quote:The confirmation of the titles fills in another missing piece about RTVE's Eurovision 2021 gala, Destino Eurovisión 2021, which will determine Blas's song through a 100% public vote. The broadcaster has already confirmed that international audiences can vote, as they want this to reflect the Eurofandom's taste. The date of the show is not yet set.
Ik had tegen 17 uur alvast gekeken, maar toen was er niets te vindenquote:Op woensdag 10 februari 2021 18:07 schreef Momo het volgende:
https://www.rtve.es/telev(...)-cancion-blas-canto/
Hier kunnen we stemmen
[..]
Als Spanje ooit reggaeton stuurt (als in Fuego), dan verhuis ik weer terug naar Nederland.quote:Op woensdag 10 februari 2021 18:32 schreef Momo het volgende:
Best prima nummers allebei, ben alleen bang dat het beide nummers zijn die vergeten worden. Ze hebben allebei wel iets, maar de ballad Voy A Quedarme is denk ik mooier Zie dat bepaalde leden in de community teleurgesteld zijn, vooral omdat Memoria als uptempo werd beschreven en ze dus dachten dat we een Fuego/She Got Me zouden krijgen
Dat betekent het inderdaadquote:Op woensdag 10 februari 2021 19:46 schreef Cee het volgende:
Ik zat bij de lyric video vooral te proberen de tekst te lezen en begrijpen maar dat wilde niet echt lukken.
@:Strani, Voy a quedarme, klopt het als dat betekent “ik ga blijven”?
Anywayyyy, ik denk dat Memoria me het meeste bij blijft. Niet heel bijzonder maar het luistert aardig weg. Voy a quedarme is ook wel oké maar ik krijg er een Best in me, de Spaanse mutatie-idee bij.
Kunnen wij buitenlanders ook stemmen op de nummers?quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:11 schreef Lorelay het volgende:
Ik ben hier al een tijdje niet geweest, maar zag op Twitter de nummers van Blas voorbij komen, dus was benieuwd wat jullie er van vonden. Ik heb op Voy a quedarme gestemd, alhoewel ik denk dat beide nummers niet zo hoog zullen eindigen. Wel vind ik het nummer beter dan Universo.
Ik ben er nog niet uit eerlijk gezegd. Ik vind de ene niet echt heel veel beter of slechter dan de andere.quote:Op donderdag 11 februari 2021 10:28 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Kunnen wij buitenlanders ook stemmen op de nummers?
En op welke heb jij gestemd als echte Spanjaard @:Strani ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |