Waarom zou je zoiets vragen?quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:08 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Waarom is het veelzeggend en diskwalificerend.
Mij zegt het niet zo veel namelijk.
Wat zou jij ervan vinden als je zus (of je broer) met een neger thuiskomt?
Ik heb ook oprecht het gevoel dat jij en anderen die het woord zo veel mogelijk proberen te noemen erop kicken ofzo. Geeft het een gevoel van dominantie ofzo?quote:
En wat hebben journalisten daarmee te maken? Dit zou je hooguit als argument kunnen gebruiken als de NOS hem zwart maakt maar dit komt van EW Magazine dus de publieke omroep neemt dat hooguit over. De onthullingen van de JFvD en de consternatie omtrent het beruchte etentje was ook niet afkomstig van de publieke omroep.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Omdat de FVD de hele publieke omroep wil afschaffen. Iets dat ik een goed idee vind.
Bensel noemt terecht de boter op het hoofd van Rutte/VVD.quote:Op donderdag 11 februari 2021 @ 11:56 schreef Bensel het volgende:
En dat alles om whatsapp berichten. Dit terwijl hij de eindverantwoordelijke is voor het vernietigen van 30.000 mensenlevens omdat ze etnisch geprofileerd werden. Maar dat is natuurlijk geen reden tot het uitsluiten van de VVD of Rutte
Dat zou een serieuze prestatie zijn aangezien De Hond dit soort partijen normaal gesproken altijd extra omhoog peilt.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:43 schreef Smegma. het volgende:
Baudet wordt er geen premier mee, maar het worden op 17 maart echt beduidend meer dan de 5 zetels die de Hond nu peilt.
Zal me niks verbazen. Zijn aanhang slikt alles als zoete koek.quote:Op donderdag 11 februari 2021 13:59 schreef Marsenal het volgende:
Als FvD meer dan 5 zetels pakt ga ik op anoniem
Maar waarom doen ze eigenlijk nog steeds zo krampachtig over hun racisme als ze dat blijkbaar geen enkel probleem vinden?quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen. Zijn aanhang slikt alles als zoete koek.
Dat snap ik ook niet nee. Sta dan in ieder geval ook publiekelijk achter je gedachtegoed.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:08 schreef Chia het volgende:
[..]
Maar waarom doen ze eigenlijk nog steeds zo krampachtig over hun racisme als ze dat blijkbaar geen enkel probleem vinden?
Het lijkt me lastig. Baudet is op zoek naar mensen die niet geloven in corona, of denken dat het minder erg is dan de feiten laten zien. Daarbij mensen die racistisch of homofoob zijn, of daar op zijn minst geen moeite mee hebben.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zal me niks verbazen. Zijn aanhang slikt alles als zoete koek.
Laten we het hopen. Al genoeg labiele gekkies in Nederland zoals we hebben kunnen zien deze corona-periode. Laat een ophitser met een obsessie voor ras daar niet meer van maken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:12 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Die Baudetfans behoren nu echt wel bij een kleine minderheid...
Of transgender zijn een wel of geen keuze is valt over te twisten, maar dat is een andere discussie. Betreffende dat laatste, tja ... het meten met twee maten binnen de politiek is natuurlijk niets nieuws. Helemaal rechts radicale en links radicale opvatting worden nogal eens door een verschillende bril bekeken.quote:Op donderdag 11 februari 2021 11:53 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Ik vind dat geen dingen waar je voor kunt kiezen. Als fietsenmaken je passie is en bij jou als persoon hoort is dat zeker iets dat de maatschappij niet mag afkeuren als niemand daar last van heeft. Hetzelfde geldt voor postzegels verzamelen.
Punker is ook geen keuze. Het is een cultuur net als bijvoorbeeld de Arabische cultuur.
Vroeger zagen ze homo ook als een keuze. En niet lang geleden transgender ook.
Jij bent erg selectief in wat jij vindt dat mensen mogen zijn en je gebruikt de politieke agenda van het kartel als handboek. Jij bepaalt dat helemaal niet.
Ik zie geen bewijs waarom dit een retorische vraag zou zijn. Los daarvan blijft alles dat in privésfeer besproken wordt een privékwestie.
Bij andere politici doen ze dit ook niet. Zelfs niet als je lijsttrekker bent en je verheerlijkt Pol Pot, Mao Zedong en de dictatuur in Albanië. Ook niet wanneer je met name het geweld benadrukt. Je komt er gewoon mee weg en je wordt in Nederland daarna nog voorzitter van de Voortgezet onderwijs raad en je wordt door je eigen partijleider gevraagd als lijsttrekker in de Eerste kamer. Dit mag allemaal wel en de media vinden het prima.
Dit inderdaad. Hele rare vraag om mee te beginnen, waar toch wordt getest hoe iemand aankijkt tegen relaties tussen mensen met verschillende huidskleuren. Dit terwijl huidskleur nochtans slechts een onbelangrijk uiterlijk aspect is.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:10 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Waarom zou je zoiets vragen?
Elseviers is onderdeeld van de publieke omroep? Nee? Dan is dit dus een kul argument.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Omdat de FVD de hele publieke omroep wil afschaffen. Iets dat ik een goed idee vind.
Dat blijkt lastig...quote:Op donderdag 11 februari 2021 14:11 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat snap ik ook niet nee. Sta dan in ieder geval ook publiekelijk achter je gedachtegoed.
Dus ze zijn niet alleen racisten maar nog oneerlijk ook?quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Nou, wat een racist zeg. Degene die "hell no" zei, zou op dat moment een relatie hebben gehad met een donkere vrouw en zijn schoonbroer zou al een donkere man zijn.![]()
Uiteraard, want op de publieke omroep zijn programma's over onderwerpen die niet in het straatje van alt-right vallen. Dat mag natuurlijk niet. Dat moet meteen het zwijgen opgelegd.quote:Op donderdag 11 februari 2021 12:05 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Cancel cultuur was toch een links dingetje?quote:Op donderdag 11 februari 2021 19:09 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Uiteraard, want op de publieke omroep zijn programma's over onderwerpen die niet in het straatje van alt-right vallen. Dat mag natuurlijk niet. Dat moet meteen het zwijgen opgelegd.
De mensen moeten alleen nog maar FvD-propaganda en plat vermaak zien.
De dictatuur-ideeen druipen er weer vanaf
Zag hem ook net ja. Het was dus een grapje.quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
Nou, wat een racist zeg. Degene die "hell no" zei, zou op dat moment een relatie hebben gehad met een donkere vrouw en zijn schoonbroer zou al een donkere man zijn.![]()
En? Is dat zo. Ga zelf niet zoeken natuurlijkquote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
quote:Op donderdag 11 februari 2021 18:56 schreef van_Lamehuizen het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |