Zelfs op de website van TVE stond het zo nog voor de showquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef molloot200 het volgende:
Klopt die tijd hieronder in het balkje wel?
Ze hebben ook geen haast of zo In Nederland is het in liveshows vaak zo dat er ergens wordt geroepen dat ze nú door moeten als ergens te lang wordt gepraat.quote:
quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:44 schreef Strani het volgende:
[..]
Jobi heeft vorig jaar een dagje Urk gedaan en hoort nu hele andere dingen.
Klopt idd.. Jaar ervoor ook een donkere winnaar , Famous , weinig meer van gehoord.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:43 schreef Strani het volgende:
[..]
Nou ik heb dat tweede seizoen van deze 'generatie' OT's nog voor de helft gekeken en toen was ik er alweer klaar mee. Maar die donkere zangeres van een half uurtje geleden was blijkbaar de meest recente winnares.
¡TIENES QUE ELEGIR BLÁS AHORA!quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:46 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ze hebben ook geen haast of zo In Nederland is het in liveshows vaak zo dat er ergens wordt geroepen dat ze nú door moeten als ergens te lang wordt gepraat.
Nee precies. Dat was ook een heel irritant seizoen met ook die hele kwestie over de tekst van het liedje van Mecano.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Klopt idd.. Jaar ervoor ook een donkere winnaar , Famous , weinig meer van gehoord.
Ze schreeuwen nogal ? Next.quote:
Even een peseta opgooienquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ff Vader Abraham erbij roepen toch als het precies 50/50 wordt
Dat heb ik gemist. De nummer 2 was mn favoriet, maar meer omdat mn dochter ooit zo had kunnen heten als ze met dr enige novio (die ik heb gekend) zou zijn getrouwd . Mag jij raden hoe mn dochter heetquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef Strani het volgende:
[..]
Nee precies. Dat was ook een heel irritant seizoen met ook die hele kwestie over de tekst van het liedje van Mecano.
Confeti sobre... Blasquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Cara o corona. Creo que ambos son igualmente fuertesquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:50 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Ah Mooie naam. En uit Elche, die van OT danquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. De nummer 2 was mn favoriet, maar meer omdat mn dochter ooit zo had kunnen heten als ze met dr enige novio (die ik heb gekend) zou zijn getrouwd . Mag jij raden hoe mn dochter heet
Oké, dit raadsel ga ik opslaan om op te lossenquote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat heb ik gemist. De nummer 2 was mn favoriet, maar meer omdat mn dochter ooit zo had kunnen heten als ze met dr enige novio (die ik heb gekend) zou zijn getrouwd . Mag jij raden hoe mn dochter heet
Zo veel verschillen de recente resultaten van de Spanjaarden dan ook niet van die van de Britten.quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:55 schreef molloot200 het volgende:
Nou dit is wel eerder een BBC top 5 hoor
juist , de mijne is officieel uit A'veen ....quote:Op zaterdag 20 februari 2021 23:53 schreef Strani het volgende:
[..]
Ah Mooie naam. En uit Elche, die van OT dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |