, and smile back.
Daar val je eerder van af denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:47 schreef galantis het volgende:
[..]
Ga je onnoemelijk van aan de schijt denk ikquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Daar val je eerder van af denk ik
Driemaal daags een friet kapsalon en dan kom je een heel eind.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Hoe dan precies?quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:49 schreef zalkc het volgende:
[..]
Daar val je eerder van af denk ik
Volgens mij kun je je darmen dan uit de wc vissenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:50 schreef Molo het volgende:
[..]
Ga je onnoemelijk van aan de schijt denk ik
Ik hoor het al. Een kilo of 40 erbij vreten om te vaccineren en dan weer afvallen is geen goed ideequote:Op donderdag 11 februari 2021 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Driemaal daags een friet kapsalon en dan kom je een heel eind.
Ik denk serieus dat je enorm electrolietentekort gaat krijgen en jezelf kapot maakt ermee, los van de darmkrampenquote:Op donderdag 11 februari 2021 11:51 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Volgens mij kun je je darmen dan uit de wc vissen
Ze zijn hier zo klaar, dan kunnen ze alvast een provincie afstrepen.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:37 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Vraag me af waarom voor die regios is gekozen. Waarom niet in de grotere steden/brandhaarden?
Dat is een behoorlijk grote groep, waarvan een heel deel ook niet dusdanig in beeld in bij de huisarts.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:54 schreef chratnox het volgende:
[..]
Ik hoor het al. Een kilo of 40 erbij vreten om te vaccineren en dan weer afvallen is geen goed idee
Eerlijk, ik denk wel dat er mensen zullen zijn die een BMI van 37/38 hebben ofzo en er even voor willen zorgen dat ze op de 40 komen en naar huisarts, zodat ze ook die prik krijgen.
Ben sowieso wel benieuwd hoe groot die groep is. Weet iemand dat?
Pim Dikkers11 februari 2021, 11:33quote:Mensen met zwaar overgewicht krijgen voorrang bij coronavaccinatie. Huisartsen, die de prikken gaan zetten, mogen binnen een paar dagen al beginnen met het bestellen van vaccins.
Inderdaad zeg.quote:Op donderdag 11 februari 2021 09:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dit, landelijk verliezen ze steun, dus ff wat van dit soort berichten erin.
Nog zoiets kroms, ik ben dus zwanger en beval begin april, wil geen kraamhulp over de vloer maar moet van de verloskundige. Vraag ik aan het kraamhulp bureau of ze negatieve testen kunnen laten zien. Huh? Zei ze...
Zo raar is die vraag toch niet? Die kraamhulp hangt straks wel boven een baby van een paar uur oud. Geen idee wat die in haar vrije tijd doet.
Maar ik mag nu geen sneeuwballen gooien met de buren...
Geen idee hoe groot die groep is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:54 schreef chratnox het volgende:
Ben sowieso wel benieuwd hoe groot die groep is. Weet iemand dat?
Nope, het gaat je gewoon niet lukken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:50 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Driemaal daags een friet kapsalon en dan kom je een heel eind.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |