Ja nee ik ga hier niet voor een leeg topic zitten vertalen hoor!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:34 schreef molloot200 het volgende:
Ja @:Strani jij roept wel even als ze het bekend gaan maken toch?
Nee dat hoeft ook niet hoorquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:35 schreef Strani het volgende:
[..]
Ja nee ik ga hier niet voor een leeg topic zitten vertalen hoor!
Je kunt het balkje wel terugschuivenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:36 schreef Momo het volgende:
Gaat het zo nog een keer doen voor de mensen die naar Noorwegen keken?
Spaans blijft toch een taal waarbij je alle klinkers kan inslikken en het klinkt nog steeds sexy.quote:
Noren hebben een negatieve geschiedenis met Spanjolen. Dit is hun strafquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:36 schreef Momo het volgende:
Gaat het zo nog een keer doen voor de mensen die naar Noorwegen keken?
Nouuu dan heb jij nog nooit een Andalusiër horen pratenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spaans blijft toch een taal waarbij je alle klinkers kan inslikken en het klinkt nog steeds sexy.
Spaans vind ik juist een enorm niet-sexy taal. Klinkt zo grofquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Spaans blijft toch een taal waarbij je alle klinkers kan inslikken en het klinkt nog steeds sexy.
Ach. Portugees klinkt als een bezopen Spanjaard. Het kan altijd erger moeten we maar denken.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Spaans vind ik juist een enorm niet-sexy taal. Klinkt zo grof
Dat doen ze vooral veel in Andalucia .... Ik vind het dom klinken ..quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:37 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Oh dat zeker, Portugees is nog lelijkerquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Portugees klinkt als een bezopen Spanjaard. Het kan altijd erger moeten we maar denken.
Als een Spaanse Rus jaquote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef ijs_beer het volgende:
[..]
Ach. Portugees klinkt als een bezopen Spanjaard. Het kan altijd erger moeten we maar denken.
Helaas wel typisch Spaans om echt totaal niet na te denken over wat handig is met het oog op buitenlandse fans.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef Sableheart het volgende:
Als hier nu een van de nummers had gestaan, had dat prima tussen Portugal doorgekund.
Joh, Ik hoor het verschil tussen Deens, Zweeds en Noors niet eens.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:38 schreef Strani het volgende:
[..]
Nouuu dan heb jij nog nooit een Andalusiër horen praten
Tussen Zweeds en Noors is ook lastiger maar Deens kan je heel snel leren herkennen.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 22:40 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Joh, Ik hoor het verschil tussen Deens, Zweeds en Noors niet eens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |