Volgens mij was het daarom ook een beetje instabiel inderdaad want hij is echt wel een goede artiest en zangerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:11 schreef Momo het volgende:
Ik gun het Blas dat hij Voy a quedarme mag zingen voor zijn overleden vader en oma, hij werd volgens ook wel emotioneel erbij.
Ja maar dat was toen volgens mij een ook soort Operacion Triunfo junior ... in die jaren .. dus die waren vaak samen ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:06 schreef Strani het volgende:
[..]
Correctie: Nee, het waren destijds tegenstanders in de Spaanse finale voor ESF junior. Maar maakt niet uit, hij is emotioneel.
Serratgodquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
En nu een stukje écht Spaans. Er wordt hier thuis verteld dat dit van de grote Joan Manuel Serrat is (veel beter dan Julio Iglesias).
Ja ik vroeg me al af of er wat was, begon namelijk wel mooi.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Volgens mij was het daarom ook een beetje instabiel inderdaad want hij is echt wel een goede artiest en zanger
quote:
Ik hoop hetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:14 schreef Em31 het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me al af of er wat was, begon namelijk wel mooi.
Wordt ‘m denk ik ook, compleet gebaseerd op dat die andere bijna geen staging had.
Kan het fout hebben, maar hij zou toch oorspronkelijk La la la zingen?quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
En nu een stukje écht Spaans. Er wordt hier thuis verteld dat dit van de grote Joan Manuel Serrat is (veel beter dan Julio Iglesias).
Dat heb jij indrukwekkend goedquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:14 schreef koffieleuk het volgende:
[..]
Kan het fout hebben, maar hij zou toch oorspronkelijk La la la zingen?
De recap was een uur geledenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:15 schreef molloot200 het volgende:
Oh ik liep achter??? Ik ben confused, ik zag een recap
Andres Suarezquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:14 schreef Andromache het volgende:
Oe langharig poprocktuig. Wiesda?
Hoe lang zal het duren voordat we allemaal naar Stranita luisteren.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:12 schreef Strani het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |