Hoezo, Braddie is nu toch ook geslaagd YTer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Blijkbaar is zij 18
Hoe geraak je dan van de poffertjeskraam naar onlyfans
Ja pfff die hoef je hier ook niet heen te halen hoorquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Flippiee kijk deze debiel dan__
Ik merk wat spanning.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Ja pfff die hoef je hier ook niet heen te halen hoor
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbijquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Moet zij weten. Ze kiest er gewoon netjes voor om te werken
Kun je het weer niet alleenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:10 schreef Fok-it het volgende:
[..]
@:Flippiee kijk deze debiel dan__
Ben je niet in orde?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Poffertjes![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
pannenkoeken zijn niet te vreten
Nou nee, Starhopper is een geduchte tegenstanderquote:
Dat zal wel meevallenquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:11 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Ze had gewoon moeten trouwen met een nette jongen. Paar kindjes erbij
Dit perverse gedoe leidt alleen maar tot ellende
Jij weetquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Niet gewoon alle P's eten.
Boh, zo'n hele klont boter dr opquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Chia het volgende:
Nu heb ik wel zin in poffertjes van de poffertjeskraam.
Was dat bij jou vroeger ook een ding ja? Ik lustte alleen de 5 P's als kindquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Chia het volgende:
[..]
Echt hè. Niet gewoon alle P's eten.
Pizza, patat, pannekoeken, puree en pik?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Was dat bij jou vroeger ook een ding ja? Ik lustte alleen de 5 P's als kind
Ja leuk, die had niemand zien aankomen!quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Pizza, patat, pannekoeken, puree en pik?
Niet echt. Alle andere kinderen vertelden in de kring altijd veel vaker over de P's die ze hadden gegeten. Was voor mij veel zeldzamer.quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is nikonlover tochquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nou nee, Starhopper is een geduchte tegenstander
Pik, piemel, penis, puddingbuks en plasser zekerquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:13 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Wat een horror-ouders zegquote:Op donderdag 11 februari 2021 19:14 schreef Chia het volgende:
[..]
Niet echt. Alle andere kinderen vertelden in de kring altijd veel vaker over de P's die ze hadden gegeten. Was voor mij veel zeldzamer.
quote:
Is echt zoquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:03 schreef Chia het volgende:
[..]
Nee door een auto-ongeluk zegt @:TARDIS
Gecondoleerd met mijn moeder?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:18 schreef TARDIS het volgende:
@:vloggendechipszak gecondoleerd met je moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |