https://www.thesting.com/(...)roduct_type=sweatersquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:24 schreef greysbones het volgende:
Ik wil ook die trui die Julie heeft.. ziet er zo lekker warm uit
Ja die had ik gezien.. maar zijn niet dezelfdequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.thesting.com/(...)roduct_type=sweaters
Dit zijn de mannen hoodies
https://www.thesting.com/nl-nl/men/sweaters-hoodies
En het ligt en hangt ook weeer allemaal op bed of in bedquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:26 schreef Whuzz het volgende:
K4 tactical ops meeting in de slaapkamer...
Ik heb vanmiddag de witte besteld 🎉quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:25 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
https://www.thesting.com/(...)roduct_type=sweaters
Dit zijn de mannen hoodies
https://www.thesting.com/nl-nl/men/sweaters-hoodies
Ik zie het jaquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja die had ik gezien.. maar zijn niet dezelfde
Naja, nu is het in elk geval beetje standaard chicktalk. Geen sneaky gametalkquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het ligt en hangt ook weeer allemaal op bed of in bed
Ik heb er ook twee gekocht vorig jaar, maar vond ze zelf niet echt meer fijn zitten.. maar ze zijn wel leukquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag de witte besteld 🎉
Zelfs voor 100.000 euro zou ik het moeilijk hebben om 100 dagen te niksen. 1/4 jaar kwijt met bed- en zetelhangen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:27 schreef greysbones het volgende:
[..]
En het ligt en hangt ook weeer allemaal op bed of in bed
Nee dat doen ze op andere momentenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:28 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Naja, nu is het in elk geval beetje standaard chicktalk. Geen sneaky gametalk
Minder dan 100.000 euro, want je krijgt vast niet je volledige salaris betaald van BB.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelfs voor 100.000 euro zou ik het moeilijk hebben om 100 dagen te niksen. 1/4 jaar kwijt met bed- en zetelhangen.
Plus de kans is groot dat je er voor niks in hebt gezeten.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zelfs voor 100.000 euro zou ik het moeilijk hebben om 100 dagen te niksen. 1/4 jaar kwijt met bed- en zetelhangen.
Lijkt me echt verschrikkelijk.. tenzij ik mag cossenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die kleur is leuk, vooral voor in het voorjaar of met een zwarte jeansquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:30 schreef diditje64 het volgende:
[..]
Dit is hem
https://www.thesting.com/(...)jSSMdooaApfHEALw_wcB
Over wie gaat dit?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:31 schreef Whuzz het volgende:
Ah, K4 weer terug bij het gameroddelen!
Zoey zat aan Jerrel vandaag.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:32 schreef MissyZ het volgende:
Zoey zegt dat Patrick gisteren vastgebonden zat aan haar en ze bang van hem werd hoe boos die was.
Is wel leuk livestreamcossen met je fans......quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
Lijkt me echt verschrikkelijk.. tenzij ik mag cossen
Je maakt mij niet wijs dat dit door Jill is bedacht.. volgens mij zijn 2 van de drie regels bedacht door BBquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:31 schreef Tourniquet het volgende:
Straks weer de lachtherapie!![]()
Kan niet wachten.
Dan wordt ik geroasted in de Cosquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:32 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is wel leuk livestreamcossen met je fans......
Ja, telkens als hij groen wordt en uit zijn kleren scheurt krijgen wij SLquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:33 schreef MissyZ het volgende:
Ook Julie was bang voor Patrick.
Missen we die momenten soms. Zo indrukwekkend vind ik Pat niet.
Ik denk dat hij als hij boos doet hij een eng mannetje lijktquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:34 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, telkens als hij groen wordt en uit zijn kleren scheurt krijgen wij SL
het is een soort mannetjesputter....oersterkquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:33 schreef MissyZ het volgende:
BB: Greys... één van jouw fans.... heeft een bericht voor jou. EN... een kadootje... maak maar open.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan wordt ik geroasted in de Cos
Whahahah zou ik dan wel lief vinden dat ik in ieder geval een cadeautje krijgquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:35 schreef Whuzz het volgende:
[..]
BB: Greys... één van jouw fans.... heeft een bericht voor jou. EN... een kadootje... maak maar open.
Guess what you got!
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
[..]
Whahahah zou ik dan wel lief vinden dat ik in ieder geval een cadeautje krijg
Ik vind Julie leuk. Laat niet over zich lopen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:29 schreef Jockari het volgende:
Julie is ook een stokertje. Kan met Zoey mee de volgende weken.
is geen bemoeien, k4 vraagt het hemquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:36 schreef greysbones het volgende:
Mike bemoeit zich werkelijk overal mee
Nee, het beste is eraf, laat opa maar lekker naar huis gaan. Loopt alleen maar te mopperen en zich te irriteren aan 'de jonkies', zondert zich steeds meer af van de rest, doeiquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:33 schreef MissyZ het volgende:
Dan gaat Patje los hoorquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:37 schreef TB-Spoelie het volgende:
Naomi heeft hetzelfde probleem als ik. Als iets ergs gebeurt en er hangt een gespannen sfeer moet ik altijd lachen, mega kut is dat. Julie aan het vertellen dat ze bang is voor Patje, Naomi vol lachen. Rene en Els genomineerd, Naomi vol lachen. Ik weet zeker dat als Patjes naam straks op het bord staat, moet ze ook vol lachen. Zou ik wel doen in ieder geval.
Kan me er ook wat bij voorstellen ....quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:37 schreef TB-Spoelie het volgende:
Naomi heeft hetzelfde probleem als ik. Als iets ergs gebeurt en er hangt een gespannen sfeer moet ik altijd lachen, mega kut is dat. Julie aan het vertellen dat ze bang is voor Patje, Naomi vol lachen. Rene en Els genomineerd, Naomi vol lachen. Ik weet zeker dat als Patjes naam straks op het bord staat, moet ze ook vol lachen. Zou ik wel doen in ieder geval.
Dat niet meedoen van Julie bedoel je?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:40 schreef Oranos het volgende:
Dit is toch zo cringe en kinderachtig
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:40 schreef Oranos het volgende:
Is heel goed om alle spanning weg te lachen.. het is ook een veel gebruikte vorm van therapiequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:40 schreef Oranos het volgende:
Michel zei voor de gein en dan moeten we na de stemming nog lachteraphie doen. was lachwekkend maar beter van niet....niet leuk voor de genomineerde.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:37 schreef MissyZ het volgende:
Liese en Julia zijn bang want Patrick zou gezegd hebben, als ik erop sta gaan jullie wat beleven.
Zoe maant ze rustig.
Lachterapie gaan de K$ meisjes niet doen, ze gaan liever H5en morgen.
Dit idd. Pat is veranderd in een zure klagende oude sok.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:37 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Nee, het beste is eraf, laat opa maar lekker naar huis gaan. Loopt alleen maar te mopperen en zich te irriteren aan 'de jonkies', zondert zich steeds meer af van de rest, doei
Schijnt dat ze al een baantje heeft na BB. Goed betaald, weinig werken. 15 minuten, elke eerste maandag van de maand.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Jezus dat gelach van Naomi, door merg en been
Precies dit... jezelf te goed voelen om even mee te doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef Yolk het volgende:
Hup, gewoon meedoen met dat gelach. Wat flauw als je dat niet kunt opbrengen, get over yourself.
Dit wil je nu niet horen, maar mijn geluid doet hetquote:
ik zou ook niet meedoenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef Fikkert2 het volgende:
Dat wordt veel high five vanavond,.. zal vast weer niets over gezegd worden
[ afbeelding ]
en patrick is niet eens in de kamerquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:41 schreef MissyZ het volgende:
Liese, Julie, Nick lachen niet.
Zoey lachte even half.
Dat worden veel High Vijfjes
Moa, vond die regel met die gele ster ooit toch meer belachelijk hoor!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
De meest belachelijke regel ooit verzonnen!!!
Wat heb jij vreemde tenen zegquote:Op woensdag 10 februari 2021 04:30 schreef Cosima het volgende:
[..]
Als je niet ziet dat Patrick een ongelofelijke seksistische boomer is, ben je denk ik er zelf ook één.
Dat zie ik liever dan zo chagerijnig kijken en niet meedoen. Blijf dan maar in je kamer!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en patrick is niet eens in de kamer
echt belachelijk
Echt hè.. vind dit zooooo kinderachtig nu. Snap best dat ze zich ff niet ok voelt maar doe gewoon even meequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef engine het volgende:
Naat ging tenminste nog gewoon in de hottub. Kopje onder![]()
Julie
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Shotje van de Lachsessie.
Michel, Nick, Liese, Julia, Zoey .........Niet lachen.
Naomi, lacht voor 4
Het is zo laf om dit nu bij Jill te doen omdat ze weten dat ze over haar heen lopen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hè.. vind dit zooooo kinderachtig nu. Snap best dat ze zich ff niet ok voelt maar doe gewoon even mee
Ik vind het ook niks, 1x is misschien leuk.. maar het zijn 'de regels' dus als je het er niet mee eens bent moet je ook niet op die bank gaan zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef Sestra666 het volgende:
[..]
ik zou ook niet meedoenwat een flut idee
Klopt, zijn regels werden door BB afgewezen en hij moest nieuwe bedenken.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef Oranos het volgende:
Moest Thomas toen niet nieuwe regels bedenken omdat ze niet serieus genoeg waren?
Dat is niet in het shotje te zien dat Naomi voor 4 lacht.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef MissyZ het volgende:
[ afbeelding ]
Shotje van de Lachsessie.
Michel, Nick, Liese, Julia, Zoey .........Niet lachen.
Naomi, lacht voor 4
Dan heeft ze straks iedereen tegen zich.. want K3 gaat het niet pikken als ze hier tegen in hgaatquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
Maar goed, Jill doet dat ook niet goed. Huismeester moet streng zijn. Je hebt niet voor niets een straf voor het niet opvolgen van huisregels.
Precies regel van koningin liesquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef engine het volgende:
Naat ging tenminste nog gewoon in de hottub. Kopje onder![]()
Julie
ja ben bang dat ze dat niet durftquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef Whuzz het volgende:
Maar goed, Jill doet dat ook niet goed. Huismeester moet streng zijn. Je hebt niet voor niets een straf voor het niet opvolgen van huisregels.
Snap ik. Ik vind dat BB daar ook bij mag helpen. Jill naar DBK en tegen haar zeggen dat ze 3 man moet noemen die het minst met de regels meededen. En dat ze die de straf MOET opleggen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan heeft ze straks iedereen tegen zich.. want K3 gaat het niet pikken als ze hier tegen in hgaat
Het is niet alleen voor Patrick maar voor alle die bang zijn om erop te komen....het is erg beladen deze keer en vindt dat het best overgeslagen mag worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
en patrick is niet eens in de kamer
echt belachelijk
Zoeyquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Van mij mag Patje eigenlijk wel losgaan.
Laat hij die Zoey maar eens exposen.
En dan is dit het resultaat? Dan is BB nog minder creatief dan ik al dachtquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef greysbones het volgende:
Ik geloof ook totaal niet dat de bewoners zelf de regels mogen verzinnen.. misschien mogen ze er 1 bedenken ..de rest doet BB
Pat is tof, maar veranderd in een zure oude manquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef capuchon_jongen het volgende:
Patje verliest in een dag bijna al zijn fanserg jammer dit
Nu ga ik niet stemmen , maar als het niet snel verbeterd zal ik met veel tegenzin stemmen op Thomas.
Zit in de uitzending vanaafquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Waarom mogen we de nominaties nog steeds niet weten?
Dan heeft ze er meteen 5 tegen zich..quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben bang dat ze dat niet durft
Omdat ze willen dat je vanavond naar de uitzending kijkt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Verrasingggggggggquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:47 schreef VraagjeAanDeRegie het volgende:
Neh. Standaard geklaag en geroddel. Make up nog steeds kwijt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef suzi1 het volgende:
is er, door wie dan ook, nog een sliding gemaakt t laatste uur?
Als je het saboteren van lachtherapie een sliding noemt welquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef suzi1 het volgende:
is er, door wie dan ook, nog een sliding gemaakt t laatste uur?
De sletquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:48 schreef MissyZ het volgende:
Op stream 1 zit ze met Mike, op stream 2 zit ze met Thomas........
Waarom is ze niet ok.....???quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Echt hè.. vind dit zooooo kinderachtig nu. Snap best dat ze zich ff niet ok voelt maar doe gewoon even mee
Zoey heeft het ook al aangekondigdquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:49 schreef puzziepie het volgende:
Nick weet dat er straks een bom gaat ontplof
Wat het ook is....ik heb er zin inquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:50 schreef Whuzz het volgende:
Nick voorspelt ontploffende bommen!
Rookbommen? Atoombommen?
Yeahhh eindelijkquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zoey heeft het ook al aangekondigd![]()
Half 11 vechtuhhh
geheel in lijn met de middelbareschool spelletjes van elkaars spullen verstoppen!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:50 schreef engine het volgende:
[..]
Zoey heeft het ook al aangekondigd![]()
Half 11 vechtuhhh
quote:
En dan ja ik moest nablijven...ah ja ik ook.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
geheel in lijn met de middelbareschool spelletjes van elkaars spullen verstoppen!
EEJ SWA! WAT LOOP JIJ TE KIJKEN!?
- JA WAT KLAPMEGEUL! MOEK JE KLAPPEN?
JA GIJ ZEKER! SGOE JONGE! HALF 11 OP SCHOOLPLEIN. MAAK JE KAPOTTTTT!
Hij is nu helemaal andersquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:51 schreef Ireth het volgende:
Patje is wat mij betreft vandaag van de top 3 naar onderaan gekelderd....
Polonaise ?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks is Patrick niet genomineerd. En dan
En welk accent moet ik dit lezen???quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
geheel in lijn met de middelbareschool spelletjes van elkaars spullen verstoppen!
EEJ SWA! WAT LOOP JIJ TE KIJKEN!?
- JA WAT KLAPMEGEUL! MOEK JE KLAPPEN?
JA GIJ ZEKER! SGOE JONGE! HALF 11 OP SCHOOLPLEIN. MAAK JE KAPOTTTTT!
Miemelchel praat graag voor anderenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:52 schreef Whuzz het volgende:
Mimimimichel
"Ja we hebben het hier allemaal leuk en lief en goed en gezellig en"
Daar gaat het toch helemaal niet om. Omdat ze bang zijn.....hij ontploft naar die meiden toe en daarom is Nick al naar de dagboekkamer geweest.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:45 schreef engine het volgende:
[..]
Het is zo laf om dit nu bij Jill te doen omdat ze weten dat ze over haar heen lopen.
Ik lach me kapot als Julie op dat scherm komt en dat zou ook nog wel eens kunnen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:52 schreef utopia2.0 het volgende:
Straks is Patrick niet genomineerd. En dan
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:52 schreef engine het volgende:
[..]
En dan ja ik moest nablijven...ah ja ik ook.
MORGEN DAN!!!!
hoezo heb je en ander kleur??quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:49 schreef Joke43 het volgende:
[ afbeelding ]. En weer zeiken dat ze niks afgesproken hadden.
Maak me gek!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Julie op dat scherm komt en dat zou ook nog wel eens kunnen.
Ik weet niet wat je bedoeld nuquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Omdat ze bang zijn.....hij ontploft naar die meiden toe en daarom is Nick al naar de dagboekkamer geweest.
Is toch gewoon zo. BB had ook kunnen zeggen: de nieuwkomers krijgen dubbele stemmen. Dan hadden ze een voordeel en had er op iedereen gestemd kunnen worden.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:52 schreef Harry het volgende:
"Maandag is er een fout gemaakt hè?"
Nick en Michel voor de zoveelste keer in herhaling (gaap).
Slechte verliezers!
Als ik het zo hoor gaat het vanavond echt goed misquote:
Denk eerder Michelquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Ik lach me kapot als Julie op dat scherm komt en dat zou ook nog wel eens kunnen.
Wat een aanstellers, bang zijn voor een 59-jarige brompot.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Daar gaat het toch helemaal niet om. Omdat ze bang zijn.....hij ontploft naar die meiden toe en daarom is Nick al naar de dagboekkamer geweest.
Blijkbaar nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:53 schreef bb-fan-1999 het volgende:
Patrick is 59 jaar, notabene de oudste in het huis, kan ie zich niet gewoon gedragen?
Vind Jill ook vandaag een donderwolkjequote:
Die is gespannen voor vanavond en morgenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Vind Jill ook vandaag een donderwolkje
Thomas is een goede sulquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:56 schreef MissyZ het volgende:
Pffff de dag van de meeste tranen.
Jill word weer opgevrolijkt door haar hubby Thomas.
Ze hoorde net de rest praten over de lachtherapie dat ze neet mee willen doenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
Och Jill..
Ik heb toch echt medelijden met haar..
Ah jawel maar ik vind het gedoe erover te leuk om daar mee te zittenquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Als ik het zo hoor gaat het vanavond echt goed mis![]()
![]()
Ik geef ze wel gelijk over BB en de veranderde regels mbt de nieuwen
Ook dan doe ik 5 minuten lachtherapiequote:
Heb jij zo je vriendin versierd??!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:56 schreef Whuzz het volgende:
Thomas: Jij bent één van de sterkste, mooiste die dat er op dezen wereld rondloopt
Jill: Jij ook!
Ok wtf, nou snel seksen, deze spanning loopt TE ver op nu!![]()
goh wat raar, idioot idee ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ze hoorde net de rest praten over de lachtherapie dat ze neet mee willen doen
Ik vind Patje ook een toffe gast, maar ben verbaasd hoe die zich nu laat gaan in dit spel in een neerwaartse spiraal. Precies terminaal, en alle moed al verloren. Spijtig, maar kan mijn stemgedrag wel beïnvloeden morgen. Had graag gehad dat hij het spel als gast bleef spelen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Pat is tof, maar veranderd in een zure oude man
Oh, ik dacht dat ik reageerde waarom Juli Jill aan het pesten was door niet mee te doen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef engine het volgende:
[..]
Ik weet niet wat je bedoeld nuIk had het over Julie die chaggie op de bank zat.
Nog niet. Werkt dat?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij zo je vriendin versierd??!
Nee joh! Als ik iemand wil versieren begin ik altijd over paarse dildo's. Dat werkt echt als een trein!quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
Heb jij zo je vriendin versierd??!
Het is een spel en waar een spel gespeeld word, heb je winnaars en verliezers en heb je slechte verliezers en goede verliezers. Ze had moeten weten waar ze aan begon. Ze moet niet klagen.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef Whuzz het volgende:
Kunt zeggen wat je wilt van Jill, maar ze heeft iig wel het besef van het privilege dat ze daar hebben en dat ze niet zo moeten klagen.
Ah okay....je meent dat Julie niet meedoet omdat ze bang is?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat ik reageerde waarom Juli Jill aan het pesten was door niet mee te doen.
Ik zou ook niet meedoen. Kinderachtig gedoequote:Op woensdag 10 februari 2021 19:57 schreef Toweler het volgende:
[..]
Ze hoorde net de rest praten over de lachtherapie dat ze neet mee willen doen
quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ja Jill, alles wordt voor jou gedaan. Voor jou worden zelfs de regels omgebogen zodat jij je vriendjes kunt houden.
Andersmans vriendjes tellen niet.
Als Jill maar alles heeft.
Zo positief is patje niet.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef MissyZ het volgende:
Jill baalt dat alle positieve mensen weggestemd worden, net als 2 weken terug.
Patrick gaf aan Thomas nog mee dat ze vanavond wel 5 minuten gaan lachen....
Bij mij ook. Ik had het hem gegund, maar niet zo.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:51 schreef Ireth het volgende:
Patje is wat mij betreft vandaag van de top 3 naar onderaan gekelderd....
Waarom huilt ze?quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:56 schreef Flow3r het volgende:
Oh Jill weer janken zonder tranen voor de aandacht
ze is zo geraffineerd als de pestquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef Juan_Roman het volgende:
Jill is veel te naïef.
Kent het onderscheid tussen "goed en slecht" niet. Op deze manier gaat ze nog veel teleurstelling in het leven kennen.
ik ookquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:55 schreef greysbones het volgende:
Och Jill..
Ik heb toch echt medelijden met haar..
Mensen klagen, en dat vindt ze niet ok.quote:
Tot ze Zoey door heeft...quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:54 schreef MissyZ het volgende:
Liese is bang dat patrick ze gaat verwijten dat ze een complotje hadden.
En dat pikt ze niet want is niet zo, ze weet niet eens op wie Zoey gestemd had.
Ze voelen zich gestraft door BB.
Nee maar het wel van de zotte dat hij dreigt en dan gezellig lachen.....denk dat ik ook weinig zin had.quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:59 schreef engine het volgende:
[..]
Ah okay....je meent dat Julie niet meedoet omdat ze bang is?
Ja nee, daar ga ik niet in mee.
Patje heeft enkel Zoey , Thomas en Jerrel onder zich nuquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Bij mij ook. Ik had het hem gegund, maar niet zo.
Hier zag je echt dat ze krokodillen tranen huilt.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Fikkert2 het volgende:
Kippie lacht kippie huilt
[ afbeelding ]
Ik ook. En hij is er wel goed in.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:03 schreef Ireth het volgende:
Ik vind thomas wel schattig met zijn peptalk elke keer...
Zou wel tof zijn. Geeft direct een andere dimensie. Ik kijk naar dit scenario uit ! Dank u !quote:Op woensdag 10 februari 2021 19:58 schreef Tourniquet het volgende:
Patje denkt blijkbaar nu dat de 2 genomineerden op hun beurt 2 anderen moeten nomineren.
Ik weet niet meer wat ik van Thomas moet denken. Ene keer wil ik bovenaan mijn lijstje, ander keer onderaan.quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:00 schreef Lillfex het volgende:
Toch vind ik Thomas een lieverd ook al is geen nr 1 van mij
Wie klaagt er nu dan?quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
Mensen klagen, en dat vindt ze niet ok.
Daarnaast wil ze niet dat Thomas gaat.
Ze heeft blijkbaar door dat mensen op Thomas zitten.
Laf.. dan moet hij nu ook echt los gaan.. op Liese en julie en michelquote:
begrijpen wie begrijpen kan , noch kop noch staart kan ik binden aan hemquote:
Inderdaad, heeft ze goed op geoefend thuis, misschien trapt opa daar in maar COS nietquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:02 schreef JimLaFleur het volgende:
[..]
Hier zag je echt dat ze krokodillen tranen huilt.
Whahahah wat een verklaringquote:Op woensdag 10 februari 2021 20:04 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik weet niet meer wat ik van Thomas moet denken. Ene keer wil ik bovenaan mijn lijstje, ander keer onderaan.
Komt vast door mijn lul. Die pro Liese is (groepje K4) en pro Jill ( want thomas komt aan mijn Jill)
quote:Op woensdag 10 februari 2021 20:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee maar het wel van de zotte dat hij dreigt en dan gezellig lachen.....denk dat ik ook weinig zin had.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |