abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_197942358
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Waarom is het veelzeggend en diskwalificerend.

Mij zegt het niet zo veel namelijk.

Wat zou jij ervan vinden als je zus (of je broer) met een neger thuiskomt?
Waarom zou je zoiets vragen?
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_197942374
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Haar neger, ja.
Ik heb ook oprecht het gevoel dat jij en anderen die het woord zo veel mogelijk proberen te noemen erop kicken ofzo. Geeft het een gevoel van dominantie ofzo?
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  donderdag 11 februari 2021 @ 12:33:54 #53
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_197942759
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Omdat de FVD de hele publieke omroep wil afschaffen. Iets dat ik een goed idee vind.
En wat hebben journalisten daarmee te maken? Dit zou je hooguit als argument kunnen gebruiken als de NOS hem zwart maakt maar dit komt van EW Magazine dus de publieke omroep neemt dat hooguit over. De onthullingen van de JFvD en de consternatie omtrent het beruchte etentje was ook niet afkomstig van de publieke omroep.

Dus waarom zouden journalisten het FvD klein willen houden
Laffe huichelaar
pi_197943657
Ik heb zo'n Elsevier blaadje gekocht. En inderdaad, er werd gediscussieerd over hoe intelligent de rassen zijn.

Baudet had geschreven:

''Bovendien: african americans wonen al 150 jaar in Amerika. Scoren nog steeds 40 IQ punten lager''

Iemand merkt op dat zo'n verschil enorm is. 5 IQ-punten lager is al een forse achterstand.

Freek Jansen zegt dat de achterstand van Afro-Amerikanen niet 40 punten is, maar toch wel 20 IQ-Punten.

Zo gaat het nog even door (hier is Elsevier ook niet duidelijk in). Waarna Baudet schrijft:

''100 is het GEMIDDELDE. Dus blank 110, hispanic 90, african 75 oid''

Met oid, of iets dergelijks, geeft hij dus aan dat het om schattingen gaat.

Wat ook wel interessant is, is hoe er gesproken wordt over andere politici. Ze zijn niet bepaald vriendelijk. Andreas Bakir noemde Omtzigt een 'cuck' en Freek Jansen zei over Klaver: 'Ja wat een homo'.

Dan is er nog een uitgebreider stukje van Baudet over homoseksualiteit. Ik denk dat het goed wat zegt over zijn denkwereld:

''Ik zat te denken: doen progressieven niet exact hetzelfde met blank/zwart als met homo- en hetero-huwelijk? Eerst zeggen ze dat je negers geen negers mag noemen. Maar dat ze ''zwart'' zijn. Dan zeggen ze dat ''zwart'' niet tegenover ''blank'' staat maar tegenover ''wit''. En dan zeggen ze dat blanken zich dus maar ''wit'' moeten noemen ''omdat dat net zomin een kleur is als zwart''.

Homo's willen niet meer bohemien zijn, met hun speciale rol als leraren en kunstenaars (vanwege hun natuurlijke onvruchtbaarheid). Ze willen net als de hetero's ''huwen''. En dan zeggen ze dat het normale, heteroseksuele huwelijk (analoog aan het blank zijn) geen logische connectie heeft met voortplanting; en dus in beginsel van tijdelijke, romantische (dwz momenteuze) aard is, en dan dus dat het huwelijk überhaupt niets anders is dan een ''duurzaam partnerschap''. De volgende stap is dat vrouwen hun eigen achternaam houden, kinderen mogen ''kiezen'' en mensen uiteindelijk überhaupt niet meer trouwen. Zoals mensen inmiddels ook überhaupt niet meer durven te spreken over hun eigen, Europese, dus blanke, identiteit.''
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:43:17 #55
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_197943679
Politiek strategisch heeft Baudet/FvD het weer voor elkaar. Het gaat om hem, de verkiezingen worden vernauwd tot corona, racisme en media. FvD is binnen het grote schap aan partijen om uit te kiezen duidelijk onderscheidend. Zoals Baudet eerder al tweette: "Het is nu echt FvD tegen de rest." Domme zet van Rutte om FvD uit te sluiten, puur strategisch gezien, moreel is het anders.

De nodige mensen zijn bekend met dit soort negergrapjes als in de appjes. Die gaan er echt niet minder FvD van stemmen. Op corona heeft FvD een uniek standpunt, waarvoor steeds meer steun komt, ook onder artsen. De media stonden enorm voor schut door als een kluitje rondom Baudet te staan om hem te vragen naar de racistische appjes.

Baudet wordt er geen premier mee, maar het worden op 17 maart echt beduidend meer dan de 5 zetels die de Hond nu peilt.
pi_197943742
Ik snap gewoon niet dat je dit in een appgroep bespreekt, dan weet je toch dat er risico is op uitlekken?
Dat je een smerige klootzak bent, is helemaal prima, dan stem ik gewoon niet op je, verder moeten mensen lekker zelf weten wat ze vinden. Maar dat je zo fucking schijtdom bent om het in een appgroepje te bespreken, dan denk ik bij mezelf, kan ik in Maart ook een anti-stem uitbrengen om dit soort gezwellen uit de Randstad te weren?
-nee-
  donderdag 11 februari 2021 @ 13:51:43 #57
480574 Smegma.
Ettert lekker onder je toompje
pi_197943814
quote:
Op donderdag 11 februari 2021 @ 11:56 schreef Bensel het volgende:
En dat alles om whatsapp berichten. Dit terwijl hij de eindverantwoordelijke is voor het vernietigen van 30.000 mensenlevens omdat ze etnisch geprofileerd werden. Maar dat is natuurlijk geen reden tot het uitsluiten van de VVD of Rutte
Bensel noemt terecht de boter op het hoofd van Rutte/VVD.
pi_197943896
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Smegma. het volgende:

Baudet wordt er geen premier mee, maar het worden op 17 maart echt beduidend meer dan de 5 zetels die de Hond nu peilt.
Dat zou een serieuze prestatie zijn aangezien De Hond dit soort partijen normaal gesproken altijd extra omhoog peilt.
pi_197943947
Als FvD meer dan 5 zetels pakt ga ik op anoniem
-nee-
pi_197944036
Gerri Baudet vindt hier vast wat van
pi_197944053
quote:
14s.gif Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Marsenal het volgende:
Als FvD meer dan 5 zetels pakt ga ik op anoniem
Zal me niks verbazen. Zijn aanhang slikt alles als zoete koek.
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_197944111
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Maar waarom doen ze eigenlijk nog steeds zo krampachtig over hun racisme als ze dat blijkbaar geen enkel probleem vinden?
pi_197944178
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:08 schreef Chia het volgende:

[..]

Maar waarom doen ze eigenlijk nog steeds zo krampachtig over hun racisme als ze dat blijkbaar geen enkel probleem vinden?
Dat snap ik ook niet nee. Sta dan in ieder geval ook publiekelijk achter je gedachtegoed.
pi_197944189
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:05 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Het lijkt me lastig. Baudet is op zoek naar mensen die niet geloven in corona, of denken dat het minder erg is dan de feiten laten zien. Daarbij mensen die racistisch of homofoob zijn, of daar op zijn minst geen moeite mee hebben.

En dan gedraagt Baudet zich ook nog erg onstabiel, eerst trad hij terug, een dag later kwam hij weer terug. Of neem dat interview volgend op deze rel waarbij Baudet geen antwoord wilde geven. :')

Die Baudetfans behoren nu echt wel bij een kleine minderheid...
pi_197944241
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:12 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Die Baudetfans behoren nu echt wel bij een kleine minderheid...
Laten we het hopen. Al genoeg labiele gekkies in Nederland zoals we hebben kunnen zien deze corona-periode. Laat een ophitser met een obsessie voor ras daar niet meer van maken.
pi_197944496
quote:
1s.gif Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Ixnay het volgende:

[..]

Ik vind dat geen dingen waar je voor kunt kiezen. Als fietsenmaken je passie is en bij jou als persoon hoort is dat zeker iets dat de maatschappij niet mag afkeuren als niemand daar last van heeft. Hetzelfde geldt voor postzegels verzamelen.

Punker is ook geen keuze. Het is een cultuur net als bijvoorbeeld de Arabische cultuur.

Vroeger zagen ze homo ook als een keuze. En niet lang geleden transgender ook.

Jij bent erg selectief in wat jij vindt dat mensen mogen zijn en je gebruikt de politieke agenda van het kartel als handboek. Jij bepaalt dat helemaal niet. :)

Ik zie geen bewijs waarom dit een retorische vraag zou zijn. Los daarvan blijft alles dat in privésfeer besproken wordt een privékwestie.

Bij andere politici doen ze dit ook niet. Zelfs niet als je lijsttrekker bent en je verheerlijkt Pol Pot, Mao Zedong en de dictatuur in Albanië. Ook niet wanneer je met name het geweld benadrukt. Je komt er gewoon mee weg en je wordt in Nederland daarna nog voorzitter van de Voortgezet onderwijs raad en je wordt door je eigen partijleider gevraagd als lijsttrekker in de Eerste kamer. Dit mag allemaal wel en de media vinden het prima.
Of transgender zijn een wel of geen keuze is valt over te twisten, maar dat is een andere discussie. Betreffende dat laatste, tja ... het meten met twee maten binnen de politiek is natuurlijk niets nieuws. Helemaal rechts radicale en links radicale opvatting worden nogal eens door een verschillende bril bekeken.

quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Waarom zou je zoiets vragen?
Dit inderdaad. Hele rare vraag om mee te beginnen, waar toch wordt getest hoe iemand aankijkt tegen relaties tussen mensen met verschillende huidskleuren. Dit terwijl huidskleur nochtans slechts een onbelangrijk uiterlijk aspect is.
pi_197944498
quote:

[..]

Omdat de FVD de hele publieke omroep wil afschaffen. Iets dat ik een goed idee vind.
Elseviers is onderdeeld van de publieke omroep? Nee? Dan is dit dus een kul argument.
pi_197945349
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef Fok-it het volgende:

[..]

Dat snap ik ook niet nee. Sta dan in ieder geval ook publiekelijk achter je gedachtegoed.
Dat blijkt lastig...
pi_197949853

Nou, wat een racist zeg. Degene die "hell no" zei, zou op dat moment een relatie hebben gehad met een donkere vrouw en zijn schoonbroer zou al een donkere man zijn. _O-

[ Bericht 7% gewijzigd door van_Lamehuizen op 11-02-2021 19:02:15 ]
pi_197950208
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Nou, wat een racist zeg. Degene die "hell no" zei, zou op dat moment een relatie hebben gehad met een donkere vrouw en zijn schoonbroer zou al een donkere man zijn. _O-
Dus ze zijn niet alleen racisten maar nog oneerlijk ook? ;)
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:09:52 #71
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_197950254
quote:

[..]

Uiteraard, want op de publieke omroep zijn programma's over onderwerpen die niet in het straatje van alt-right vallen. Dat mag natuurlijk niet. Dat moet meteen het zwijgen opgelegd.

De mensen moeten alleen nog maar FvD-propaganda en plat vermaak zien.

De dictatuur-ideeen druipen er weer vanaf
pi_197950308
quote:
0s.gif Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Uiteraard, want op de publieke omroep zijn programma's over onderwerpen die niet in het straatje van alt-right vallen. Dat mag natuurlijk niet. Dat moet meteen het zwijgen opgelegd.

De mensen moeten alleen nog maar FvD-propaganda en plat vermaak zien.

De dictatuur-ideeen druipen er weer vanaf
Cancel cultuur was toch een links dingetje?
pi_197950343
quote:
10s.gif Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:

Zag hem ook net ja. Het was dus een grapje.
pi_197950358
E
quote:

En? Is dat zo. Ga zelf niet zoeken natuurlijk :{w
Vakman pur sang
  donderdag 11 februari 2021 @ 19:14:57 #75
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_197950406
quote:

:') Komt voor jou vast als verassing dat donkere mensen een hekel kunnen hebben aan nog donkerdere mensen. Dat zie je in landen als India en Brazilië.
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')